Noen spennende babyavsløringer i jula?

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Noen som avslørte for familie/venner i jula?
Hvordan gjorde dere det? Hvordan ble reaksjonene? :)
 
vi hadde "bare" mamma på julaften hos oss, og hun visste det allerede, men i romjula reiser stedatteren min til sine besteforeldre (farmor og farfar) med fly, og hun skal ha på seg "jeg skal bli storesøster" tskjorte når hun kommer opp dit :D Er sååå spent på reaksjonen deres!
 
åhh,så gøy :D hvordan sa du/dere det? :D hvordan var reaksjonene?

Vi tok bilde av oss å jenten foran juletreet, kor æ hadde en lapp d sto inni her e en baby, samboern hadde en d sto medskyldig, ho eldste hadde en d sto men d veit ikkje æ, å yngste en d sto ikkje æ heller på :) svigermor bei vældi gla, sia samboern ikkje har egne onga. Før min familie e detta barnebarn nr 8, så der blei d enkle gratulasjona, fra di som nu svarte. Søstren mine å eine tanteongen bei vældi gla
 
Jeg avslørte for min storebror og stesøster ved å skrive på gavene til barna dems at det var fra "navnet på storebror" og Lillebrøster :) fikk gratulasjonsmeldinger og de var kok veldig overrasket og glade for oss :)
 
Vi tok bilde av oss å jenten foran juletreet, kor æ hadde en lapp d sto inni her e en baby, samboern hadde en d sto medskyldig, ho eldste hadde en d sto men d veit ikkje æ, å yngste en d sto ikkje æ heller på :) svigermor bei vældi gla, sia samboern ikkje har egne onga. Før min familie e detta barnebarn nr 8, så der blei d enkle gratulasjona, fra di som nu svarte. Søstren mine å eine tanteongen bei vældi gla
så koselig <3 lurt tenkt :D men.. lite spørsmål.. hvordan føles det at din familie ikke var helt i skyene..? Vondt..? :(
 
så koselig <3 lurt tenkt :D men.. lite spørsmål.. hvordan føles det at din familie ikke var helt i skyene..? Vondt..? :(

Nei æ kjenne dæm så godt at æ veit at sån e d bære. E ikkje no å bruke energi på. Når vabyen endeli kjæm så bi den nok vældi godt mottatt å like elska som alle di andre barnebarnan. Vi e nu gla å d e viktigst. Nu har vi en ul sjekk ijænn å så kan bære værden å få vite d. Den e 5 januar.
 
Mamma, stefar og søsken har visst det en god stund :)
Fortalte det til bestemor, bestefar, tante, onkel, fetter og kusine på lille julaften.
Vi pusser opp hus, så viste bilder fra huset på tv-en. Plutselig slo jeg på video fra UL og alle ble kjempe overrasket og kjempe glade :) de har ikke snakket om annet de siste dagene. Så veldig koselig <3
Skal fortelle typen sin familie det i morgen :)
 
Mannen sa bare til sine søsken, tante og bestemor når vi var samlet at vi skulle ha et barn til. Folk gratulerte og alt var tilbake som før :)
 
Fortalte til hans familie i jula. Foreldrene fikk vite det lille julaften og ble glad tror jeg, litt lite reaksjon.. Men morå spurte om hun kunne si det til de andre så igår rakk hun å fortelle det til brødrene hans og onkelungene før vi fikk sagt noe og ene onkelungen snappa ut til par andre så kona til bror snakket med søsteren som visste det alt osv... Gikk fort unna
 
De fleste på både mannen og min sin side fikk vite det i går :) hadde laget julekort der det stod. Fått fanget noen ubetalelige videoklipp på reaksjonene :D kjempeartig!
 
Foreldra mine og brødrene fekk vite det i går tidlig ☺ Eg ga dei ein konvolutt med Julehelsing utanpå. Inni hadde eg klippa til eit raudt hjerte med namna deira på eine sida, og på baksida stod det: I juli 2016 får de nye titlar: Bestemor, Bestefar og Onkel". Foreldra vart rørt og glad ☺ Brødrene meir forsiktige, men yngstemann sa han hadde hatt det på følelsen.. ☺
 
Nærmeste familie har visst det siden farsdagen. Resten av slekten fikk julekort, mens mannens slekt fikk julekortene utdelt på julefrokost i går. Var to stykker som lurte på om vi tullet :D
 
Nei æ kjenne dæm så godt at æ veit at sån e d bære. E ikkje no å bruke energi på. Når vabyen endeli kjæm så bi den nok vældi godt mottatt å like elska som alle di andre barnebarnan. Vi e nu gla å d e viktigst. Nu har vi en ul sjekk ijænn å så kan bære værden å få vite d. Den e 5 januar.
heldig du er med ultralyd <3 sånt er alltid godt <3
 
Er usikker på om svigermor har røpt oss.... Sendte snap med god jul og skål sammen med glass, og fikk tilbake fra ene søsteren til mannen min "det så alkoholfritt ut". Hun har ingen grunn til å tro jeg skulle drikke alkoholfritt... Så er veldig mistenksom. Det er mulig alle vet nyheten... Å da har den blitt sluppet i julen uten at vi fikk ta del. Da kommer jeg til å bli sint å utrolig skuffet. Hun gjorde det samme sist. Men vi var nødt å fortelle i uke 5 p.G.a at jeg ble lagt inn på sykehus med hjernehinnebetennelse og svigers måtte passe junior.
 
Siste pakken under treet var kopper til verdens beste mormor og morfar☺ etter det publiserte svigermor dette på Facebook, og nå er det vert fall ingen hemmelighet lenger:)
 
Er usikker på om svigermor har røpt oss.... Sendte snap med god jul og skål sammen med glass, og fikk tilbake fra ene søsteren til mannen min "det så alkoholfritt ut". Hun har ingen grunn til å tro jeg skulle drikke alkoholfritt... Så er veldig mistenksom. Det er mulig alle vet nyheten... Å da har den blitt sluppet i julen uten at vi fikk ta del. Da kommer jeg til å bli sint å utrolig skuffet. Hun gjorde det samme sist. Men vi var nødt å fortelle i uke 5 p.G.a at jeg ble lagt inn på sykehus med hjernehinnebetennelse og svigers måtte passe junior.
Da hadde jeg rett å slett blitt forbanna! Det er deres nyhet å dele å da burde dere i allefall få ta del i det! Ingen i familien som har røpt oss tidligere, men ei vennine gjorde det..skal fortelle deg hun fikk høre det etterpå!
 
Gav kopper med mormor farmor
Onkel på lille julaften :) de ble kjempeglad. Gjorde det samme til svigers på julaften :)

Mamma: skal pappa bli morfar
Svigermor: så fin kopp, er den fra Linus(katten)?

Mye latter kan du si.

Fortalte mi mormor og resten av min familie i går. De blei veldig glade og gleder seg :) Samboeren sin side får vite det i dag :D
 
Back
Topp