Noen som vet kjønn enda?

Enig!! Jeg forbereder hodet på gutt igjen, oddsen for gutt er større med to gutter fra før.. Om jeg tenker det blir gutt nå, så blir det "enklere" når den beskjeden kommer. Ikke redd for å si at jeg hadde blitt i ekstase om det skulle vise seg å være jente. Blir det gutt blir vi like glade fordeom. :)

Har du fått vite Abstract83?? :) vi var på TUL i går og fikk vite at det var en jente:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Har du fått vite Abstract83?? :) vi var på TUL i går og fikk vite at det var en jente:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Nei jeg må smøre meg med tåmodighet til OUL uke 19+2, om 3 uker og 2 dager, leeenge til... JM klarte ikke se kjønnet på siste TUL uke 13, babyen lå vanskelig til for å se, samt dårlige bilder på maskina hos St.Olav.
 
Nei jeg må smøre meg med tåmodighet til OUL uke 19+2, om 3 uker og 2 dager, leeenge til... JM klarte ikke se kjønnet på siste TUL uke 13, babyen lå vanskelig til for å se, samt dårlige bilder på maskina hos St.Olav.

Åå så spennende da! Masse lykke til med venting, hihi :)
 
Nei jeg må smøre meg med tåmodighet til OUL uke 19+2, om 3 uker og 2 dager, leeenge til... JM klarte ikke se kjønnet på siste TUL uke 13, babyen lå vanskelig til for å se, samt dårlige bilder på maskina hos St.Olav.
Har du en følelse?
 
Tror egentlig gutt:Heartblue denne gangen, har vært så innmari dårlig nå i forhold til sist og da var det jente:Heartred
Men gleder meg til å se, kanskje de klarer å se det neste uke på TUL på sykehuset :Heartbigred
 
På UL i går mente legen det kunne se ut som gutt i følge teorien om vinkelen på kjønnsorganet, men hun anbefalte meg vente til jeg får svar fra Nipt testen for å være sikker.
 
På UL i går mente legen det kunne se ut som gutt i følge teorien om vinkelen på kjønnsorganet, men hun anbefalte meg vente til jeg får svar fra Nipt testen for å være sikker.
Sniker... hvorfor tok du nipt og hvor?
 
Back
Topp