Noen som skal ha tidlig ultralyd?

Er det mange som har hatt tidlig ul enda? Eventuelt når har dere fått time?

❤ alle gode ting er tre ❤

Skal også på tidlig ul da jeg opplevde MA i mars. Gynekologen sa da at jeg kunne be fastlegen om henvisning til ul i uke 7!

Jeg var på ul på mandag,men kjenner jeg må bestille meg en til, for har hatt litt små blødninger siste dagene etter do besøk. Trenger å se at alt enda er som d skal :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Trylletrollet post: 17735649 skrev:
Jeg hadde MA i mars OG er gravid igjen nå ;) Vi får kysse fingrene for at vi begge får en liten skatt i april :Heartpink
Ja håper det er vår tur denne gangen:-) har ikke helt turt å begynne å glede meg enda,tror jeg trenger å se det lille hjertet slå først! Skal du på tidlig ul?

Ja håper det er vår tur denne gangen:-) har ikke helt turt å begynne å glede meg enda,tror jeg trenger å se det lille hjertet slå først! Skal du på tidlig ul?
Klarer ikke helt å glede meg jeg heller, tror ikke helt på det :p Skal til jordmor i slutten av august for å få henvisning til tidlig ul. Forrige aborten ble oppdaget på ul, så det er et must for meg med tidlig ul ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Noen som vet hvor tidlig man kan ta ul? Jeg er gravid for første gang, og veldig redd det skal være noe galt. Har noen mens lignende smerter, hatt de i to dager. 4 uker på vei bare. :)

Noen som vet hvor tidlig man kan ta ul? Jeg er gravid for første gang, og veldig redd det skal være noe galt. Har noen mens lignende smerter, hatt de i to dager. 4 uker på vei bare. :)

Etter uke 6 engang. For da har hjertet begynt å slå.
Menslignende smerter er bra, tyder bare på at det er ting som skjer :)

Noen som vet hvor tidlig man kan ta ul? Jeg er gravid for første gang, veldig redd det skal være noe galt. Har noen mens lignende smerter, hatt de Skal dager. 4 uker på vei bare. :)
Har selv hatt mensliknende smerter siden noen dager før ikm. Trodde det var mensen som skulle komme,men det viste seg å være en spire. Så er enig i det som skrives om at det bare viser at noe skjer. Livmoren strekker seg,skal jo begynne å vokse en baby der:-) gynekologen sa at det var et fint tidspunkt å ta tidlig ul i uke 7,da jo hjertet begynner å slå i uke 6.

Jeg vil på ul ca uke 7. Pga. Risikosvangerskap kommer jeg til å ta mange ultralyder. Synes at det er fint å se at hjertet slår osv.

Jeg var på mandag.. Alt bra.. :) men hatt litt små blødninger ila uken, så fikk en "hastetime" hos en privat gyn i dag.. For å finne ut hva blødingene kommer av, og for ultralyd... Jeg satser jo sterkt på at alt enda er som d skal, men er en pesimistisk sjel...

Back
Topp