Noen spennende babyavsløringer i jula?

image.jpeg
Disse pakkene fikk besteforeldrene utdelt fra nissen :) mamma, som fikk den siste pakken, utbrøt "Det er ikke muuulig!?!? Er du på tjukka?" :laughing025 Hun var helt i sjokk resten av kvelden, sa dette var den beste julegaven ever, selv om det blir barnebarn nr 5 :) sendte bildet videre til nærmeste familie og venner etterpå og det kom mange fine reaksjoner derfra også :) ikke mange som trodde vi skulle få flere så :)
 
Jeg har 3 søstre på 18 og 19 år som ikke visste noe. De fikk hver sin personlige almanakk som jeg har bestilt på nettet med personlige bilder og med alle i familiens bursdager lagt inn :) På termindato la jeg inn teksten: termin tantebarn. Og siden vi ikke feiret jul sammen, så ringte jeg en av søstrene og fikk de samlet rundt telefonen på høytaler og sa at jeg hadde en overraskelse til. De måtte åpne kalenderene sine og finne frem datoen 4 juli neste år, for å se hva som stod :) Det ble mye latter og gledeshyl i den andre enden for å si det sånn! :-D Gøy at de ble så overrasket og glad! Dette er jo tantebarn nr 5 på vei ;-)
 
Da hadde jeg rett å slett blitt forbanna! Det er deres nyhet å dele å da burde dere i allefall få ta del i det! Ingen i familien som har røpt oss tidligere, men ei vennine gjorde det..skal fortelle deg hun fikk høre det etterpå!

Fikk det nettopp bekreftet. Alle vet. Men vi visste ikke at de visste. Hun forsnakket seg. Er så dypt skuffet, såret og lei meg. Hun forsnakket seg sist også. Nå skal vi snart opp der i familie selskap og jeg har ikke bitter lyst å gå... Ser ingen glede i å snakke om graviditeten til dem heller. Det er ingen wow faktor eller noe spennende med andres reaksjoner. Dette er også sistemann. Så det var det. Fikk aldri den gleden til å gjøre det selv. Hjelper ikke at hun føler seg syk av dårlig samvittighet.
 
Da hadde jeg rett å slett blitt forbanna! Det er deres nyhet å dele å da burde dere i allefall få ta del i det! Ingen i familien som har røpt oss tidligere, men ei vennine gjorde det..skal fortelle deg hun fikk høre det etterpå!

Fikk det nettopp bekreftet. Alle vet. Men vi visste ikke at de visste. Hun forsnakket seg. Er så dypt skuffet, såret og lei meg. Hun forsnakket seg sist også. Nå skal vi snart opp der i familie selskap og jeg har ikke bitter lyst å gå... Ser ingen glede i å snakke om graviditeten til dem heller. Det er ingen wow faktor eller noe spennende med andres reaksjoner. Dette er også sistemann. Så det var det. Fikk aldri den gleden til å gjøre det selv. Hjelper ikke at hun føler seg syk av dårlig samvittighet.
 
Skulle fortelle på julaften, men klarte ikke å vente så det ble avslørt lillejulaften!
Jeg laget en ordrebekreftelse som jeg ga til morfaren, med produkt "baby" og pris på nesten en mill (I følge google maskinen koster visst barn det fra de er født til de er 18!)
Pappa har ønsket seg en campingbil i mange år, så "baby", leste Kabe og prisen, trodde jeg hadde vunnet i lotto og kjøpt han en bobil.... Hahahah! Så'e.. Det var visst mer sannsynlig at jeg vant i lotto enn at han fikk flere barnebarn!! Skjermbilde.PNG
 
Fikk det nettopp bekreftet. Alle vet. Men vi visste ikke at de visste. Hun forsnakket seg. Er så dypt skuffet, såret og lei meg. Hun forsnakket seg sist også. Nå skal vi snart opp der i familie selskap og jeg har ikke bitter lyst å gå... Ser ingen glede i å snakke om graviditeten til dem heller. Det er ingen wow faktor eller noe spennende med andres reaksjoner. Dette er også sistemann. Så det var det. Fikk aldri den gleden til å gjøre det selv. Hjelper ikke at hun føler seg syk av dårlig samvittighet.
Jeg tror faktisk jeg ikke hadde gått! Forsnakket seg begge gangene?? Så de sitter med andre ord å lurer på om du skal ha barn osv med jevne mellomrom siden hun forsnakker seg hver gang da eller?:p de må jo være innom temaet tenker jeg hvis hun skal ha forsnakket seg?? Jeg skjønner heller ikke hvordan man kan forsnakke seg når det kommer til dette.. jeg hadde blitt drittforbanna!
 
Jeg tror faktisk jeg ikke hadde gått! Forsnakket seg begge gangene?? Så de sitter med andre ord å lurer på om du skal ha barn osv med jevne mellomrom siden hun forsnakker seg hver gang da eller?:p de må jo være innom temaet tenker jeg hvis hun skal ha forsnakket seg?? Jeg skjønner heller ikke hvordan man kan forsnakke seg når det kommer til dette.. jeg hadde blitt drittforbanna!

Hun forsnakket seg fordi jeg lå på sykehuset med hjernehinnebetennelse og folk spurte og grov å lurte på hvorfor jeg ikke fikk medisiner eller sterkere smertestillende. Sist gang var det vel en "forsnakkelse". Da klarte hun ikke holde seg det er va jeg tror. Jeg må gå, ikke vits å lage noen demonstrasjon. De andre vil lure på hvorfor jeg ikke er der å det vil bli mer rabalder utav det. Men jeg er dypt skuffet og har mistet hele gleden me å fortelle de to som enda ikke vet. Men det er to tenåringsgutter som antakelig kan styre sin begeistrelse
 
Jeg fikk en reaksjon over all forventning fra mine foreldre, søsken og bestemor.

Vi hadde lagt to kopper i en gaveeske der det stod verdens beste bestefar og verdens beste bestemor, sammen med ul bilde og et kort med en liten hilsen fra bebi. Denne fikk de på lille julaften.

Mamma og pappa åpnet. Tok noen sekunder før de skjønte det. Mamma hylte, reiste seg opp og klemte å gratulerte. Og alle andre. Pappa var nesten paralysert. Jeg ga han en klem og han måtte ty til tårene. Han var ikke seg selv på 2 timer. Han var så glad for å bli "ordentlig" bestefar. Har tre barnebarn fra før, men det er sønnene til mamma fra tidligere.
Nå skulle "lille jenta" hans ha. Det var veldig spesielt sa han. Og vi ble selvfølgelig glade for at de ble sååå glade:D
 
Foreldrene mine, broren min og svogeren min har visst det en stund. Har vel egentlig kun venner igjen å fortelle det til men de får ikke vite noe før på nyåret
 
Hormonene mine er iallfall i ubalanse! Kjenner jeg blir rørt av flere historier her :p haha
Ingen store avsløringer her, nærmeste familie og venner vet det pga jeg har vært gjennom ivf og de har fulgt meg hele veien :)
 
Mannen hadde laget en julequiz (kahoot) som vi hadde utpå dagen på julaften. Det var meg og mannen, våre jenter på 5 og 8, og min bror og foreldre som var samlet. Siste spørsmålet på quizen var Hva skjer i juli 2016? Det ene alternativet var at minste jenta blir 6 år (noe hun blir 31 juli) og et av de andre alternativene var at minste jenta endelig blir storesøster.
Alle svarte kontant at jenta blir 6, før de leste siste alternativet, så etter 10 sec tenkepause gikk d opp for alle og alle ble i ekstase Både tårer og latter.. Jentene har ikke stoppet å prate om baby i magen ❤️
 
Er usikker på om svigermor har røpt oss.... Sendte snap med god jul og skål sammen med glass, og fikk tilbake fra ene søsteren til mannen min "det så alkoholfritt ut". Hun har ingen grunn til å tro jeg skulle drikke alkoholfritt... Så er veldig mistenksom. Det er mulig alle vet nyheten... Å da har den blitt sluppet i julen uten at vi fikk ta del. Da kommer jeg til å bli sint å utrolig skuffet. Hun gjorde det samme sist. Men vi var nødt å fortelle i uke 5 p.G.a at jeg ble lagt inn på sykehus med hjernehinnebetennelse og svigers måtte passe junior.
da hadde jeg blitt skikkelig lei meg og skuffet!! :(
 
Mannen hadde laget en julequiz (kahoot) som vi hadde utpå dagen på julaften. Det var meg og mannen, våre jenter på 5 og 8, og min bror og foreldre som var samlet. Siste spørsmålet på quizen var Hva skjer i juli 2016? Det ene alternativet var at minste jenta blir 6 år (noe hun blir 31 juli) og et av de andre alternativene var at minste jenta endelig blir storesøster.
Alle svarte kontant at jenta blir 6, før de leste siste alternativet, så etter 10 sec tenkepause gikk d opp for alle og alle ble i ekstase Både tårer og latter.. Jentene har ikke stoppet å prate om baby i magen ❤️
åh, jeg hadde stortuta! kjenner tårene presse på bare jeg leser nå! *hormonbombe*
 
Hormonene mine er iallfall i ubalanse! Kjenner jeg blir rørt av flere historier her :p haha
Ingen store avsløringer her, nærmeste familie og venner vet det pga jeg har vært gjennom ivf og de har fulgt meg hele veien :)
hahaha! du er SÅ ikke alene!! Jeg kjenner tårene presser på!! :p
 
vesla mi fikk vite det rett før jul. hun fikk en tskjorte med "jeg skal bli storesøster" på. hun leste den, men det gikk ikke helt opp for henne med en gang. Når hun forstod det stod jubelen høyt! Så fikk hun gleden av å gi tskjorte til sin stestoresøster. Hun ble også glad (men hun ble storesøster på mor sin side for ett år siden, og syns nok det var litt slitsomt, så hun ble glad men ikke hoppende i taket-glad :p ), storesøster fikk med seg sin tskjorte på vei til svigerforeldrene mine i går (hun fløy), og da hadde svigemor skjønt det med en gang, og ringte til min mann :) Gleden var stor gitt :D Så da ble det fb-offisielt :) Selvom jeg bare er 10+3, så deler jeg det nå :)
 
(det skal sies at jeg har sortert ut ganske mange på vennelista på fb, og har bare de jeg faktisk HAR kontakt med der nå, så da følte jeg det var trygt å dele. Delte med venner og bekjente jeg stoler på. så om det går galt så går det bra også å formidle den nyheten. Men jeg håper jo selvsagt det går bra!!!!)
 
Vi ga kalendere og ba dem lete etter en dato:) de trodde det var bryllup så ble litt sjokkerte over nok en baby:)
åååh <3 for en fin måte å gjøre det på! Btw, snakekr dere om bryllup? :) <3 <3 <3
 
Vis vedlegget 152649
Disse pakkene fikk besteforeldrene utdelt fra nissen :) mamma, som fikk den siste pakken, utbrøt "Det er ikke muuulig!?!? Er du på tjukka?" :laughing025 Hun var helt i sjokk resten av kvelden, sa dette var den beste julegaven ever, selv om det blir barnebarn nr 5 :) sendte bildet videre til nærmeste familie og venner etterpå og det kom mange fine reaksjoner derfra også :) ikke mange som trodde vi skulle få flere så :)
ååååh <3 den var fin!!!
 
Jeg fikk en reaksjon over all forventning fra mine foreldre, søsken og bestemor.

Vi hadde lagt to kopper i en gaveeske der det stod verdens beste bestefar og verdens beste bestemor, sammen med ul bilde og et kort med en liten hilsen fra bebi. Denne fikk de på lille julaften.

Mamma og pappa åpnet. Tok noen sekunder før de skjønte det. Mamma hylte, reiste seg opp og klemte å gratulerte. Og alle andre. Pappa var nesten paralysert. Jeg ga han en klem og han måtte ty til tårene. Han var ikke seg selv på 2 timer. Han var så glad for å bli "ordentlig" bestefar. Har tre barnebarn fra før, men det er sønnene til mamma fra tidligere.
Nå skulle "lille jenta" hans ha. Det var veldig spesielt sa han. Og vi ble selvfølgelig glade for at de ble sååå glade:D
her triller tårene!! <3 åååh <3
 
åh, jeg hadde stortuta! kjenner tårene presse på bare jeg leser nå! *hormonbombe*
Minstejenta på 5 har ikke lært seg forskjellen på glade og leie tårer enda, så hun ble hent fra seg fordi vi alle grein og ble kjempe lei seg.. Ikke lett å være liten. Nå er hun heldigvis bare glad. Hun har mast om å bli storesøster nå i 2 år
 
Back
Topp