November 2016

Jeg sniker meg forsiktig inn her :). Skulle egentlig ha innsett i slutten av oktober i styrt syklus, men etter forsinket septembermens tipper jeg det blir i begynnelsen av nov.

Vi er da snart i gang med søskenforsøk. Må bruke opp den eneste på frys og håper det holder med det, ikke minst at det overlever " oppvåkningen " :joyful:.

Er så spent!

Vi prøver hjemme på denne el og. Få svømmere som er problemet her, så forventer ikke score, men den som intet våger intet vinner. Må forsøke i alle fall.

Testelageret er oppdatert. Testing er liksom det eneste gøye!
Progynova + cyclogest = huffenruff her i gården. Hva gjør man ikke for å få til en spire?!

For meg er kort regime i stimuleringen helt greit, ingen ekle bivirkninger å melde, men vi krysser fingrene for frys!

Akkurat avsluttet ammingen for å forbrede til forsøk....mamsen måtte gråte noen tårer..så sårt. Jeg elsker å amme....

Tiden er ikke på vår side, så vi har ikke luksusen å vente.

Til de som syntes de ikke fikk så mange " tellende" egg:
Fikk bare to tellende på andre forsøk: Ett inn på fersk som sover ved siden av meg, det andre ligger og sover på issengen sin :Heartred.

Skal bare ett til :flower.
Bruker du progynova når du prøver selv...?

Jeg holder også til her nytt forsøk på 3 forsøket i Porsgrunn. Vi fikk ut 14 egg sist, 12 befruktet, 8 på frys. Men 6 falt fra da vi skulle ha innsett. Har 2 igjen på frys, men legen ville ha nytt fersk forsøk før vi prøver de to. Kjenner det er mye som surrer i hode denne gangen.
Mener du at du har startet opp 6 ganger med fryseforsøk og alle gangene har det ikke overlevd til innsett?

Hopper inn her:)

Første ferskforsøk ble avbrutt i september pga for tynn slimhinne til innsett. Fikk ut 6 egg, 5 ble befruktet og 3 overlevde til frys på dag 3. Så vi går rett på fryseforsøk som første innsett:)

Blir nok innsett første uken i november tenker jeg

Da melder jeg meg inn her etter å ha mistet den lille spiren... Får starte ved neste syklus i slutten av oktober, så blir forhåpentligvis innsett i november :) Får bygge opp igjen nytt håp i ventetiden...

Mener du at du har startet opp 6 ganger med fryseforsøk og alle gangene har det ikke overlevd til innsett?
Nei, da vi skulle ha innsett tok de opp 2 egg først. Som viste seg og være fryseskadet. Så de måtte kastet. Så tok de opp 4, for å dyrke videre til blastrocyste forså å fryse de som ikke ble satt inn. Men ingen fortsatte å dele seg.

Da melder jeg meg inn her etter å ha mistet den lille spiren... Får starte ved neste syklus i slutten av oktober, så blir forhåpentligvis innsett i november :) Får bygge opp igjen nytt håp i ventetiden...
Å nei! Så leit at du mistet den lille spiren :(. Satser på at november er måneden for deg. Etter at ivf-forsøket mitt er omgjort til inseminering nå på fredag regner jeg med å havne her inne jeg og :wtf:. (Men prøver å ikke ta sorgen på forskudd).

Å nei! Så leit at du mistet den lille spiren :(. Satser på at november er måneden for deg. Etter at ivf-forsøket mitt er omgjort til inseminering nå på fredag regner jeg med å havne her inne jeg og :wtf:. (Men prøver å ikke ta sorgen på forskudd).
Tusen takk:) Håper virkelig november er vår måned:)
Kanskje er insiminering perfekt for deg siden du ikke venter det:):) Krysser fingrene for deg:):)

Bruker du progynova når du prøver selv...?

Nei. Jeg er satt opp til FER og har fått medisiner, men det er jo en el før den tid som vi prøver selv på først. Starter opp på medisiner på neste mens.
Har ikke troen på at vi skal score nå på hjemmebane etter at vi prøvde selv i 3 år før ICSI, men vi prøver jo likevel....siden det går an.

Fikk beskjed i dag om uttak uke 46. Progynova fra 22 oktober og sprøyter fra 2 november. Det er ikke lenge til :) Ble tilbudt scratching men har hatt det en gang før, vurderer å stå over. Det var sykt vondt og hjalp ikke! :S

Da ramler jeg inn her etter at vårt #2 FER ble utsatt fra oktober til november fordi vi må gjøre oss ferdige med antibiotikakur først.
Vi skal ha FER i styrt syklus med Progynova og Lutinus.

Det blir nok en del prøving nå mens vi venter ettersom vi for første gang fikk positiv test etter hjemmeprøving nå i september. Dessverre endte det med kjemisk. Men det gir håp.

Gleder meg til å følge dere og heie!
Lykke til alle sammen!! :D

Melder meg inn her etter kjemisk i forrige forsøk. Startet på spray i dag og har estimert uttak i uke 45 :)

Da hopper jeg over fra oktober til november. Kom ikke så langt som til innsett da jeg er i faresonen for overstimulering. Av 23 egg ut på mandag så var 10 av de perfekte og delte seg helt fint frem til igår men bare 2 holdt hele veien til idag og ble til blastocyster. Nå må jeg bare vente på neste mens så blir det fryseforsøk på oss hvis de 2 skattene overlever opptiningen ❤❤

Da hopper jeg over fra oktober til november. Kom ikke så langt som til innsett da jeg er i faresonen for overstimulering. Av 23 egg ut på mandag så var 10 av de perfekte og delte seg helt fint frem til igår men bare 2 holdt hele veien til idag og ble til blastocyster. Nå må jeg bare vente på neste mens så blir det fryseforsøk på oss hvis de 2 skattene overlever opptiningen ❤❤
Da har vi d ganske likt for hos mæ fikk dem ut 17 og kun 2 i frys.. Men har stor tru at de overlever videre! November e våres mnd.. :)

Da har jeg endelig fått doseringen for neste forsøk, skal ha 225 menopur... responderte dårlig på bemfola sist, men ble vekst når menopur ble lagt til de siste 3 dagene. Håper dette er nøkkelen for flere egg ut!:) Er dette en normal eller høy dosering?

Da har jeg endelig fått doseringen for neste forsøk, skal ha 225 menopur... responderte dårlig på bemfola sist, men ble vekst når menopur ble lagt til de siste 3 dagene. Håper dette er nøkkelen for flere egg ut!:) Er dette en normal eller høy dosering?

225 er ganske høy dosering, men 450 er maks tror jeg. Jeg hadde 300 som også regnes som en grei hestedose :) (pga alder) Menopur har gjort susen for meg, skal bedre kvaliteten på eggene for noen også. Jeg fikk også færre egg ut på Bemfola. Masse lykke til! ❤️

225 er ganske høy dosering, men 450 er maks tror jeg. Jeg hadde 300 som også regnes som en grei hestedose :) (pga alder) Menopur har gjort susen for meg, skal bedre kvaliteten på eggene for noen også. Jeg fikk også færre egg ut på Bemfola. Masse lykke til! ❤️
Takk for svar:) Veldig spent;) Var det etter menopur du ble gravid? Her er det bare å klamre seg til alt håp som finnes:) hehe:)

Back
Topp