Discotjukken
Elsker forumet
Første Progynova er tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt, men har forstått det er mye medisinmangel om dagen. Ovitrelle står ikke på denne listen her, men kanskje den er rammet av samme problem? http://www.vg.no/forbruker/helse/kreft/rekordmangel-paa-medisiner-i-norge/a/23830481/
De bør ha den på sykehusapotek eller ett av de større apotekene? Skulle hun bestille for deg?
Jeg er sannelig ikke sikker...?Mener det finnes en annen el- sprøyte man kan bruke? stemmer det? syns jeg leste det et sted...
Kan være greit høre med forskrivende lege om det finnes alternativer i tilfelle manko?
19 egg ut i dag! Spent på befruktning i morgen![]()
TakkGratulerer ned fint resultat

Mener det finnes en annen el- sprøyte man kan bruke? stemmer det? syns jeg leste det et sted...
Kan være greit høre med forskrivende lege om det finnes alternativer i tilfelle manko?
Spennende! Går det bra nå? Vondt? Gruer meg til i morgen.. var så sykt vondt sist..19 egg ut i dag! Spent på befruktning i morgen![]()
Jeg merker det og knasker Paracet. Merket ikke noe spesielt forrige gang, men i dag slet jeg med å slappe av. Jeg stod i stolen et par ganger, men det var når de ikke kom til den høyre eggstokken med flest follikler. Den lå gjemt bak livmora, så det ble en del trykk og romstering og det var alt annet enn godt! Så i dag var jeg nok uheldig med uttaketSpennende! Går det bra nå? Vondt? Gruer meg til i morgen.. var så sykt vondt sist..
HURRA i dag ble jeg ruger*krysse og håpe på et mirakel*
hadde 2 fryst ned sammen og jammen overlevde ikke begge to..så dobbel sjanse denne gangen også.. testdagen er 21 nov...
bare å slappe av og ruge i 14 dagerforåpentligvis myyyyyye lengre!
19 egg ut i dag! Spent på befruktning i morgen![]()
Huff da, hørtes ikke noe særlig ut. Tar et uttak lang tid? Men moro at det ble god fangst! Der er gullegget!Jeg merker det og knasker Paracet. Merket ikke noe spesielt forrige gang, men i dag slet jeg med å slappe av. Jeg stod i stolen et par ganger, men det var når de ikke kom til den høyre eggstokken med flest follikler. Den lå gjemt bak livmora, så det ble en del trykk og romstering og det var alt annet enn godt! Så i dag var jeg nok uheldig med uttaket![]()
Håper du får en bedre opplevelse av det denne gangen, at det blir som mitt første uttak! Masse lykke til![]()
Haha! Trål faktiskWow, for en fangst!!
De har brukt trål på uttaket ditt!
Gratulerer , håper det blir mange som blir med hele vegen.
Men tusen takk! Håper det jeg også