Noen som røyker?

Word!! ;) Hjelper ikke i det hele tatt om noen forteller hvor enkelt det er, følte meg bare mislykket da jeg ikke klarte det sist. Synes du er flink jeg! Hvem er vi til å dømme hverandre, trodde det var viktigere å støtte hverandre? :3some

Hahaha ehhh se nøye på det smilet der.... de koser ikke...... den i mitten suger den første og blir tatt bakfra!!! Det er en suuuper gammal smile tryne fra babyvernden i 2009 haha...

Men ja.... Er myyye bedre å støtte og respektere hverandre. Jeg er ikke int i å være her inne om jeg skal få høre hvor dum jeg er og hvor slem jeg er mot julekula mi....

Hahaha ehhh se nøye på det smilet der.... de koser ikke...... den i mitten suger den første og blir tatt bakfra!!! Det er en suuuper gammal smile tryne fra babyvernden i 2009 haha...

Men ja.... Er myyye bedre å støtte og respektere hverandre. Jeg er ikke int i å være her inne om jeg skal få høre hvor dum jeg er og hvor slem jeg er mot julekula mi....

Er det muuulig??? :P :D Ahaaahaha!!

Ja måtte bare bli julekula <3 Ble jo laga den dagen vi pynta treet merkelig nok :P haha (pynta det tidlig siden vi ikke skulle være hjemme i jula :) )

Nå er det vel ikke kommet så mye mer enn meninger om røyking i svangerskap her men om noen føler seg truffet er jo det bre bra, kanskje det hjelper på i sluttinga ;)

Word!! ;) Hjelper ikke i det hele tatt om noen forteller hvor enkelt det er, følte meg bare mislykket da jeg ikke klarte det sist. Synes du er flink jeg! Hvem er vi til å dømme hverandre, trodde det var viktigere å støtte hverandre? :3some

Så eni!!!!!! :D

I dag sprakk jeg litt og har røyka 4 røyk :( Er så skuffa på meg selv! Første svk time hos legen i morra så skal ta opp vanskene med å slutte! Så kansje hun har noen gode råd til meg!

Selv om jeg holder meg unna er det ikke enkelt.. Har snart gådd to hele dager uten. Ligger tre esker snus i kjøleskapet og jeg river meg i håret hvert femte minutt omentrent, humøret er på bånn og sambo får virkelig høre det så han har rømt huset for kvelden. Spiser alt jeg kommer over, tygger tyggis og drikker mye vann.. Må vel bli bedre etterhvert:)

Min lille hemmelighet: Jeg går fremdeles rundt med sig.pakken og lighteren i lommen :P Helt slitt for jeg koser på den hele tiden når jeg er ute. :D Gir meg på en måte trygghet om at dette er mitt valg. Har kun hatt en Nicotinelle tyggi i dag! Og ingen "anfall" på samboer. Hihi! Mn nesten som at jeg er blirt litt deppa etter at jeg sluttet, en liten sorg kanskje?
Hang in there!!! Det går bedre og bedre, må nesten regne med en sprekk dersom en trapper ned og ikke kutter tvert. Noe av grunnen til jeg kuttet helt, måtte sette en nullgrense på meg selv.

Så utrolig flinke dere er !! Ja jeg renga med at jeg kom til å sprekke.... For jeg hadde jo ingen planer om å slutte føre jeg hadde klart å nå målet mitt innen slankin!!! men jeg kan jo lissom ikke slanke meg 10 kg og være gravid :( Så da kom vist røyk slutten litt brått på... Men jeg får bare henge i og bli flinkere og flinkere :) Og gå fra 15 røk om dagen til bare 5 som det har blitt nå :/ Så syntes jeg selv at jeg er suuuuper flink.

Det samma syntes mannen min oxo. han er helt overrasket over at jeg kun har røket 5 i dag <3 Så klapper meg selv på skuldra(selv om selvtilliten kunne vært bedre) Og i morra skal jeg ikke røke flere enn 4, selv om jeg da må bli bitch!

Skal oxo sende Emilie til mommo og mossa i helga :) Så det bare går ut over gubben at jeg kutter ut røken :P hahaha!!!

Jeg sluttet å snuse sist svangerskap, dagen etter jeg fant ut jeg var gravid... Så heldigvis begynte jeg ikke igjenn og slipper å slutte! Lykke til dere som skal stumpe røyken :) dere klarer det!!!! Bare ta en dag av gangen :)

Nei ikke egentlig. ja det er vanskelig å ikke røyke på de vante stedene, sammen med de i koret, på kvelden med mannen min og i settinger jeg pleier å kose meg med røyken. Men jeg tilater meg ikke å savne den egentlig, for det er ikke noe alternativ å røyke likevel

jeg har klart å kutte alt helt bort! Så nå er det ingen vei tilbake. Røyk er nå et tilbakelagt kapittel i livet :) (håper jeg hehe)

Back
Topp