Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woop!! Spennende! Hvis jeg oppnår el så kan vi ligge veldig likt i løypen!!da var jeg på ul kontroll i går.... det blir forhåpentligvis innsett på meg neste mandag, 7nov. krysser og håper at de overlever opptining de 2 jeg harspennans....
Da kan jeg allerede melde meg ut av novembertråden...

Håper det finner seg godt til rette, for det skal jo oppholde seg der en god stund!Jeg ruger på en perfekt blastocyst fra i dag(ingen på frys dessverre)
Jeg ruger på en perfekt blastocyst fra i dag(ingen på frys dessverre)
Kjempebra! Sa de noe om hvilken gradering det fikk på Gardners skala? ( bare nysgjerrig jeg). Gratulerer som ruger!
Synd det ikke ble noen på frys, men det er ikke så farlig siden du blir gravid på dette![]()
Takk!
Nei, dessverre sa de ikke det. Men den var helt perfekt så vil tro den var av de beste på den skalaen (håper jeg)
Hehe, ja, jeg ble jo litt skuffa over null på frys, men har blitt gravid på ett av totalt 11 og 12 egg ut før, så satser på at dette er det samme egget (som skal feste seg) som nå er luket ut fra de 9 dårlige på dette uttaket![]()
Tror ikke jeg klarer vente til TD mandag 14. November. Tester nok fredagen eller lørdagen førJa,det må det være. Skal absolutt bare ett egg til!
Tidligtester du eller venter du til testedato?
Vært litt opptatt i dag pluss måtte summe meg litt, skrev langt innlegg i dagboken min om hva som skjedde på ul i dag.. ♡Hvorfor? Hva skjedde?
Herlig!!! Heier og heier på lille blastofrøet har troen jeg ❤❤❤Jeg ruger på en perfekt blastocyst fra i dag(ingen på frys dessverre)
Vært litt opptatt i dag pluss måtte summe meg litt, skrev langt innlegg i dagboken min om hva som skjedde på ul i dag.. ♡
Vært litt opptatt i dag pluss måtte summe meg litt, skrev langt innlegg i dagboken min om hva som skjedde på ul i dag.. ♡
Takk gode snille deg!Herlig!!! Heier og heier på lille blastofrøet har troen jeg ❤❤❤