Sender deg bare varme tanker, ønsker så inderlig at du kunne slippe denne usikkerheten. Har nølt med å skrive det, men siden andre har nå nevnt, er det jo flere solskinnshistorier med store blødninger, også så store som dine. Svigerinna mi blødde frem til uke 20+ med første, og var selvfølgelig kjempestresset (jenta er 11år og frisk, de fant aldri årsak til blødningen)5+5 SA?
Blødningen har avtatt, men gud hjelpe meg altså. Har bare brukt tynne truseinnlegg de siste ukene pga. utrogestanen, og har liksom ikke kommet så langt at jeg har kjøpt noe større, selv om jeg selvfølgelig har tenkt tanken at det kan være lurt å ha i hus siden jeg blør… så nødløsningen ble å stappe bleien til mini ned i trusa kan fortelle at da føler man seg bra lur håper virkelig at det verste er over nå Også vet jeg ikke om jeg bare kan slutte på medisinene? eller om jeg burde vente til mandag og blodprøve, få klarsignal fra Tromsø liksom? Jeg får tenke litt på det… jeg er 99% sikker på at jeg har hatt en SA, men blir pittelitt usikker, siden forløpet nå var annerledes enn sist. Ingen stor klump, og ingen smerter… men var jo litt lengre på vei sist gang - så det spiller kanskje inn?
Håper selvfølgelig for det beste