November 2016

Da blir det november på meg og. Hadde samtale m lege i Porsgrunn tidl. i okt. Blir siste forsøket på oss nå :(

Er 39 år og får veldig få egg og få modne egg ut. Har maks hatt ut 8 egg. Så november blir siste forsøk av 5 ( 3 avbrutt, 1 innsett, men ble ikke gravid).

Heldigvis har jeg en frøken på 8 år, men skulle så gjerne hatt ett eller to til med mannen min som ikke har barn fra før. :Heartpink

Venter og venter på TR.....Skulle begynt å tygge progynova for 1 uke siden.....taaaantaaaa, hvoor eeeeer duuuu???

Ustabile sykluser etter å ha fått tilbake mens etter fødsel. I det minste ser det ut som lutealfasen har begynt å komme tilbake i rute på 14 dager....

Du kom raskt i gang igjen du også ja :) Har ei venninne som har gått på plaster nå, veldig mye kvalm. Har du merket noe til det eller??

ja kan aldri være rask nok igang igjen ;) blir jo ikke yngre som månende går... greit med et bonus forsøk som jeg kaller det!

jeg merker ikke noe til plasteret..ingen symptomer...
var på ul i dag og gyn min mente slimhinnen var tykk og fin (ble målt til 8mm)
så får vi se om porsgrunn er fornøyd med det og evt når det blir innsett venter på telefon fra dem..

Da blir det november på meg og. Hadde samtale m lege i Porsgrunn tidl. i okt. Blir siste forsøket på oss nå :(

Er 39 år og får veldig få egg og få modne egg ut. Har maks hatt ut 8 egg. Så november blir siste forsøk av 5 ( 3 avbrutt, 1 innsett, men ble ikke gravid).

Heldigvis har jeg en frøken på 8 år, men skulle så gjerne hatt ett eller to til med mannen min som ikke har barn fra før. :Heartpink

ønsker deg masse lykke til :) håper det klaffer for dere nå

Hei :)
Det samme skjedde med meg. Bortsett fra at jeg ikke ble overstimulert da. Det var bare fare for det.
Heier på fryseeggene våre og at vi lykkes i november :) :) :)

Ja krysser fingrene for at november er måneden! :happy:

ærk....legen ville vist se om slimhinnen kunne bli litt tykkere... ny ul kontroll på mandag....
*vente , vente* ;)

Titter innom her og eg :) Hadde innsett i dag - så forhåpentligvis blir det positiv test i november!! :)

Grattis som ruger.

Skal du tidlig teste?

Jeg er i gang med progynovatygging. Nå blir det spennende om eneste gullet i frysen våkner til liv.

Jeg synes denne siden er så bra!

Står masse interessant info om blastocyst- gradering med bilder og implantasjonsrater og sånt:

http://www.advancedfertility.com/blastocystpregnancyrates.htm

Grattis som ruger.

Skal du tidlig teste?

Jeg er i gang med progynovatygging. Nå blir det spennende om eneste gullet i frysen våkner til liv.

Står masse interessant info om blastocyst- gradering med bilder og implantasjonsrater og sånt:

Takk for det :) Samme her (kun ett egg på frys, som jeg ruger på nå). Så håper det er det som skal til :)

Har ikke planlagt å teste tidlig, men er nok redd for at det skjer :P

Åå, takk for info :) Lykke til t deg!!

Grattis som ruger.

Skal du tidlig teste?

Stemmer det at de har størst suksess med de egga de ikke setter tilbake før dag 5? Her til lands settes de vell tilbake på dag 2-3?

Stemmer det at de har størst suksess med de egga de ikke setter tilbake før dag 5? Her til lands settes de vell tilbake på dag 2-3?

5 dagers blastocyster er som regel fryst ned og tint opp igjen til innsett.

Da må de overleve frem til dag 5 i dyrkningsmedie og overleve fryse- og opptiningsprosessen. Noe som gjør at de lavere kvalitets embryoene blir luket vekk til dess det blir innsett av blastocyst.

Det er nok derfor det er større suksess med blastocyster og mener det står inne på den siden jeg linket til.

Setter en liten fot her inne siden jeg skal ha innsett på tirsdag (1. Nov). De dyrker til blastocyst.
Hadde uttak av 10 egg på torsdag, på fredag var 8 befruktet og i går var 6 stykker delt seg riktig. Ååå, er sååå spent på tirsdagen! Håper noen holder seg så det blir innsett :)

Back
Topp