Noen spennende babyavsløringer i jula?

ImageUploadedByBV Forum1451680701.647207.jpg

Jeg og forloveden lagde 3 slike bodyer, og la med ett bilde av oss med positiv test og gidde i julgave til foreldrene våre, og bestemoren Hannes :)

Alle sammen ble overrasket og kjempe glade! :D etterhvert som nyheten har sunket inn, har de stilt mye spørsmål å viser mye omsorg og hjelper til :) var kjempe godt å få så positive reaksjoner, gjør så jeg gleder meg enda mere :kr
 
Vi har vært forlovet i 3 år og sagt at innen 2016 er omme skal vi være gift:) så tror det må bli dåp og bryllup i ett
En jeg jobbet sammen med før inviterte hele slekta i barnedåp til datteren. Når alle møtte opp i kirken møtte de dåpsbarn i kjole, og brud og brudgom i finstasen. Ingen visste noe som helst, bare de to og forlovere, var ganske fint faktisk :)
 
En jeg jobbet sammen med før inviterte hele slekta i barnedåp til datteren. Når alle møtte opp i kirken møtte de dåpsbarn i kjole, og brud og brudgom i finstasen. Ingen visste noe som helst, bare de to og forlovere, var ganske fint faktisk :)
Ja men her er det så mange som har gjort det:p tror bare det blir at vi gifter oss på kontor og annonserer det med kake i dåpen
 
Vel, vi hadde ikke en spennende måte å fortelle det på. Jeg bare sa det til mamma at hun skulle bli bestemor igjen - hun var ikke overrasket, for hun hadde hatt mistanke en stund. Hun ble likevel overrasket da jeg sa hvor langt jeg var på vei. Hun synes det er kjempestas med ny baby på vei :)

Svigermor hadde ikke tatt nyheten like bra, dessverre. Men dette er en lang historie som jeg ikke orker å begynne på en gang.:(
 
Vel, vi hadde ikke en spennende måte å fortelle det på. Jeg bare sa det til mamma at hun skulle bli bestemor igjen - hun var ikke overrasket, for hun hadde hatt mistanke en stund. Hun ble likevel overrasket da jeg sa hvor langt jeg var på vei. Hun synes det er kjempestas med ny baby på vei :)

Svigermor hadde ikke tatt nyheten like bra, dessverre. Men dette er en lang historie som jeg ikke orker å begynne på en gang.:(
au! :( Sender en klem jeg!! <3 sånt er grusomt! førstefødte jenta mi sin farmor var ikke veldig glad i meg.. hennes reaksjon på at hun skulle bli bestemor (for første gang!) var "Ja, det var typisk at DU, (pekte på sønnen sin), det SORTE FÅRET I FAMILIEN, skulle havne på uløkka først!"
Der stod jeg gravid vedisden av og måtte kjempe imot tårene.. dustedame :(
 
Back
Topp