November 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg har ikke fått noe pm av deg så før du evt sender meg det så kan jeg ikke se om du kan få tilgang eller ikke ;-)


Då har eg sendt melding på feil plass :p Trykket innpå deg og fekk opp ein "vegg" som andre også hadde skrevet om å få tilgang til skjult gruppe :)
 
Tror jeg klarte å sende meldingen riktig plass? Håper i hvert fall det :rolleyes:
 
Da har jeg sendt pm. Håper å få slippe inn :)
 
Tar det lang tid å få tilgang? Sendte forespørsel på torsdag, vet ikke om det ikke gikk eller hva som skjer..
 
Har også prøvd å sendt pm til novemberskatten, men ikke fått noe bekreftelse på at den er mottatt, så blir veldig usikker på om den er kommet fram da?
 
Da har jeg sendt pm. Håper å få slippe inn :)
Tar det lang tid å få tilgang? Sendte forespørsel på torsdag, vet ikke om det ikke gikk eller hva som skjer..
Har også prøvd å sendt pm til novemberskatten, men ikke fått noe bekreftelse på at den er mottatt, så blir veldig usikker på om den er kommet fram da?

Dere har fått melding tilbake på innboksen deres om at melding er sendt til admin så hun kan gi dere tilgang til skjult forum ;)
Og jeg har sendt en ekstra påminnelse til admin om å ta en titt ;) Det er desverre ikke like lett for meg å svare alle med en gang og å sende melding til admin med en gang om tilgang, da jeg sliter veldig med ekstrem svangerskapskvalme og formen er deretter elendig men dere som har fått melding tilbake om at melding er sendt til admin får tilgang til skjult så fort hun får fikset det :D Jeg har gjort mitt når jeg har sendt melding videre og sjekket at dere oppfyller kriteriene ;)
 
Jeg har sendt pm, hvordan finner jeg ut om jeg har blitt sluppet inn?
 
Hei jenter!!


November 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Novemberskatten


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
Sendt for mange dager siden og har ingen tilgang og ikke fått svar på pm.
 
Hei! Sendte en melding for mange dager siden, men ikke hørt noe enda :/
 
Ser ikke hvordan man sender pm, bare at man poster åpent innlegg på profilsiden hennes?
 
Back
Topp