Noen som vet kjønn enda?

Stoler ikke på kjønn så tidlig. Er så mange som får høre feil før oul at jeg ikke tør å stole på de uansett
 
Skal på tul imorgen, men det er kun uke 12, så tror ikke de ser noe så tidlig hos meg :p
 
På UL i uke 13+2 var jordmor ganske sikker på at det var gutt, og det stemte med magefølelsen min, så forholder meg til det foreløpig :) Blir spennende å se om det bekreftes på OUL om to uker :)
 
Fikk beskjed om at det ikke gikk an å se denne gangen. Det kunne være en penis men det kunne også bare være en klitoris Hehe.. jaja det er en av to og om fem uker får jeg likevel svaret. Ble satt tilbake til 13+0 så det var litt kjipt :)
 
Jeg har ikke fått OUL før i uke 20, så jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge. Spørs om det blir en ekstra TUL i uke 16/17 bare for å få vite kjønnet altså... haha;)
 
På ultralyd 12+2 var jordmora ganske så sikker på at det er en jente :) Hun var veldig begeistret over hvor klare og tydelige bilder hun fikk tatt av meg, og sa hun kunne se kjønnet og lurte på om jeg ville vite det. Hun zooma også inn midt mellom bena og viste meg at det ikke var antydning til noen penis der, ikke at jeg syntes det var så lett å se, men :hilarious: Føler meg ikke helt sikker, men blir spennende å se på ordinær ultralyd:)
 
Skrev litt over at legen ikke klarte å se noe denne gangen :) så en liten dupp men det kunne likeså godt være en klitoris som en penis mente legen Hehe... jeg tror det er en gutt. Men nå skal jeg ikke tilbake på ultralyd før i uke 18. Regner med vi får vite det da :)
 
Jeg skal på UL 26.juni (14+3) og håper å få se kjønnet da. Så håper jeg at de ser samme kjønnet på OUL 19.juli sånn at jeg kan føle seg mer sikker :p:p
 
Skrev litt over at legen ikke klarte å se noe denne gangen :) så en liten dupp men det kunne likeså godt være en klitoris som en penis mente legen Hehe... jeg tror det er en gutt. Men nå skal jeg ikke tilbake på ultralyd før i uke 18. Regner med vi får vite det da :)

Haha, stemmer det. Jeg som ikke følger med helt Tipper også gutt hos deg :happy:
 
På Jessheim forrige uke, sa lundring jente med 90%sikkerhet. Var da 12+6. Er også overbevist om jente...men venter stor shoppinga til etter OUL;)
 
Spent på om de klarer å se noe i morgen, er da 14+1, usikker på om sambo synes det er greit om vi får vite så tidlig evt.. må høre ikveld :p ikke lenge til OUL heller, om 3uker+1 dag.. Såå får vel vite noe da uansett, meeen den nysgherrigheta da :p har to gutter fra før og tror stor sjangs for gutt igjen.
 
Vi var på UL i går. Var da 12+1, men de klarte ikke tyde kjønn enda. Er så nysgjerrig på hva det blir, så forhåpentlig blir det en ny UL om 2-3 uker for å vite kjønn. Gleder meg til å begynne handle inn til den lille, men syntes det er vanskelig når man ikke vet hvilke farger man skal gå for:joyful:
 
Back
Topp