Norri prøver på første

kjapp oppdatering: hcg synker: 1475 :happy093 veldig glad for at kroppen har begynt å ordne opp selv, men gynekologen min sa det kunne ta opp til 3-4 uker før alt var ute, selv om det ikke var mye igjen, så vi var veldig enig i at det beste var å få det bort! Så jeg har fått time på sykehuset allerede i morgen for å få pillene. Litt blanda følelser kjenner jeg, er litt letta for at jeg slipper å gå rundt sånn som dette, men også litt lei meg for at det endte sånn.
Dette var vel det beste som kunne skje på dette tidspunktet, at du får en snarlig løsning på dette og får kommet deg videre :Heartred Akk ja, føler med deg på den siste setningen der. Det er noe eget når helsepersonell bekrefter din verste frykt, at det faktisk ikke er håp :sorry:
 
Dette var vel det beste som kunne skje på dette tidspunktet, at du får en snarlig løsning på dette og får kommet deg videre :Heartred Akk ja, føler med deg på den siste setningen der. Det er noe eget når helsepersonell bekrefter din verste frykt, at det faktisk ikke er håp :sorry:
Ja det er det, og det skal altså bli så godt når det hele er overstått :Heartred nå har jo ikke jeg vært gravid så mange ganger, men tankene begynner jo med en gang å spinne til hvordan ting kan bli, og selv om jeg forsto fort at dette gikk dårlig, og jeg var veldig forberedt på det, så er det noe med det å få den endelige beskjeden.
 
Det er aldri noe hyggelig akkurat det her. Har vært gjennom flere ganger selv. Her har ikke kroppen klart å rydde opp uten hjelp utenom når det har vært kjemiske graviditeter. De har gått fint unna av seg selv. 5 av 6 innsett har jeg fått positiv test på. Og det er jo som du sier, man begynner jo å tenke på baby og glede seg for å så bare måtte innstlle seg på at det ikke ble noe allikevel. Det er sårt og trist hver gang det skjer. Sender deg masse trøsteklemmer. Livet er virkelig ikke for pyser.
 
Back
Topp