Noen som tror de får tvillinger?

Takk :) Helt sykt. Uvirkelig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte :hilarious::eek:

Veldig skummelt! Takk :happy:
Gratulerer!! Hadde ikke vist om jeg skulle le eller gråte jeg heller om vi hadde stått i deres sko. Haha! Det må være surrealistisk!!!

Mye tvillinger på mammas side. Men jeg må ærlig si jeg håper det er en.

Gratulerer!! Hadde ikke vist om jeg skulle le eller gråte jeg heller om vi hadde stått i deres sko. Haha! Det må være surrealistisk!!!
Jeg har gjort begge deler for å si det sånn:hilarious:

Wow så gøy :D Blir helt imponert over de terminbannerne dine.. hvor mange barn har du egentlig? :D
Hahah:hilarious: En i 2011, en i 2018 og så blir det 2 i 2019 viss alt går bra:rolleyes:

Hahah:hilarious: En i 2011, en i 2018 og så blir det 2 i 2019 viss alt går bra:rolleyes:

Ah skjønner. Ble forvirret for det stod desemberlykke 2017? Og så snøfnugg 2018 :hilarious: Men det er samme ungen? Du får uansett nok å holde på med da :D så gøy!! Mange barn er drømmen her også :Heartpink

Ah skjønner. Ble forvirret for det stod desemberlykke 2017? Og så snøfnugg 2018 :hilarious: Men det er samme ungen? Du får uansett nok å holde på med da :D så gøy!! Mange barn er drømmen her også :Heartpink
Jepp. Termin i des, født i Jan.
Jaah, skal få nok å henge fingrane i:bag:
Er jo verdt det :)

Jeg tenkte hele sist uke at jeg fikk tvillinger, men jeg er ganske sikker på det bare er en inni der. :p

Ingen tvillinger i min eller hans familie.
Innom å sniker fra mai 2020 siden jeg søker litt på tvillinger her inne på forumet å så jeg hadde kommentert her.

NÅ venter jeg tvillinger etter MA i mars. Jeg fikk 3+ på graviditetstesten 4+4 og jeg fikk ganske tidlig positiv test, 7dpo.

:smiley-bounce016

Innom å sniker fra mai 2020 siden jeg søker litt på tvillinger her inne på forumet å så jeg hadde kommentert her.

NÅ venter jeg tvillinger etter MA i mars. Jeg fikk 3+ på graviditetstesten 4+4 og jeg fikk ganske tidlig positiv test, 7dpo.

Gratulerer med tvillinger på vei :Heartbigred

Gratulerer så masse, Jimsik ❤️❤️❤️ Det er gledelig å høre :)

Gratulerer så stas :happy:

Back
Topp