November 2016

Over 200 trur jeg de regner med som høy dose og 450 er maks dosen :)

Fikk selv få egg på bemfola fikk 1 egg til innsetting, men det var ikke optimalt ble gravid likevel men mista igjen på forje forsøket. Hadde da dose på 300.

Starter 23 november på 300 gonal f og 150 menopur. Er 26 år og får så høyt pga endometriose og adenomyose.

Masse lykke til til dere andre som er i gang eller skal starte nå :)

Over 200 trur jeg de regner med som høy dose og 450 er maks dosen :)

Fikk selv få egg på bemfola fikk 1 egg til innsetting, men det var ikke optimalt ble gravid likevel men mista igjen på forje forsøket. Hadde da dose på 300.

Starter 23 november på 300 gonal f og 150 menopur. Er 26 år og får så høyt pga endometriose og adenomyose.

Masse lykke til til dere andre som er i gang eller skal starte nå :)

Ok:) takk for svar:)
Jeg fikk 3 egg på bemfola, et umodent, og 2 modne. Ett av god kvalitet til innsetting, ble gravid og mistet:/

Det er mannen som er problemet hos oss, så ingen av legene forstår noe av hvorfor jeg responderte så dårlig, og sier de har stor trua på neste:) De sa man sjelden responderte så dårlig flere ganger når ingenting er "galt" med meg. Spennende å se! Altfor spennende egentlig:)

Lykke til til deg også når du skal starte:) veldig spennende:)

Hei!

Jeg er helt ny her, og ser jeg hører visst til i denne gruppen:) Har aller første forsøk nå i november, på Haukeland i Bergen. Akkurat kjøpt inn medisinene. Gisp for en priso_O Har prøvd Femar 5 sykluser og Pergo m/noe annet 1 syklus tidligere. Er veldig spent på IVF nå!

Ser det er mange som har hatt flere forsøk.. Er det lav sannsynlighet pr forsøk, eller skyldes det kanskje noe spesifikt...? Huff, gruer meg også...:smiley-ashamed008

Hei!

Jeg er helt ny her, og ser jeg hører visst til i denne gruppen:) Har aller første forsøk nå i november, på Haukeland i Bergen. Akkurat kjøpt inn medisinene. Gisp for en priso_O Har prøvd Femar 5 sykluser og Pergo m/noe annet 1 syklus tidligere. Er veldig spent på IVF nå!

Ser det er mange som har hatt flere forsøk.. Er det lav sannsynlighet pr forsøk, eller skyldes det kanskje noe spesifikt...? Huff, gruer meg også...:smiley-ashamed008

Velkommen :)
Skal du ha lang protokoll?

Sannsynligheten overstiger vel sjeldent 40% per innsett, så derfor er det nok minst like vanlig å ha negativt forsøk som positivt. Har lest en plass at sjsnsen er størst på første, så prøv å fokuser på det ;)

Lykke til!

Velkommen :)
Skal du ha lang protokoll?

Sannsynligheten overstiger vel sjeldent 40% per innsett, så derfor er det nok minst like vanlig å ha negativt forsøk som positivt. Har lest en plass at sjsnsen er størst på første, så prøv å fokuser på det ;)

Lykke til!

Takk! Oi shit, er det ikke større sjanse?? Vårt besøk på privatklinikk sa 60-85% Er det fordi de er privatklinikk? Men ut i fra signaturene her på forumet synes jeg det virker litt høyt ja.. Huff, 40% var ikke mye:smiley-ashamed008

Jeg skal ha kort, men det var aldri noe snakk om det. Hva avgjør det?

Takk! Oi shit, er det ikke større sjanse?? Vårt besøk på privatklinikk sa 60-85% Er det fordi de er privatklinikk? Men ut i fra signaturene her på forumet synes jeg det virker litt høyt ja.. Huff, 40% var ikke mye:smiley-ashamed008

Jeg skal ha kort, men det var aldri noe snakk om det. Hva avgjør det?

Den nasjonale statistikken er ca 70%, men da er det snakk om i løpet av 3 forsøk. Kan de ha ment det? Eller så har de kanskje ekstra stor tro på akkurat dere :confused005

Heldig du som slipper spray. Mange som misliker den :) Vet ikke helt hva som avgjør det. Vet bare at lang er vanligst...

Hei!

Velkommen og masse lykke til!! :D mange av oss har truffet på litt fartsdumper på veien. Håper du blir gravid nå på første forsøk ❤

Hei!

Alle vi e forskjellige og reagerer ulikt på medisiner. D tar tid for legene også å finne riktig medisin og dosering som passer akkurat dæ. Første forsøk e nok mere testforsøk. Jo flere forsøk du går på jo større blir sannsynligheten. Men d e mange som e heldig med medisinering allerede på første forsøk.. :)

går på astrodot plaster nå...noen andre som har erfaringer med det?
skal på ul kontroll førstkommende tirsdag...får vi se åssen status kroppen min er i om den blir klar ;)
planen er innsett i uke 44..så blir første uka i november...hvis de to vi har overlever opptining...

skal på ul kontroll førstkommende tirsdag...får vi se åssen status kroppen min er i om den blir klar ;)
planen er innsett i uke 44..så blir første uka i november...hvis de to vi har overlever opptining...

Så spennende! :-)
Jeg skal også gå på plaster men har ikke prøvd det før så ingen erfaringer å dele dessverre. Lykke til med UL på tirsdag :-)

Da hopper jeg over fra oktober. Da det ble totalfrys på meg pga overstimulering. Men jeg har 8 egg på frys så håper det blir innsett i november. Skal på ultralyd 8.nov for å se om jeg har hatt eggløsning og da får jeg beskjed om veien videre.
Krysser fingrene for at november er måneden for oss alle hvor vi skal få vår største drøm oppfylt :happy:

Da hopper jeg over fra oktober. Da det ble totalfrys på meg pga overstimulering. Men jeg har 8 egg på frys så håper det blir innsett i november. Skal på ultralyd 8.nov for å se om jeg har hatt eggløsning og da får jeg beskjed om veien videre.
Krysser fingrene for at november er måneden for oss alle hvor vi skal få vår største drøm oppfylt :happy:

Hei :-)
Det samme skjedde med meg. Bortsett fra at jeg ikke ble overstimulert da. Det var bare fare for det.
Heier på fryseeggene våre og at vi lykkes i november :-) :-) :-)

Du kom raskt i gang igjen du også ja :) Har ei venninne som har gått på plaster nå, veldig mye kvalm. Har du merket noe til det eller??

Back
Topp