November 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'November 2016' startet av Forumansvarlig Tamara, 21 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Jeg har ikke fått noe pm av deg så før du evt sender meg det så kan jeg ikke se om du kan få tilgang eller ikke ;-)

2. AnnePanne Betatt av forumet *MIA*

Då har eg sendt melding på feil plass :p Trykket innpå deg og fekk opp ein "vegg" som andre også hadde skrevet om å få tilgang til skjult gruppe :)

3. LotteC Glad i forumet Novemberlykke 2016

Tror jeg klarte å sende meldingen riktig plass? Håper i hvert fall det :rolleyes:

4. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Du har jo fått svar på meldingen du sendte så du har sendt riktig ;-)

5. LotteC Glad i forumet Novemberlykke 2016

Her går det helt i surr om dagen! Jeg hadde jo til og med svart tilbake :p :D

6. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Stemmer det :D

7. AnnePanne Betatt av forumet *MIA*

Fekk du meldingen eg sendte? Håper eg fekk det til dinne gangen :)

8. FruBritt Forumet er livet August 2018

Da har jeg sendt pm. Håper å få slippe inn :)

9. Siven Flørter med forumet

Tar det lang tid å få tilgang? Sendte forespørsel på torsdag, vet ikke om det ikke gikk eller hva som skjer..

10. AnnePanne Betatt av forumet *MIA*

Har ventet ei stond eg og, så trur det tar litt tid for har enda ikkje fått tilgang :p

• Liker Liker x 1
  11. Angelic Gift med forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Har også prøvd å sendt pm til novemberskatten, men ikke fått noe bekreftelse på at den er mottatt, så blir veldig usikker på om den er kommet fram da?

12. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Dere har fått melding tilbake på innboksen deres om at melding er sendt til admin så hun kan gi dere tilgang til skjult forum ;)
    Og jeg har sendt en ekstra påminnelse til admin om å ta en titt ;) Det er desverre ikke like lett for meg å svare alle med en gang og å sende melding til admin med en gang om tilgang, da jeg sliter veldig med ekstrem svangerskapskvalme og formen er deretter elendig men dere som har fått melding tilbake om at melding er sendt til admin får tilgang til skjult så fort hun får fikset det :D Jeg har gjort mitt når jeg har sendt melding videre og sjekket at dere oppfyller kriteriene ;)

• Informativ Informativ x 1
  13. Drundi Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg har sendt pm, hvordan finner jeg ut om jeg har blitt sluppet inn?

14. VenterNr4<3 Elsker forumet Marsboere 2020

Lurer på det samme som Drudi........

15. VenterNr4<3 Elsker forumet Marsboere 2020

Sendt for mange dager siden og har ingen tilgang og ikke fått svar på pm.

16. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Du venter på godkjenning fra admin :)

• Liker Liker x 1
  17. ChTo92 Blir kjent med forumet

Hei! Sendte en melding for mange dager siden, men ikke hørt noe enda :/

18. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Du har tilgang til skjult du :-D

19. Mom1986 Glad i forumet Novemberlykke 2016

Vil gjerne ha tilgang til skjult nå :)

20. Nadera Forelsket i forumet Novemberlykke 2016

Ser ikke hvordan man sender pm, bare at man poster åpent innlegg på profilsiden hennes?

Del denne siden