Noen som vet hvilket kjønn som er i magen?

Vi var på UL i uke 13+2 jordmor trodde gutt, men ble usikker. Vi dro tilbake i uke 14+ 0 fikk da vite at det er ei lita jente
 
Var på tul og ble målt til 11+4 og etter litt rokkeringer konkluderte jordmor at det er en gut. Det er det jeg og trodde❤
Hvordan ser det ut når det er en gutt? Med jente ser det ut som to streker om du skjønner. Legen forklarte det med to streker.
 
Hvordan ser det ut når det er en gutt? Med jente ser det ut som to streker om du skjønner. Legen forklarte det med to streker.

Her romsterte hun mye rundt med den ultralydgreia (var innvendig) og til slutt så kunne også jeg se at det var noe der, som liksom stakk ut, så snudde han seg slik at man kunne se det bedre både fra siden og fra undersiden. Hun tok mange bilder, og på to av de så ser man klart og tydelig to baller :laughing025
 
Her romsterte hun mye rundt med den ultralydgreia (var innvendig) og til slutt så kunne også jeg se at det var noe der, som liksom stakk ut, så snudde han seg slik at man kunne se det bedre både fra siden og fra undersiden. Hun tok mange bilder, og på to av de så ser man klart og tydelig to baller :laughing025

Hm, trodde det så helt likt ut så tidlig, og at det bare er retning som indikerer de ulike kjønnene. Det er vel det som er nub-teorien.
 
Her romsterte hun mye rundt med den ultralydgreia (var innvendig) og til slutt så kunne også jeg se at det var noe der, som liksom stakk ut, så snudde han seg slik at man kunne se det bedre både fra siden og fra undersiden. Hun tok mange bilder, og på to av de så ser man klart og tydelig to baller :laughing025
Er det sant! Du får ikke lagt ut bilde så vi får se?
 
Hm, trodde det så helt likt ut så tidlig, og at det bare er retning som indikerer de ulike kjønnene. Det er vel det som er nub-teorien.
Jepp, helt riktig. På dette stadiet er kjønnsleppene til jenter så store som baller hos gutter, og det er retning de peker til som er avgjørende. Er «streken» parallelt til rygg, er det jente. Står den mer oppover er det gutt. Ikke alle leger som har peiling på dette heller.
 
Last edited:
Vi var på ultralyd sent i uke 11, da så hun det klart og tydelig.. Hun kunne ikke fortelle det, men tok et bilde hvor hun sa at her kan du ta med hjem å google, så finner du det ut! Men vi tørs ikke lande på noe enda.... Skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne si det, når jeg ser at flere her har fått høre det... :bored: Jaaja, får vel vente til over jul :santa
 
Vi var på ultralyd sent i uke 11, da så hun det klart og tydelig.. Hun kunne ikke fortelle det, men tok et bilde hvor hun sa at her kan du ta med hjem å google, så finner du det ut! Men vi tørs ikke lande på noe enda.... Skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne si det, når jeg ser at flere her har fått høre det... :bored: Jaaja, får vel vente til over jul :santa

Har du bildet? :D
 
Forrige svangerskap fikk vi høre kjønn i uke 13, men venter litt lenger denne gang da vi var på TUL i uke 11:)
 
Vi var på ultralyd sent i uke 11, da så hun det klart og tydelig.. Hun kunne ikke fortelle det, men tok et bilde hvor hun sa at her kan du ta med hjem å google, så finner du det ut! Men vi tørs ikke lande på noe enda.... Skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne si det, når jeg ser at flere her har fått høre det... :bored: Jaaja, får vel vente til over jul :santa

Vi var også i uke 11 og hun forklarte at hvis kjønnsorganet ligger er det jente, og står det mer opp er det gutt, men som hun sa at det er litt for tidlig å si for sikkert. Vi skal tilbake nå i uke 16 for å se :happy:
 
Er 15+0 og har ikke fått vite kjønn enda, venter i spenning. Snart ultralyd, får vite rett før jul:happy:
 
Så fremt vinkelen var lik hele tiden og ikke hoppet og spratt, så er det en antakelig jente (tipper jeg) :)

:) Siden hun tok ut det bilde og sa jeg kunne google og at jeg da fant det ut, så har jeg tippet jente selv, men tenker du kan ha rett og at hun plutselig ser det på ettellerannet annet vis ;) Blir uansett spennende å se på UL!
 
I følge tul ser det ut som at det bor en liten gutt i magehulen.. Men venter til oul før vi starter innkjøp :hilarious:
 
På tul 12+1 sa ikke gyn noe, men ut fra ene bildet syns jeg nubben ser ut som en jente. Har magefølelse på at vi får en jente til :)
 
Back
Topp