Noen som skal ha tidlig ultralyd?

Jeg var på mandag.. Alt bra.. :) men hatt litt små blødninger ila uken, så fikk en "hastetime" hos en privat gyn i dag.. For å finne ut hva blødingene kommer av, og for ultralyd... Jeg satser jo sterkt på at alt enda er som d skal, men er en pesimistisk sjel...
Håper alt fortsatt er bra! Og det kan det jo godt hende at det er,men er lett å bekymre seg så synes selv det er fint om det er mulighet til å fjerne de bekymringene man har så langt det lar seg gjøre:-) Skal krysse fingrene for deg!

Håper alt fortsatt er bra! Og det kan det jo godt hende at det er,men er lett å bekymre seg så synes selv det er fint om det er mulighet til å fjerne de bekymringene man har så langt det lar seg gjøre:) Skal krysse fingrene for deg!
Takk for d... Jeg håper jo virkelig at jeg bare overanalyserer, for jeg trooor jo innerst inne at d skal mer til enn d jeg har hatt for at noe skal være galt.. Men aldri blødd i svangerskap før, heller ikke når je mistet , så blir jo lit nervøs da.. :)

Jeg var på mandag.. Alt bra.. :) men hatt litt små blødninger ila uken, så fikk en "hastetime" hos en privat gyn i dag.. For å finne ut hva blødingene kommer av, og for ultralyd... Jeg satser jo sterkt på at alt enda er som d skal, men er en pesimistisk sjel...

Sjangsene for at ting går galt når du har sett ett bankende hjerte er liten :) men det er jo alltid litt skummelt med blødninger, man går stort sett med en nærvøs tanke, så veldig greit å få sjekket ut! Masse lykke til i dag :-)

TuMmY LoVe

Sjangsene for at ting går galt når du har sett ett bankende hjerte er liten :) men det er jo alltid litt skummelt med blødninger, man går stort sett med en nærvøs tanke, så veldig greit å få sjekket ut! Masse lykke til i dag :)

TuMmY LoVe
takk for d :) ja, jeg prøver jo å tenke sånn jeg og ;) men er skummelt likevel.. Har jo aldri blødd i noen svangerskap. Ikke en gang da legen sa jeg hadde hatt en SA .. INGEN blødninger, så dette er nytt.. Men satser på d er polyppen som gjør d, men blir bale hvis d skal være sånn hele svangerskapet....

Jeg har fått UL når jeg er 6+6. Første målet vårt er å komme så langt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må man bestille tidlig ul selv? Eller må jeg prate med legen først? Skal til legen uke 9:) er 5+5 i dag men vil ha tidlig ul i uke 7.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jammen jeg skal spandere på meg en tidlig UL selv litt ute i uke 6,dvs om halvannen uke. Savner litt flere symptomer, merker bare litt mensmurringer nå og da, ingen cravings, ingen kvalme, bare litt trøtt og tørst. 5+2 i dag. Det er kanskje litt tidlig uansett, men siden jeg er en liten pessimist, hadde det vært greit å få bekreftet at hjertet slår. Er jo redd for svangerskap utenfor livmor, sånn kreft som "komikerfrue" hadde, å bære på noe dødt... Alt.

Har lyst på tidlig ul, men synes det er så dyrt. Får vel høre hjertet neste gang jeg skal til legen:) er da 8+6.. Får se om jeg kanskje bestiller en ul etter det:)

Ja. Skal til lege neste uke og hører med ham da. Om ikke fikser jeg det privat. Har absolutt null symptomer, ikke murringer engang, så er litt bekymret. Hadde MASSE i de forrige svangerskapene.

Jeg skal på tidlig ul, hadde det med begge mine to første i uke 10/11. Er jo så spennende :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Skal ha tidlig pga tidligere erfaringer :-)
Håper å få i uke 8-9

Skal til fredag! :) Gleder meg såå mye!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg henger også både her og i mars-gruppen med termin 31.mars så ser jeg for meg det blir aprilbaby på meg :)
Får oppfølging på sykehuset med ul pga. flere ma. Var for to uker siden og så bankende hjerte :D Skal på ny ul på mandag. Sist gang bare gruet jeg meg, nå gleder jeg meg mest :)

Back
Topp