Normal vektoppgang

Er 10+4 og har gått ned 3 kg. Er slank og merker godt de 3 kiloene. Det ser heldigvis ut som det har stagnert der, så da håper jeg virkelig det.

11+1 opp 6 kg. Går på progynova som gir vektøkning, så håper vekten ikke går så fort opp etter at jeg slutter på de om et par uker. :)

Har levd lavkarbo og gått ned 18kg siden 2015. Det kom fort på igjen nå som jeg innførte "vanlig" mat.. opp 8kg sålangt [emoji30]
Samme opplevde jeg altså! Men men sikkert bra for barna [emoji4][emoji4][emoji5]

Har gått ned 3,5 kilo pga kvalme, er 12+4.. Vil ikke gå ned mer nå..[emoji4]

12 uker, -3 kg.

Lite matlyst, men har jo også endret kostholdet til lite og ofte. ikke bevisst altså, men orker så lite av gangen og har merket at det å spise ofte hjelper på kvalmen. og generelle kostholdsråd om man skal ned i vekt er jo å spise lite og ofte, så mulig det er en effekt av det det også.

Nå venter jeg bare på at kvalmen skal gi seg, håper det er snart!

Har vell gått opp 3 kg, spise mat hele tiden føler jeg. Eneste som har hjulpet på kvalmen [emoji28]

Jeg er nå -0,3 kg fra startevekt, er 14+2. Endelig peker vekta oppover igjen :D (kan også ha noe med at jeg har vært på ferie og spist veldig mye pasta og pizza, men men :P)

11+4, -1kg

Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå? Jeg har knapt lagt på meg 0,5 kilo og er 12+0 i dag. Er det normalt? Har litt mage fra før av da, vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre.

Er 12 uker i morgen, ikke lagt på meg noe :happy:
Med nr 3 la jeg kun på meg 6 kg hele svangerskapet :happy:

Fremdeles litt i minus, men vært stabilt siste ukene nå, så da regner eg med at det går sakte men sikkert oppover snart.
Spent på kordan eg kommer til å takle det, har tidligere strevd mye med å forholde meg til vekt og kropp, men foreløpig slapper eg av med det og slipper magen ut [emoji4]
Synes forøvrig det er artig med så mange damer som er fornøyde med å ha gått opp i vekt/misfornøyde med å ha gått ned [emoji23] pleier liksom være motsatt [emoji14]

Samme opplevde jeg altså! Men men sikkert bra for barna [emoji4][emoji4][emoji5]

Hehe, ja. Heldigvis opplevde jeg sist at jeg var 15kg lettere (5kg under startvekt) 2 uker etter fødsel. Og har god trua på at jeg skal klare å gå ned igjen! :)

Back
Topp