Spennende! Gratulerer.Vært på tul . Og vi venter tvillinger!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Gratulerer.Vært på tul . Og vi venter tvillinger!!
Gratulerer!! Hadde ikke vist om jeg skulle le eller gråte jeg heller om vi hadde stått i deres sko. Haha! Det må være surrealistisk!!!Takk Helt sykt. Uvirkelig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte
Veldig skummelt! Takk
Jeg har gjort begge deler for å si det sånnGratulerer!! Hadde ikke vist om jeg skulle le eller gråte jeg heller om vi hadde stått i deres sko. Haha! Det må være surrealistisk!!!
Vært på tul . Og vi venter tvillinger!!
Hahah En i 2011, en i 2018 og så blir det 2 i 2019 viss alt går braWow så gøy Blir helt imponert over de terminbannerne dine.. hvor mange barn har du egentlig?
Hahah En i 2011, en i 2018 og så blir det 2 i 2019 viss alt går bra
Jepp. Termin i des, født i Jan.Ah skjønner. Ble forvirret for det stod desemberlykke 2017? Og så snøfnugg 2018 Men det er samme ungen? Du får uansett nok å holde på med da så gøy!! Mange barn er drømmen her også
Jepp. Termin i des, født i Jan.
Jaah, skal få nok å henge fingrane i
Er jo verdt det
Innom å sniker fra mai 2020 siden jeg søker litt på tvillinger her inne på forumet å så jeg hadde kommentert her.Jeg tenkte hele sist uke at jeg fikk tvillinger, men jeg er ganske sikker på det bare er en inni der.
Ingen tvillinger i min eller hans familie.
Gratulerer med tvillinger på veiInnom å sniker fra mai 2020 siden jeg søker litt på tvillinger her inne på forumet å så jeg hadde kommentert her.
NÅ venter jeg tvillinger etter MA i mars. Jeg fikk 3+ på graviditetstesten 4+4 og jeg fikk ganske tidlig positiv test, 7dpo.
Gratulerer så masse, Jimsik Det er gledelig å høreInnom å sniker fra mai 2020 siden jeg søker litt på tvillinger her inne på forumet å så jeg hadde kommentert her.
NÅ venter jeg tvillinger etter MA i mars. Jeg fikk 3+ på graviditetstesten 4+4 og jeg fikk ganske tidlig positiv test, 7dpo.
Gratulerer så stasInnom å sniker fra mai 2020 siden jeg søker litt på tvillinger her inne på forumet å så jeg hadde kommentert her.