Noen som tror de får tvillinger?

Noen av dere som har fått veldig høye hcg tester tidlig eller andre tegn da? ;) :D det er jo litt spennende da :D

Har ikke tatt HCG-tester, de digitale testene har vist det de skal når de skal, både 1-2 og 3+. Har ellers veldig lite graviditetssymptomer, så troooor ikke det er tvillinger her. Var sikker på det i andre svangerskap, for magen kom tidlig :p Regner med jeg bestiller UL rundt uke 12, så blir spennende å se da :hilarious:
 
Ingen tvillinger i min familie som jeg vet om. Jeg hadde blitt like glad for to som en :Heartred Tror det bare er en inni der. Det får jeg kanskje vite den 20 februar, for da skal jeg til legen. I forrige svangerskap hadde min fastlege ul-apparat på kontoret. Men siden det er vikarlege nå, så vet jeg ikke om hun kan bruke det. Hvis ikke blir det nok tidlig ul:happy:
 
Mamma er tvilling, samme var oldemor. Dvs:
Oldemor var tvilling
Bestemor fikk tvillinger
Mamma er tvilling
Og jeg.... ? :)

De sier slikt følger damene (at vi genetisk slipper to egg) og at det hopper over et ledd. Enten er man tvilling eller så får man tvillinger. Så det er jo en viss sjanse, men føler egentlig ikke det er tvillinger :)
 
Vært på tul . Og vi venter tvillinger!! :eek:
 
Før jeg ble gravid har jeg snakket om som at jeg skal ha tvillinger neste gang, og lagd meg eg en fantasi om det, med ny bil og at vi ikke skal si det til noen før vi kommer hjem med 2 stk :laughing001 Aner ikke hvorfor jeg gjor det. :dance018 Men jeg tror ikke jeg er gravid med tvillinger. :dance008
 
Wow! Så koselig og sikkert et stort sjokk :) Gratulerer så mye! Mistenkte du tvillinger før du var på ultralyd?
Stort sjokk ja! Nei, mistenkte det overhodet ikke. Ingen tvillinger i slekten, men en gang må jo være den første :p

Takk :)
 
Gratulerer! Så spennende:Heartred fikk dere satt inn 2 egg så dere visste det var en mulighet for tvillinger?:)
Tusen takk :) Nei, kun 1 egg inn, men det samme skjedde sist også med 1 egg, men mistet enev5+3.. såå.. Hva er sjansen for det?!
 
Har du noe spesielle symptomer på tvillinger?:p Har du målt hcg?
Nei :p hcg på 1307 da jeg var 4+5. Klinikken mistenkte ikke tvillinger pga det tallet, jeg spurte spesifikt om det :p
 
Krysser fingrene for at alt går bra frem til slutt! Tenk så heldig å få en ekstra å kose opp:love017
Ja, håper det:rolleyes: Frykten for at det går galt er større nå når det er risikosvangerskap.
 
Både mamma og pappa er tvillinger så jeg har alltid håpet på å få tvillinger. Fant ut forrige uke at jeg er gravid for første gang i en alder av 36 år, så det hadde jo vært praktisk å fått to i samme slengen egentlig :)
 
Back
Topp