Noen som tror de får tvillinger?

Bambii

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Noen som tror de venter flere? Mye tvillinger i familien? :) Hvordan ville dere reagert om dere fikk vite det var to?
 
Vi har ingen tvillinger i vår slekt, så jeg tror neppe vi får det. Hadde nok blitt ganske så stressa om jeg fant ut at det var to der inne :p
 
Har mest tro på bare en her. Og med tre barn fra før er det veldig greit!
 
Vi har flere tvillinger i slekten, men tror det vare blir en på oss.

Vi har 3 fra før, og hadde håpet å ikke måtte kjøpe ny bil denne gangen også :angelic:
 
Ingen i hverken min, eller samboeren min sin slekt som er tvillinger, så tror det bare er en her, heldigvis! Har ingen barn fra før, men greit med en av gangen synes jeg :happy:
 
Ingen tvillinger på ene eller andre siden her heller, så jeg vil tippe det blir kun én. Egentlig litt lettet over det, for to babyer når man er førstegangsforeldre er garantert kjempestressende!
 
Min farmor fikk tvillinger (mine tanter), men ellers ingenting. Blir det to så Blir det to og da har jeg de tre jeg ønsker meg. Men tviler på at det er mer enn en
 
Min pappa er 2egget tvilling og samboeren min er enegget tvilling så her er sjansen veldig stor. Håper virkelig det er bare en inni der. Skal på tul for å sjekke.
 
Tror nok at det bare en en, men hadde vært utrolig koselig om det var to. Hvis det er en så må vi nok prøve på nummer tre så fort som mulig etter nummer to :D Har så lyst på tre barn :):)
 
Ganske sikker på at der er 1, men hadde blitt veldig glad om der var 2 ❤️
 
Vi får bare én :p bare og bare, hehe, men skulle gjerne tatt to :Heartred min mor har flere toeggede tvillinger i slekta, så jeg kunne brått fått, men ikke denne gangen heller gitt :hilarious:
 
Jeg tenkte hele sist uke at jeg fikk tvillinger, men jeg er ganske sikker på det bare er en inni der. :p

Ingen tvillinger i min eller hans familie.
 
Maaaasse tvillinger på min mors side frem til min mormors generasjon. Ingen i nærmeste familie i generasjonene under, så det ligger egentlig i kortene at det burde komme tvillinger snart. Jeg heier på søsteren min når det kommer til den biten, med 2 fra før så er 1 uplanlagt mer enn nok for min del :hilarious:
 
Ventet tvillinger sist, men mistet en tidlig. Det var også ICSI, så litt forhøyet sjanse for tvillinger, men ikke mye, så tror det kun er en.
Får nok litt panikk om det er to, da blir det tre barn under 2 år.. Men man tar det man får :)
 
Tror det bare er en, heller ingen tvillinger i slekta :)
 
Tanta mi fikk tvillinger. Jeg hadde ikke hatt noe problem med tvillinger:)

Maaaasse tvillinger på min mors side frem til min mormors generasjon. Ingen i nærmeste familie i generasjonene under, så det ligger egentlig i kortene at det burde komme tvillinger snart. Jeg heier på søsteren min når det kommer til den biten, med 2 fra før så er 1 uplanlagt mer enn nok for min del :hilarious:

Min pappa er 2egget tvilling og samboeren min er enegget tvilling så her er sjansen veldig stor. Håper virkelig det er bare en inni der. Skal på tul for å sjekke.

Vi har flere tvillinger i slekten, men tror det vare blir en på oss.

Vi har 3 fra før, og hadde håpet å ikke måtte kjøpe ny bil denne gangen også :angelic:

Min farmor fikk tvillinger (mine tanter), men ellers ingenting. Blir det to så Blir det to og da har jeg de tre jeg ønsker meg. Men tviler på at det er mer enn en

Noen av dere som har fått veldig høye hcg tester tidlig eller andre tegn da? ;) :D det er jo litt spennende da :D
 
Tror alltid det er to før det motsatte e bevist:p

Er flere sett tvillinger både på min mor og fars side itilegg til samboers mors side
 
Noen av dere som har fått veldig høye hcg tester tidlig eller andre tegn da? ;) :D det er jo litt spennende da :D

Jeg har ikke så mye å sammenligne med da det er 9år siden sist graviditet og da fant jeg det ikke ut før i uke 6. Hcg har jeg ikke målt.
 
Noen av dere som har fått veldig høye hcg tester tidlig eller andre tegn da? ;) :D det er jo litt spennende da :D

Tok hcg onsdag og etter el så var jeg da 4+5 ca. hcg 2100 og det er vel helt på ett enkelt barn tror jeg :)
 
Back
Topp