Ønskerbaby
September 2013<3
Er de flere enn meg som røyker her? Har kuttet ned fra 15-20 om dagen til nå 1! den siste skal vekk og, men den er vanskelig altså! håper å klare det denne uken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinke dere har vært da! I dag har jeg holdt meg helt også! Går egentlig overraskende greit
Jeg håper jeg klarte og stumpe min siste nå :'( klarte ikke med Emilie.... Så jenter jeg trenger masse hjelp!!!
Du klarer det! Tenk hvor stor helsemessig gevinst det er for deg og babyen! Første gang jeg gikk gravid trøsta jeg meg med at jeg kunne begynne igjen når jeg var ferdi med å amme... Litt rart kanskje, men det funka iallefall.... Vi heier på deg!
Så flinke dere har vært da! I dag har jeg holdt meg helt også! Går egentlig overraskende greit
Dagen er litt tøff. Har tatt en halv røk :/ Men vet jeg skal klare dette Jeg bare må! Emilie kom jo av morkake svikt og kraftig svangerskaps forgiftning! Så jeg MÅ bare klare dette! Vil ikke ha en kraftig prematur til
Men det er jo faktisk bare å slutte, tenk på ungen og slutte å synes synd i seg selv. Det er jævlig ei stund ja men det går over hvis man faktisk vil slutte. Har aldri klart å slutte å røyke kun for min egen del men når jeg har blitt gravid har det vært den største selvfølge å kaste røyken med en gang. Hilsen xrøyker og nå xsnuser.
Er ikke så lett for alle og slutte.... Hverfall ikke når mannen oxo røyker. Og kall meg gjerne svak og teit og alt som er.... Men å kaste røyken går bare ikke for meg. Vi alle er foskjellige og det får en bare respektere!!!!