Norri prøver på første

CD 34 - RD 20 - 23 DPO: Kjenner jeg blir så fortvilt over disse blødningene jeg opplever. Var litt i går når jeg var på jobb, også var det fint resten av dagen, ingenting i natt og i morrest. Kommer på jobb nå, også har det kommet i bindet og det rant til og med litt i do, men ikke sånn mensenaktig, mer sånn tynt/utvannet. Så lei!! :sorry:
Ååh, jeg skjønner deg kjempegodt! :Heartred Håper du får en avklaring med prøvene. Sa klinikken noe angående blødningene da du snakka med dem i går?
 
Ååh, jeg skjønner deg kjempegodt! :Heartred Håper du får en avklaring med prøvene. Sa klinikken noe angående blødningene da du snakka med dem i går?
De sa det kunne vært helt normalt, og spesielt siden jeg går på blodfortynnende, og at det da ikke skal mye til. Men nå Ila de få timene jeg har vært på jobb så har det faktisk tatt seg opp, og jeg blør klumper :sad010så er game over for min del.
 
De sa det kunne vært helt normalt, og spesielt siden jeg går på blodfortynnende, og at det da ikke skal mye til. Men nå Ila de få timene jeg har vært på jobb så har det faktisk tatt seg opp, og jeg blør klumper :sad010så er game over for min del.
Det høres jo kanskje ut som det er kritisk mye blødning :(:Heartred uff, skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg! Sender deg masse klemmer og gode tanker, håper du tar deg fri i dag og tar vare på deg selv :Heartred
 
De sa det kunne vært helt normalt, og spesielt siden jeg går på blodfortynnende, og at det da ikke skal mye til. Men nå Ila de få timene jeg har vært på jobb så har det faktisk tatt seg opp, og jeg blør klumper :sad010så er game over for min del.
Åneii :Heartred Sender mange klemmer og gode tanker, håper det er helt uskyldig!
 
Back
Topp