November 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'November 2016' startet av Forumansvarlig Tamara, 21 Mar 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei jenter!!

November 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
    Se her hvordan du lager ett eget nick
    • Du må stå oppført på terminlisten
    Terminlisten til gruppen finner du her
    • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

• Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

• Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
    - Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er INGEN

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

Last edited: 5 Mai 2018
  2. VimseHåve Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Får ikke til å trykke på navnet til novemberskatten. Kommer bare masse tull opp

3. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Kommer bare tilbake til Novemberforumet igjen når jeg trykker på Novemberskatten.

4. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Hei! Novemberskatten har sendt beskjed om at jeg skal tas inn i det skjulte forumet, men jeg er enda ikke inne etter tre dager.

5. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Du har fått tilgang du :) Trykk oppdater i høyre hjørne visst du er på telefon, tre prikker, hvor ene alternativ er oppdater. Skjulte gruppen skal stå inne på november 2016, under bilder og dagbøker ;-)

6. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ser ut som hun har falt utenfor faktisk. Sjekket profilen hennes, og hun har ikke tilgang

7. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Da må jeg ta kontakt med admin for jeg vet at det er gitt tilgang :-/

• Liker Liker x 1
  8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Så hun stod på listen;)
    Skjer innimellom når det er flere på listene, men admin er ikke så vanskelig å ha med å gjøre heldigvis :)

• Liker Liker x 1
  9. Novemberskatten Elsker forumet Tilgangsansvarlig ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016

Det vet jeg :) Men ser ikke for meg at admin har glemt å gi hun tilgang heller men får høre med hun over påske :)

• Liker Liker x 2
  10. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Trenger ikke være verre enn at det har blitt noe kluss i oppdatering e.l. :)

11. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Hei Tamara. Tilgangen min er borte igjen? Fikk tilgang i går, og senere i dag var hemmeligtråden borte igjen. Hva kan det komme av? Jeg har forsøkt å oppdatere.

12. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei. Såvidt jeg kan se så har du full tilgang til skjult forum :)

13. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Så rart. Tråden vises nemlig ikke. Bruker mobiltelefon, vet ikke om det har noe å si?

14. Ikke i bruk Forumet er livet

Tråd?

Du skal se ett helt underforum når du har tilgang til skjult.

15. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Ja, jeg mener underforum ;) Den har fortsatt ikke dukka opp igjen. Men jeg skal prøve på å slå av og på telefonen - kanskje noe må restartes av en eller anna grunn.

16. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Den er fortsatt borte. Litt kjipt! :( Men det er kanskje ikke noe å gjøre med det?

17. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Nå har jeg fått tilfang tilbake igjen. Avinnstalerte appen og la den inn på nytt :)

• Liker Liker x 1
  18. Siven Flørter med forumet

Det er ikke lenge til jeg har vært medlem i en mnd, men tiden går saaaakte! :) en uke igjen!

19. FruBritt Forumet er livet August 2018

8 dager her. Gleder meg :)

• Liker Liker x 1
  20. AnnePanne Betatt av forumet *MIA*

Tar det lang tid å få tilgang? :)

Del denne siden