Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er mulig med vannfødselNoen som vet om det er mulig med Vannfødsel? Jeg vet at før oppussing var det badekar på den ene fødestuen, men det var ikke lov å føde i det.
Å hallelujaEr mulig med vannfødsel
Har kun singelfødsel bak meg, men hadde jeg kunnet valgt som du hadde jeg valgt St. Olavs uten tvil.Hei
Er det noen som har født tvillinger her i Bodø? Kan du fortelle litt om din opplevelse? Jeg er fra en liten plass og får derfor ikke føde her.. Så det står mellom Bodø og St. Olav i Trondheim.
Er det noen som har født her i det siste? Jeg føder i oktober og må da velge Bodø eller Stokmarknes. Da jeg ikke har erfaring med noen av sykehuset, hadde det vært fint å høre fra noen som har født der!
Litt sent svar men om andre lurer, så mener jeg på at de har to fødestuer med badekar, og om alt ligger til rette hos mor og barn skal det gå fint an med vannfødsler derEr det enda mulig med vannfødsel her?
Jeg fikk det i desember 2022 men vi reiste fra Lofoten så vet vi ofte får prioritet på rom med plass til partnerNoen som vet om man fortsatt får enerom til seg selv og baby og mann etter fødsel? Fikk det i 2020, håper det er sånn fortsatt.