Noen som kjenner bevegelse eller "bobler"?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Bondefrua0917, 28 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Kjente i går noen bobler. Først 3, så en etter en halv time. Men kan jo være luft også :D:p Gleder meg ihvertfall veldig til jeg kan kjenne liv!

2. lykkeliten1990 Bli kjent med forumet

Har kjent bobbler av og på i noen uker nå, er 15+0 i dag [emoji5]
    Syntes jeg kjente ett faktisk spark i går [emoji1] min nr 2 [emoji178]

3. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Jeg tror jeg kjenner liv, men er veldig usikker da jeg er førstegangs :p er 13+6 i dag. Det er ihvertfall en følelse jeg ikke har kjent før og kan ikke sammenlignes med bobler. Er liksom et veldig forsiktig "stryk", altså det kjennes ut som om noen tar en finger og stryker på huden min. Varer kun et sekund eller to så det er ikke så lett og kjenne etter om det faktisk var den lille eller noe annet :eek: haha

4. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Det kan være navlesnoren:)

• Liker Liker x 1
  5. Pinnsvinfrua Forelsket i forumet Sensommerlykke 2017

Aner ikke hva man skal kjenne etter, tror jeg har hatt mest luft i magen enn bobler :p

6. emma1 Flørter med forumet

Førstegangs gravid så har egentlig ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter...
    Kjente noe ukjent i går når jeg lå på rygg, men ingen aning..

7. Tust Elsker forumet

Kjente 2 klare spark for 3 dager siden[emoji7][emoji7]16+1 I dag[emoji3]

• Liker Liker x 1
  8. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Hadde en sånn rar følelse 10cm ned for navlen og litt på innsiden... akkurat som om noe saaaakte strøk en liten malingspensel inni meg- eller som om en kattehale som kilte meg.... er d kanskje liv? Er bare i uke 15- mener jo dette er veeeeldig tidlig når d er første gangs gravid?
    Var ikke luft i magen bare :')

9. Vaffern+4 Glad i forumet

Etter mine erfaringer med de to første tror jeg nok det var baby som var på ferde ja:) jeg husker så godt første gang jeg kjente noen tegn til noe med førstemann. Kjentes ut som at noen dro en finger langs innsiden av magen under navelen der i to-tre cm. Så var det borte igjen :p

• Liker Liker x 1
  10. Vaffern+4 Glad i forumet

Jeg pleier å kjenne etter om bevegelsene er etterfulgt av luft ut bak eller ikke. For de to følelsene kan være relativt like i starten:p

• Liker Liker x 1
  11. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Oi- kuuuult!!
    Skal jeg forsøke å være enda mer obs på hvordan d er neste gang :-D

• Liker Liker x 1
  12. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Hahaha ^^

13. LykkeligGravid97 Blir kjent med forumet

Jeg kjenner ofte bobling nederst i magen.. vet ikke selv om det er luft eller lille bølle Hehe :) men når jeg var på tul for en uke siden var det en skikkelig sprelle der, så skulle ikke forundre meg om det var lille :) er første gangs så har egentlig ikke så mye peiling haha :) 13+5 i dag

14. Mams1987 Elsker forumet Oktoberbarna 2021♡ Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Små dunk nå :Heartpink 16+6. Fin men merkelig følelse. Skvetter liksom litt til:p

Del denne siden