Normal vektoppgang

Hehe, ja. Heldigvis opplevde jeg sist at jeg var 15kg lettere (5kg under startvekt) 2 uker etter fødsel. Og har god trua på at jeg skal klare å gå ned igjen! :)
Samme her :) har ho gått ned 30kg før jeg ble gravid og har et mye bedre utgangspunkt denne gangen. Er selvfølgelig ikke redd for å få opp det jeg skal, men lege syns jeg burde være forsiktig og gå opp minimalt med tanke på svangerskapsdiabetes osv :)

11+0 og ligger ca. på normalvekt :) Kommer til å spise sunt og trene hele svangerskapet,
ønsker å komme tilbake på normalvekt etterpå for å ha mest mulig overskudd til den lille og treningen.

Har gått ned en del siste uken. Da har jeg gått på penicilling og kastet opp hver dag.. Har ellers ikke kastet opp noe i svangerskapet.
Er nå -5 kg fra startvekt. Tenker at dette ikke har så mye å si for den lille når jeg er på tresifret likevel. prøver å få det jeg klarer å putte i meg til å være noe vettugt i det minste.

Var forresten hos jordmor torsdag og hun målte urinen min og fant ut at jeg var i ketose - altså at jeg ikke spiser karbohydrater. men det hra jeg jo spist til ethvert måltid i mange uker. Dog små måltider fordi jeg har så veldig liten matlyst, men likevel litt rart..

Back
Topp