Noen som vet hvilket kjønn som er i magen?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Charlottel, 26 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Flode Andre møte med forumet

Vi var på UL i uke 13+2 jordmor trodde gutt, men ble usikker. Vi dro tilbake i uke 14+ 0 fikk da vite at det er ei lita jente

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Hvordan ser det ut når det er en gutt? Med jente ser det ut som to streker om du skjønner. Legen forklarte det med to streker.

3. Lois Flørter med forumet

Her romsterte hun mye rundt med den ultralydgreia (var innvendig) og til slutt så kunne også jeg se at det var noe der, som liksom stakk ut, så snudde han seg slik at man kunne se det bedre både fra siden og fra undersiden. Hun tok mange bilder, og på to av de så ser man klart og tydelig to baller :laughing025

4. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Hm, trodde det så helt likt ut så tidlig, og at det bare er retning som indikerer de ulike kjønnene. Det er vel det som er nub-teorien.

• Enig Enig x 1
  5. maldita Forelsket i forumet JuniJubel2021

Er det sant! Du får ikke lagt ut bilde så vi får se?

6. Babyprøver Glad i forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ FebbisBebbis2021 ❄️

Jepp, helt riktig. På dette stadiet er kjønnsleppene til jenter så store som baller hos gutter, og det er retning de peker til som er avgjørende. Er «streken» parallelt til rygg, er det jente. Står den mer oppover er det gutt. Ikke alle leger som har peiling på dette heller.

• Liker Liker x 1
    Last edited: 8 Des 2020
  7. sjokoladepuddingen Andre møte med forumet

Vi var på ultralyd sent i uke 11, da så hun det klart og tydelig.. Hun kunne ikke fortelle det, men tok et bilde hvor hun sa at her kan du ta med hjem å google, så finner du det ut! Men vi tørs ikke lande på noe enda.... Skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne si det, når jeg ser at flere her har fått høre det... :bored: Jaaja, får vel vente til over jul :santa

8. Tette92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novemberlykke 2018 JuniJubel2021

Har du bildet? :D

9. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Forrige svangerskap fikk vi høre kjønn i uke 13, men venter litt lenger denne gang da vi var på TUL i uke 11:)

10. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Vi var også i uke 11 og hun forklarte at hvis kjønnsorganet ligger er det jente, og står det mer opp er det gutt, men som hun sa at det er litt for tidlig å si for sikkert. Vi skal tilbake nå i uke 16 for å se :happy:

• Liker Liker x 1
  11. Elzan444 Flørter med forumet

Er 15+0 og har ikke fått vite kjønn enda, venter i spenning. Snart ultralyd, får vite rett før jul:happy:

12. sjokoladepuddingen Andre møte med forumet

Her: så kan jo folk tippe! :love017

Vedlagte filer:

• bolle.jpg
      bolle.jpg
      Filstørrelse:
      17 KB
      Visninger:
      125
  13. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Tipper jente :)

14. Tette92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novemberlykke 2018 JuniJubel2021

Dette er jeg ganske sikker på er jente, ja :D:Heartpink Du får si ifra hva det blir :p

15. sjokoladepuddingen Andre møte med forumet

Er det jeg tipper selv også, men tørs ikke helt :p Vært gøy med jente også, da vi har gutt fra før :)

:Heartbigred

16. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Så fremt vinkelen var lik hele tiden og ikke hoppet og spratt, så er det en antakelig jente (tipper jeg) :)

17. sjokoladepuddingen Andre møte med forumet

:) Siden hun tok ut det bilde og sa jeg kunne google og at jeg da fant det ut, så har jeg tippet jente selv, men tenker du kan ha rett og at hun plutselig ser det på ettellerannet annet vis ;) Blir uansett spennende å se på UL!

• Liker Liker x 1
  18. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

I følge tul ser det ut som at det bor en liten gutt i magehulen.. Men venter til oul før vi starter innkjøp :hilarious:

19. Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

På tul 12+1 sa ikke gyn noe, men ut fra ene bildet syns jeg nubben ser ut som en jente. Har magefølelse på at vi får en jente til :)

20. Jente88 Glad i forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Forhåpentligvis i dag ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden