Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Fødte der som 21-åring. Forferdelig opplevelse. Første jordmoren min virket helt inkompetent, og den ene barnepleieren sendte meg rett inn i en dyp depresjon. Aldri vært borti en så ufølsom, og frekk pleier i mitt liv, og flere venner og bekjente har sagt det samme. Håper virkelig hun er pensjonert nå. Skulle hun være der fortsatt, så er jeg i hvert fall ikke redd for å snakke tilbake nå.Samme erfaring her! Elendig sykehus hvis man er ung. Var 18 selv.

Fikk også enerom og ha partner sammen med meg under hele oppholdetDet er bare enerom såvidt meg bekjent, ja! Vi delte bad med et annet par, men da var det også veldig mye folk på avdelingen. Funka helt fint dele badFødte sist i februar 2023 å har bare gode opplevelser! Fantastiske jordmødre og barnepleiere. Fikk fødestue med badekar, opplevde fødselen som veldig fin og tryggFikk også enerom og ha partner sammen med meg under hele oppholdet
ser i flere ulike termingrupper at på andre sykehus kan de risikere å ligge på rom med flere andre? Men i Bodø er det vell bare enerom på barsel om jeg ikke tar helt feil?