Noen som vet kjønn enda?

Jeg skal på UL på mandag, 12+4. Håper vi kan være heldige og få en indikasjon på kjønnet da. Hvis ikke så får vi bare smøre oss med tålmodighet og vente til OUL :)
 
Åååå jeg er så spent!!! <3
Enig!! Jeg forbereder hodet på gutt igjen, oddsen for gutt er større med to gutter fra før.. Om jeg tenker det blir gutt nå, så blir det "enklere" når den beskjeden kommer. Ikke redd for å si at jeg hadde blitt i ekstase om det skulle vise seg å være jente. Blir det gutt blir vi like glade fordeom. :)
 
Enig!! Jeg forbereder hodet på gutt igjen, oddsen for gutt er større med to gutter fra før.. Om jeg tenker det blir gutt nå, så blir det "enklere" når den beskjeden kommer. Ikke redd for å si at jeg hadde blitt i ekstase om det skulle vise seg å være jente. Blir det gutt blir vi like glade fordeom. :)

Har også to gutter fra før og mannen er sikker på at det er en gutt til! Hadde blitt glad om vi fikk jente, men blir det en til gutt så sier vi oss fornøyde og dette blir uansett siste barn.
 
Har også to gutter fra før og mannen er sikker på at det er en gutt til! Hadde blitt glad om vi fikk jente, men blir det en til gutt så sier vi oss fornøyde og dette blir uansett siste barn.
Samma her, guttene ønsker to babyer da men haha
 
Mest sannsynlig en jente her. På Tul 13+4 mente gynekologen at det var en jente, samme vist ultralyd i dag 16+ 4 så mente en annen gynekolog at det også var jente. Fikk en liten titt på den lille i dag fordi jeg var på embla samtale på sykehuset i dag:Heartred
 
Ville egentlig ha en privat UL for å sjekke for kjønn, men vanskelig å få time midt i ferien. Skal høre med gyn som følger meg opp om han kan sjekke neste uke. Vet ikke om han gjør det så tidlig.
 
Var på tul i dag(uke 14) og fikk beskjed om at det blir en jente:Heartred jeg var så sikker på at jeg skulle få en gutt så har ikke gått opp for meg enda. Jeg har en gutt fra før på 10 mnd. Utrolig koselig med en av hver:)
 
Var på tidlig ultralyd i dag. 12+6. Ble satt 5 dager fram, så deilig. Kvalmen er ille og har sluppet i uke 16 på de to andre. Vi fikk vite at vi venter dn liten gutt Har en sv hver fra før. Gøy☺️
 
Var på tidlig ultralyd i dag. 12+6. Ble satt 5 dager fram, så deilig. Kvalmen er ille og har sluppet i uke 16 på de to andre. Vi fikk vite at vi venter dn liten gutt Har en sv hver fra før. Gøy☺️
Så gøy at de kunne se det såpass tidlig,gratulerer :)
 
I går var vi på ny TUL og JM var helt sikker på at det var ei lita jente i magen
Dette til stor glede for søsknene
Og en herlig bursdagspresang til meg (å få vite altså)

Så jeg måtte ut å handle litt i går
 
I går var vi på ny TUL og JM var helt sikker på at det var ei lita jente i magen
Dette til stor glede for søsknene
Og en herlig bursdagspresang til meg (å få vite altså)

Så jeg måtte ut å handle litt i går

Så spennende! Gratulerer med jente på vei! :) hvor langt på vei er du? :)
 
I går var vi på ny TUL og JM var helt sikker på at det var ei lita jente i magen
Dette til stor glede for søsknene
Og en herlig bursdagspresang til meg (å få vite altså)

Så jeg måtte ut å handle litt i går
Gratulerer med ei jente i magen ☆ hva har du ifra før ?
 
Jeg fikk vite idag. 14+1
 
Back
Topp