Er det mange som har hatt tidlig ul enda? Eventuelt når har dere fått time?
❤ alle gode ting er tre ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei når du skal dit?Nå er tidlig ul bestilt
Rundt 11 uker Har ikke fortalt det til noen (bortsett fra samboer og 2 venninner), så har planer om å fortelle det da når jeg vet at lille spiren har det braHvor langt er du på vei når du skal dit?
Tror ikke jeg klarer å vente så lenge selvRundt 11 uker Har ikke fortalt det til noen (bortsett fra samboer og 2 venninner), så har planer om å fortelle det da når jeg vet at lille spiren har det bra
Haha nei jeg sliter selv All beherskelse må til for å ikke fortelle noe Mamma har nesten røpt meg opptil flere ganger, men jeg har heldigvis klart å ro meg fint i fra detTror ikke jeg klarer å vente så lenge selv
Lykke tilSkal neste fredag
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Lykke til, og håper spira klorer seg godt fast denne gang!Skal også på tidlig ul da jeg opplevde MA i mars. Gynekologen sa da at jeg kunne be fastlegen om henvisning til ul i uke 7!
TakkLykke til, og håper spira klorer seg godt fast denne gang!
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal også på tidlig ul da jeg opplevde MA i mars. Gynekologen sa da at jeg kunne be fastlegen om henvisning til ul i uke 7!
Ja håper det er vår tur denne gangen har ikke helt turt å begynne å glede meg enda,tror jeg trenger å se det lille hjertet slå først! Skal du på tidlig ul?Trylletrollet post: 17735649 skrev:Jeg hadde MA i mars OG er gravid igjen nå Vi får kysse fingrene for at vi begge får en liten skatt i april
Klarer ikke helt å glede meg jeg heller, tror ikke helt på det Skal til jordmor i slutten av august for å få henvisning til tidlig ul. Forrige aborten ble oppdaget på ul, så det er et must for meg med tidlig ulJa håper det er vår tur denne gangen har ikke helt turt å begynne å glede meg enda,tror jeg trenger å se det lille hjertet slå først! Skal du på tidlig ul?
Noen som vet hvor tidlig man kan ta ul? Jeg er gravid for første gang, og veldig redd det skal være noe galt. Har noen mens lignende smerter, hatt de i to dager. 4 uker på vei bare.
Har selv hatt mensliknende smerter siden noen dager før ikm. Trodde det var mensen som skulle komme,men det viste seg å være en spire. Så er enig i det som skrives om at det bare viser at noe skjer. Livmoren strekker seg,skal jo begynne å vokse en baby der gynekologen sa at det var et fint tidspunkt å ta tidlig ul i uke 7,da jo hjertet begynner å slå i uke 6.Noen som vet hvor tidlig man kan ta ul? Jeg er gravid for første gang, veldig redd det skal være noe galt. Har noen mens lignende smerter, hatt de Skal dager. 4 uker på vei bare.