Noen som vet hvilket kjønn som er i magen?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Charlottel, 26 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jente88 Glad i forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Det ser ut til å bli en lillebror

• Hjertelig Hjertelig x 3
  2. Mikaela89 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Juligull2021

Har dere gutt eller jente fra før? Hadde du magefølelse på noe kjønn? :)

3. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Mest sannsynlig en lillebror :D

4. Jente88 Glad i forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene Junilykke2018

så koslig at du spør.vi har jente født juni 2018 fra før av. Hadde guttefølelse. Var på ultralyd i uke 12 som
    Er for tidlig å se kjønn, å følte at der lå gutten vår. I morges så jeg for meg, meg og mannen på ultralyd som hadde tårer i øynene for at det var lillebror. Riktig fikk jeg:)

• Liker Liker x 2
  5. Nette98 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Var på TUL 12+5, og ble fortalt at hun trooodde det var en gutt men at vi ikke måtte kjøpe inn noe enda fordi hun var usikker. Skal tilbake når jeg er 19+0. Jeg har så innmari lyst til å ta en ultralyd nå i jula/romjula for å få det bekreftet. Hva tenker dere om det? Er 14+2 idag.

6. VK3112 Andre møte med forumet

Får ikke vite før tidligst 14.01 :) Blir spennende

7. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Det må du nesten føle på selv. Er fint å se lille i magen uansett, men vært forberedt på at det fremdeles ikke er sikkert at kjønnet er tydelig eller at jordmor/gynekolog vil si noe om kjønnet. :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Ha nå litt is i magen og nyt ventetiden :hilarious:

9. Rockering Andre møte med forumet

Vi venter en liten gutt :D Valgte å betale for privat ultralyd 14+3 fordi samboer ikke får være med på ordinær ultralyd på nyåret grunnet korona. Veldig glad for at vi gjorde det.

• Enig Enig x 1
  10. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Fikk beskjed om at det så ut som ei lita jente (ble målt til 14+3) :) Jon Hausken som sjekket meg og han var sikker på at han ikke så noen tissefant og ultralyden var tydelig mente han, men det kunne jo på magisk vis gro ut en penis til uke 18 sa han :hilarious:

11. Mummimamma21 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Jeg ble målt til 13+3 i forrige uke og fikk vite at det helt sikkert er en liten gutt :Heartblue

12. CJ21 Betatt av forumet JuniJubel2021

Var på privat ultralyd i dag (14+2) og fikk vite at det mest sannsynlig blir en jente :happy::Heartpink det stemte med magefølelsen jeg har hatt og. Og mange i familien har trodd det samme. Sist trodde jeg gutt og fikk en gutt, så litt morsomt at det stemte begge gangene. Så klart ikke helt sikkert at det blir jente, var ikke så lett å se, men han som tok ultralyden sa han tror jente :)

13. Ny i gamet!♀️ Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Var på OUL i dag og fikk vite at vi får jente!! Har visst det hele veien uten å vite hvorfor, så ekstra gøy å få vite at det stemte med magefølelsen i dag!! :joyful::joyful:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  14. Sommerbaby21 Elsker forumet JuniJubel2021 Juligull2021

Ul 13+1 sa jente , så spent om det fortsatt stemmer når jeg skal på Oul:)

15. Nette98 Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Så moro!! Hvilken uke fant du det ut?

16. Ny i gamet!♀️ Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Var på OUL i uke 16+6, ble satt litt tilbake så var litt tidlig, men heldigvis lå hun så fint til at de fikk tatt alle målinger :joyful:

17. Strå91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Vært på ultralyd i uke 13 og 14 hos to forskjellige, en jente+en gutt på oss!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  18. Løveunge Forelsket i forumet JuniJubel2021

På TUL i uke 12+1 mente jordmor det var gutt. Fikk bekreftet på OUL på sykehuset for noen dager siden (17+6) at det er en gutt ❤️

19. Sommerbaby21 Elsker forumet JuniJubel2021 Juligull2021

Stemte det med oul ?:)

20. Tette92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novemberlykke 2018 JuniJubel2021

Ja! Det blir jente :Heartpink

Del denne siden