Noen som røyker?

Ønskerbaby

September 2013<3
Er de flere enn meg som røyker her? Har kuttet ned fra 15-20 om dagen til nå 1! den siste skal vekk og, men den er vanskelig altså! håper å klare det denne uken!
 
jeg slutta for 5 uker siden. gikk over på litt snus. men igår fikk jeg positiv test så da er det over med alt:) stå på, det kommer til å gå kjempe fint:)
 
Ja visst ikke en graviditet er god nok motivasjon så vet eg ikke! Så den siste skal vekk også! Men ekstra vanskelig med en mann som røyker.. Han må slutte han og! Eller, han får ikke røyke hjemme så lenge jeg er her!
 
sluttet i mars:) men da fant jeg snusen, må vell kansje legge vekk den nå:-o
 
Sluttet på dagen da jeg fikk positiv test! :D Kjempestolt av meg selv, har røyket i 15 år og hadde et par under min første graviditet. *kremt* Har et par Nicotinelle tyggier til dagen nå i begynnelsen men kun for å klare "toppen". Har nå vært røykfri i en uke og 3 dager. :) Lykke tilmed røykeslutt!!
 
Ja jeg røyka før jeg tok positiv test. Slutta med det samme :) går helt greit. Egentlig en stor lettelse :)
 
Jeg håper jeg klarte og stumpe min siste nå :'( klarte ikke med Emilie.... Så jenter jeg trenger masse hjelp!!!
 
Nei men snuser, tok min siste før jeg testa positivt i dag..
 
Jeg håper jeg klarte og stumpe min siste nå :'( klarte ikke med Emilie.... Så jenter jeg trenger masse hjelp!!!


Du klarer det! Tenk hvor stor helsemessig gevinst det er for deg og babyen! Første gang jeg gikk gravid trøsta jeg meg med at jeg kunne begynne igjen når jeg var ferdi med å amme... Litt rart kanskje, men det funka iallefall.... Vi heier på deg!
 
Du klarer det! Tenk hvor stor helsemessig gevinst det er for deg og babyen! Første gang jeg gikk gravid trøsta jeg meg med at jeg kunne begynne igjen når jeg var ferdi med å amme... Litt rart kanskje, men det funka iallefall.... Vi heier på deg!

Haha! Akkurat det tok jeg meg selv i å si her en dag til samboer når suget var som verst :p "En ting lover jeg deg; Jeg skal garantert begynne å røyke etter jeg er ferdig med amming!!!" Får nå se, av og til er det dèt som holder meg igjen (utenoom samvittigheten til prikken da). Smal trøst at jeg faktisk kan begynne igjen når jeg er ferdigbrukt som "hus". :D

Har foresten samboer som røyker så det gjør det ikke lettere... :smiley-angry016
Blir litt drage til tider med hormoner og røykeslutt. laughing7

Hvordan går dagen din i dag 1rosa+spire?
 
Så flinke dere har vært da! I dag har jeg holdt meg helt også! Går egentlig overraskende greit:)

Føler meg riktig så flink ja *klapp-på-skulderen* ;) Hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle klare meg så "lett". :D
Til og med på nyttår da alle plutselig røykte og drakk drakk jeg utvannet eplejuice (ligner hvitvin) og tygget på den j**** tyggisen :p Heldigvis ingen som luktet lunta.
 
Dagen er litt tøff. Har tatt en halv røk :/ Men vet jeg skal klare dette :) Jeg bare må! Emilie kom jo av morkake svikt og kraftig svangerskaps forgiftning! Så jeg MÅ bare klare dette! Vil ikke ha en kraftig prematur til :(
 
Dagen er litt tøff. Har tatt en halv røk :/ Men vet jeg skal klare dette :) Jeg bare må! Emilie kom jo av morkake svikt og kraftig svangerskaps forgiftning! Så jeg MÅ bare klare dette! Vil ikke ha en kraftig prematur til :(

Har du tenkt på å prøve med hjelpemidler (hjelper meg for øyeblikket)? Fikk nettopp slengt i trynet at tyggis ikke va godt nok og at jeg da ikke hadde sluttet (hilsen en ikke-røyker) :p Jeg snudde meg og sa jeg skulle ut å røyke i stedet ;)
Dette klarer du, forståelig at det bare tar litt tid! :D Uansett er den nedtrappingen og veien mot røykeslutt som du har oppnådd MYE bedre en hvis du hadde fortsatt som før :gen014
Jeg visste at jeg kom til å lure meg selv dersom jeg skulle trappe ned, måtte derfor kutte helt på dagen.
 
Jeg har nå gått fra 15 røk til vanlig og ned til max 2 føre jeg halverer dette oxo! Vet jeg må slutte fort som f*** Men jeg har tidlig ul om ca 14 dager og innen da er jeg 100% røkfri! <3 Ja vi må bare stå på og det værste jeg hører av IKKE røykere er at det er bare å slutte det!
 
Men det er jo faktisk bare å slutte, tenk på ungen og slutte å synes synd i seg selv. Det er jævlig ei stund ja men det går over hvis man faktisk vil slutte. Har aldri klart å slutte å røyke kun for min egen del men når jeg har blitt gravid har det vært den største selvfølge å kaste røyken med en gang. Hilsen xrøyker og nå xsnuser.
 
Men det er jo faktisk bare å slutte, tenk på ungen og slutte å synes synd i seg selv. Det er jævlig ei stund ja men det går over hvis man faktisk vil slutte. Har aldri klart å slutte å røyke kun for min egen del men når jeg har blitt gravid har det vært den største selvfølge å kaste røyken med en gang. Hilsen xrøyker og nå xsnuser.

Da er jo du kjempeflink! Var lett for meg også. Men desverre ikke like enkelt for alle! Synes det er viktig at man støtter de som prøver så godt de kan jeg!! :)
 
Er ikke så lett for alle og slutte.... Hverfall ikke når mannen oxo røyker. Og kall meg gjerne svak og teit og alt som er.... Men å kaste røyken går bare ikke for meg. Vi alle er foskjellige og det får en bare respektere!!!!
 
Er ikke så lett for alle og slutte.... Hverfall ikke når mannen oxo røyker. Og kall meg gjerne svak og teit og alt som er.... Men å kaste røyken går bare ikke for meg. Vi alle er foskjellige og det får en bare respektere!!!!

Word!! ;) Hjelper ikke i det hele tatt om noen forteller hvor enkelt det er, følte meg bare mislykket da jeg ikke klarte det sist. Synes du er flink jeg! Hvem er vi til å dømme hverandre, trodde det var viktigere å støtte hverandre? :3some
 
Back
Topp