Mjau
Glad i forumet
Takk for svarVeldig spent
Var det etter menopur du ble gravid? Her er det bare å klamre seg til alt håp som finnes
hehe
![]()
Det stemmer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarVeldig spent
Var det etter menopur du ble gravid? Her er det bare å klamre seg til alt håp som finnes
hehe
![]()
Hadde samme dosering. Fikk ut 17 egg sist..Da har jeg endelig fått doseringen for neste forsøk, skal ha 225 menopur... responderte dårlig på bemfola sist, men ble vekst når menopur ble lagt til de siste 3 dagene. Håper dette er nøkkelen for flere egg ut!Er dette en normal eller høy dosering?
Oi! Det var jo veldig mangeHadde samme dosering. Fikk ut 17 egg sist..
Over 200 trur jeg de regner med som høy dose og 450 er maks dosen
Fikk selv få egg på bemfola fikk 1 egg til innsetting, men det var ikke optimalt ble gravid likevel men mista igjen på forje forsøket. Hadde da dose på 300.
Starter 23 november på 300 gonal f og 150 menopur. Er 26 år og får så høyt pga endometriose og adenomyose.
Masse lykke til til dere andre som er i gang eller skal starte nå![]()
Fikk bare 2 i frys da.. Men regner med at gullegget e en av dem..Oi! Det var jo veldig mangehåper jeg er like heldig
![]()
Gullegget er derFikk bare 2 i frys da.. Men regner med at gullegget e en av dem..![]()
Da har vi d ganske likt for hos mæ fikk dem ut 17 og kun 2 i frys.. Men har stor tru at de overlever videre! November e våres mnd..![]()

Hei!
Jeg er helt ny her, og ser jeg hører visst til i denne gruppenHar aller første forsøk nå i november, på Haukeland i Bergen. Akkurat kjøpt inn medisinene. Gisp for en pris
Har prøvd Femar 5 sykluser og Pergo m/noe annet 1 syklus tidligere. Er veldig spent på IVF nå!
Ser det er mange som har hatt flere forsøk.. Er det lav sannsynlighet pr forsøk, eller skyldes det kanskje noe spesifikt...? Huff, gruer meg også...![]()
Velkommen
Skal du ha lang protokoll?
Sannsynligheten overstiger vel sjeldent 40% per innsett, så derfor er det nok minst like vanlig å ha negativt forsøk som positivt. Har lest en plass at sjsnsen er størst på første, så prøv å fokuser på det
Lykke til!

Takk! Oi shit, er det ikke større sjanse?? Vårt besøk på privatklinikk sa 60-85% Er det fordi de er privatklinikk? Men ut i fra signaturene her på forumet synes jeg det virker litt høyt ja.. Huff, 40% var ikke mye
Jeg skal ha kort, men det var aldri noe snakk om det. Hva avgjør det?

Hei!
Jeg er helt ny her, og ser jeg hører visst til i denne gruppenHar aller første forsøk nå i november, på Haukeland i Bergen. Akkurat kjøpt inn medisinene. Gisp for en pris
Har prøvd Femar 5 sykluser og Pergo m/noe annet 1 syklus tidligere. Er veldig spent på IVF nå!
Ser det er mange som har hatt flere forsøk.. Er det lav sannsynlighet pr forsøk, eller skyldes det kanskje noe spesifikt...? Huff, gruer meg også...![]()
Alle vi e forskjellige og reagerer ulikt på medisiner. D tar tid for legene også å finne riktig medisin og dosering som passer akkurat dæ. Første forsøk e nok mere testforsøk. Jo flere forsøk du går på jo større blir sannsynligheten. Men d e mange som e heldig med medisinering allerede på første forsøk..Hei!
går på astrodot plaster nå...noen andre som har erfaringer med det?
skal på ul kontroll førstkommende tirsdag...får vi se åssen status kroppen min er i om den blir klar
planen er innsett i uke 44..så blir første uka i november...hvis de to vi har overlever opptining...

Da hopper jeg over fra oktober. Da det ble totalfrys på meg pga overstimulering. Men jeg har 8 egg på frys så håper det blir innsett i november. Skal på ultralyd 8.nov for å se om jeg har hatt eggløsning og da får jeg beskjed om veien videre.
Krysser fingrene for at november er måneden for oss alle hvor vi skal få vår største drøm oppfylt![]()
Du kom raskt i gang igjen du også jagår på astrodot plaster nå...noen andre som har erfaringer med det?
skal på ul kontroll førstkommende tirsdag...får vi se åssen status kroppen min er i om den blir klar
planen er innsett i uke 44..så blir første uka i november...hvis de to vi har overlever opptining...