Noen som vet hvilket kjønn som er i magen?

Mest sannsynlig en lillebror :D
 
Har dere gutt eller jente fra før? Hadde du magefølelse på noe kjønn? :)



så koslig at du spør.vi har jente født juni 2018 fra før av. Hadde guttefølelse. Var på ultralyd i uke 12 som
Er for tidlig å se kjønn, å følte at der lå gutten vår. I morges så jeg for meg, meg og mannen på ultralyd som hadde tårer i øynene for at det var lillebror. Riktig fikk jeg:)
 
Var på TUL 12+5, og ble fortalt at hun trooodde det var en gutt men at vi ikke måtte kjøpe inn noe enda fordi hun var usikker. Skal tilbake når jeg er 19+0. Jeg har så innmari lyst til å ta en ultralyd nå i jula/romjula for å få det bekreftet. Hva tenker dere om det? Er 14+2 idag.
 
Var på TUL 12+5, og ble fortalt at hun trooodde det var en gutt men at vi ikke måtte kjøpe inn noe enda fordi hun var usikker. Skal tilbake når jeg er 19+0. Jeg har så innmari lyst til å ta en ultralyd nå i jula/romjula for å få det bekreftet. Hva tenker dere om det? Er 14+2 idag.

Det må du nesten føle på selv. Er fint å se lille i magen uansett, men vært forberedt på at det fremdeles ikke er sikkert at kjønnet er tydelig eller at jordmor/gynekolog vil si noe om kjønnet. :)
 
Var på TUL 12+5, og ble fortalt at hun trooodde det var en gutt men at vi ikke måtte kjøpe inn noe enda fordi hun var usikker. Skal tilbake når jeg er 19+0. Jeg har så innmari lyst til å ta en ultralyd nå i jula/romjula for å få det bekreftet. Hva tenker dere om det? Er 14+2 idag.
Ha nå litt is i magen og nyt ventetiden :hilarious:
 
Vi venter en liten gutt :D Valgte å betale for privat ultralyd 14+3 fordi samboer ikke får være med på ordinær ultralyd på nyåret grunnet korona. Veldig glad for at vi gjorde det.
 
Fikk beskjed om at det så ut som ei lita jente (ble målt til 14+3) :) Jon Hausken som sjekket meg og han var sikker på at han ikke så noen tissefant og ultralyden var tydelig mente han, men det kunne jo på magisk vis gro ut en penis til uke 18 sa han :hilarious:
 
Var på privat ultralyd i dag (14+2) og fikk vite at det mest sannsynlig blir en jente :happy::Heartpink det stemte med magefølelsen jeg har hatt og. Og mange i familien har trodd det samme. Sist trodde jeg gutt og fikk en gutt, så litt morsomt at det stemte begge gangene. Så klart ikke helt sikkert at det blir jente, var ikke så lett å se, men han som tok ultralyden sa han tror jente :)
 
Var på OUL i dag og fikk vite at vi får jente!! Har visst det hele veien uten å vite hvorfor, så ekstra gøy å få vite at det stemte med magefølelsen i dag!! :joyful::joyful:
 
Vet ikke hva som skjuler seg i magen denne gangen enda :) , håper på å få vite det når jeg skal på ul rett før jul :).
Med lillesøster fikk vi vite det i uke 13+2 :)
Ul 13+1 sa jente , så spent om det fortsatt stemmer når jeg skal på Oul:)
 
Vært på ultralyd i uke 13 og 14 hos to forskjellige, en jente+en gutt på oss!
 
På TUL i uke 12+1 mente jordmor det var gutt. Fikk bekreftet på OUL på sykehuset for noen dager siden (17+6) at det er en gutt ❤️
 
Back
Topp