Noen som røyker?

jeg har klart å kutte alt helt bort! Så nå er det ingen vei tilbake. Røyk er nå et tilbakelagt kapittel i livet :) (håper jeg hehe)

:wav Woohoo! Kjempebra!! Du er god! :happy093
 
Takk!!! Det har vært mega tøft, for røyken har vært en del av min trøst i sorgen, men nå skal jeg prøve å bruke gleden rundt det nye svangerskapet til å hjelpe meg gjennom sorgen :)
 
Takk!!! Det har vært mega tøft, for røyken har vært en del av min trøst i sorgen, men nå skal jeg prøve å bruke gleden rundt det nye svangerskapet til å hjelpe meg gjennom sorgen :)

Det forstår jeg kjempegodt! Rart at vi egentlig har følt at det kan trøste siden det faktisk er en ting som kun skader oss :O Tror jeg ble hjerneskadet av mitt første trekk slik at jeg trodde at den gav meg så mye positivt :p Men nå har du jo verdens beste glede som kan hjelpe deg videre. :happy119
Hadde faktisk en type sorg da jeg sluttet, følte jeg mistet noe stort. Men nå er jeg superfornøyd og tenker bare positivt, føler nå at jeg gjør alt jeg kan for at prikken i magen skal få en god start.
 
Snakka om det i dag... Eneste rådet var og prøve å trappe ned. Så slutte helt når jeg følte meg klar for det. Men jeg lovte at jeg skal klare det føre uke 12 :) For siden jeg bare ryker om jeg slutter på dagen, ville hun at jeg skulle slutte sakte men sikkert. Venne kroppen av rett og slett.
 
Back
Topp