November 2016

Tlf til morgenen i dag, 4 som de ville følge med på til i morgen, så de ville heller sette tilbake i morgen. Ble veldig nervøs, håper det blir innsett. Ho sa ho trodde det blir innsett. Men jeg ble litt stressa:/ noen som har opplevd det samme og fått innsett likevell?

jeg satt inn nå 2 fryste egg som overlevde opptining og :) ...........de fulgte de med en ekstra dag på etter uttaket for å se om de var gode nok til å fryses..og det ble de :)

lykke til :) og håper du er ruger straks :)

jeg satt inn nå 2 fryste egg som overlevde opptining og :) ...........de fulgte de med en ekstra dag på etter uttaket for å se om de var gode nok til å fryses..og det ble de :)

lykke til :) og håper du er ruger straks :)
Det hørtes bra ut:) de ringte meg tilbake igjen fordi jeg sendte Mail h spurte. Så fikk god informasjon:) De visste ikke om de var gode eller dårlige enda, var 4 som delte seg og 3 som ikke hadde delt seg enda, så nå ville de bare følge ekstra med til i morgen så det var visst bra:) kunne fortsatt få A kvalitet embryo:) så er veldig spent på morgendagen!

Jeg er ruger!
Ruger på det éne av de 13 (visste det seg) eggene som ble tatt ut mandag. Det éne som ble befruktet.. Hva skjer med det liksom? Frys er visst ikke noe for mine egg.. Er nok litt skuffa.

Men dette éne skulle være av tipp topp kvalitet :) og det er jo fint.
Gratulerer som ruger❤️ Satser på du ikke trenger noen på frys:) du skal jo bli gravid nå:):)

Jeg er ruger!
Ruger på det éne av de 13 (visste det seg) eggene som ble tatt ut mandag. Det éne som ble befruktet.. Hva skjer med det liksom? Frys er visst ikke noe for mine egg.. Er nok litt skuffa.

Men dette éne skulle være av tipp topp kvalitet :) og det er jo fint.

gratulere som ruger :) håper det er gullegget!

skjønner skuffelsen...tok ut 16 egg en gang..og bare 2 av de ble befruktet, så ble ganske skuffa over resultatet MEN det ene topp egget som var resulterte i datteren min,
så man trener bare ett :) ønsker deg masse lykke til videre, håper du er ruger leeenge :)

4 dager igjen til test dag.... nå kjenner jeg at jeg begynner å tenke litt på det ;)
null symptomer og en magefølelse som sier det ikke går denne gangen heller....
men håper virkelig jeg tar feil :) ikke lenge til svaret nå :)

4 dager igjen til test dag.... nå kjenner jeg at jeg begynner å tenke litt på det ;)
null symptomer og en magefølelse som sier det ikke går denne gangen heller....
men håper virkelig jeg tar feil :) ikke lenge til svaret nå :)

Uæææ spennende!! Håper på streker og kryss i alle retninger :)

Er det noen her som klarer å konsentrere seg på jobb om dagen? Jeg har ikke hatt uttak ennå engang, men siden det er aller første forsøk er jeg jo superspent og klarer omtrent ikke tenke på annet;)

Er det noen her som klarer å konsentrere seg på jobb om dagen? Jeg har ikke hatt uttak ennå engang, men siden det er aller første forsøk er jeg jo superspent og klarer omtrent ikke tenke på annet;)

Haha, jeg har sittet på forumet i hele dag, men er jo på jobb :rolleyes:
Klarer ikke konsentrere meg, for jeg har innsett i morgen.

Har ikke klart å tenke på noe som helst annet de siste ukene jeg heller! Første forsøk her også.. har surra rundt på jobb og så fort jeg har et ledig øyeblikk fløy tankene over på dette!!

Her også... Jeg tror ikke jeg får gjort en dritt fram til innsett og testedag egentlig.

Helt fjern i skallen innimellom.. Ikke alltid like produktiv kan man si.. :p

Ruger på et 3 dagers 8 delt embryo A kvalitet 2 stk 7 delte embryo forsøker de å dyrke videre til blastocyst. Har ikke forhåpninger for det, så det får heller Evt bli en positiv overraskelse over helga:)

Gratulerer! :D

Da har jeg fått egg i rugekassa mi :joyful:
Egget var et firedelt skolebokeksempel uten fragmenteringer :)
Det andre egget ligger fortsatt trygt og fint i frysa :rolleyes:

Back
Topp