November 2016

Takk for gode ord og oppmuntring :)

Skal inn til oppfølging hos Fertilitetssenteret i morgen også, pga overstimulering. Jeg føler meg mye bedre og er derfor redd jeg ikke har noe HCG i blodet (som skal forverre symptomene).

Vi har hatt 7 innsett (inkl denne), og blitt gravide 2 ganger (1 SA og 1 kjemisk).

Jeg har SÅÅÅÅ lyst å teste, men vil gjøre det sammen med sambo. Fikk han med på at vi skulle teste i dag hvis jeg våknet før han dro på jobb. Jeg våknet kl 3 og måtte sykt tisse, så når han stod opp kl 6, måtte jeg ikke tisse lenger :( Ellers hadde vi testet i dag ;)
G-testene roper på meg på badet "as we speak", men jeg vil ikke ta fra sambo opplevelsen som vi bør ha sammen...

Har du fått svar ennå? Så spent:happy: Krysser fingrene for deg!!

På mandag skal jeg til ul for å se hvordan tingene går og når det blir uttak:nailbiting:

Har du fått svar ennå? Så spent:happy: Krysser fingrene for deg!!

På mandag skal jeg til ul for å se hvordan tingene går og når det blir uttak:nailbiting:
Testet i går ettermiddag og i dag tidlig. Negativt begge gangene.. :(

Var også inne til kontroll i dag. Overstimuleringa er over og alt ser bra ut. Hadde også tykke slimhinner, så legen mente at det fortsatt er håp selvom jeg har gitt opp...

Var også inne til kontroll i dag. Overstimuleringa er over og alt ser bra ut. Hadde også tykke slimhinner, så legen mente at det fortsatt er håp selvom jeg har gitt opp...
Da synes jeg fu skal lytte til legen :) Heier fortsatt❤️

Da synes jeg fu skal lytte til legen :) Heier fortsatt❤️
Nja... følte han bare prøvde å trøste litt. Men ja, håpet er der så lenge tanta ikke har kommet.

Fryktelig leit å høre, føler virkelig med deg:sad010 Krysser fortsatt fingrer og ønsker deg lykke til!

Å nei, så trist :(.

Når har du testedato da?

Finnes jo en liten sjanse for at du får sen positiv test....
Første positive min kom ikke før 13 dpo og den var svaaaaak. Tok seg opp etter hvert.

Håper for deg enda Bubbly :smiley-angelic001

Å nei, så trist :(.

Når har du testedato da?

Finnes jo en liten sjanse for at du får sen positiv test....
Første positive min kom ikke før 13 dpo og den var svaaaaak. Tok seg opp etter hvert.

Håper for deg enda Bubbly :smiley-angelic001
Er 13 dpo i dag. Testdato er satt til mandag (18dpo). Håper fortsatt selvom jeg er lei meg.

Setter du den i magen eller låret? Første forsøk satt jeg den i låret som bruksanvisningen sa, var sinnsykt vondt! Ble en gledens dag når sykepleier sa jeg kunne sette den i magen :)
Satte den i magen, sykepleieren på klinikken sa jeg skulle det! Var ikke så vondt å sette den, men nå etterpå! Autsj! Rød, klør og vondt! Begynner heldigvis å gi seg litt, er mer ømt enn vondt nå, men klør!!

Satte den i magen, sykepleieren på klinikken sa jeg skulle det! Var ikke så vondt å sette den, men nå etterpå! Autsj! Rød, klør og vondt! Begynner heldigvis å gi seg litt, er mer ømt enn vondt nå, men klør!!

Akkurat sånn jeg hadde det når jeg satt den i låret! Svir/klør i magen også men ikke så mye og går over :)

Akkurat sånn jeg hadde det når jeg satt den i låret! Svir/klør i magen også men ikke så mye og går over :)
Glad jeg ikke satte den i låret da, hvis det er verre der! :) Heldigvis nesten gått over nå, begynner på jobb om 15min, to timer siden sprøyta nå. Gruer meg allerede til i morgen, da må jeg ta den rett før jobb for jeg begynner så tidlig!

God morgen novemberjenter :D
Ville bare si, det er fredag, så ha en riktig GOD HELG alle sammen!! :joyful:

For en morgen 11dpo
ImageUploadedByBV Forum1478849824.094547.jpg

Back
Topp