Jeg også 13+2 i dag, kjent i en ukes tid. Men ikke ofte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første merket jeg ikke noe av boblene og fiskehalene men skvatt skikkelig til da hele magen gjorde et digert hopp! HeheJeg kjenner ingenting, men er min første så vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter
Men gleder meg til de små boblene, fiskehalen og kilingen de fleste har snakket om
Jeg har termin 8.juli
Hørt hjertelyden da?? Alt er helt sikkert som det skal![emoji3][emoji3]ingen symptomer her heller;bortsett fra bt-fall nettopp; hørte nettopp hjertelyden[emoji7] men dere?? Når dere finner hjertelyden på den ene sida; er det normalt å kunne finne hjertelyden på andre sida også?? Jm og lege har kun tatt hjertelyden på høyre side; men finner på venstre sida også...kan det være to mon tro?[emoji50]Er 15+4 og kjenner ingen ting.. og med lite symptomer begynner jeg å lure på om det fortsatt vokser og gror inni der.. er 3. Gangs...
Jeg har også endel fett på magen, men kjenner bobler allerede er 12+6 idagSå spennende! Jeg gleder meg til å kjenne bevegelsene, men jeg venter første så vet jo ikke hvordan det kommer til å kjennes ut Kanskje et dumt spm, men jeg har ganske mye flesk i mageregionen for å si det sånn, så det blir nok en stund til jeg faktisk ser gravid ut! Eller har vel i grunnen sett gravid ut en del år nå. Haha. Men det jeg lurte på er om det blir vanskeligere å kjenne liv dersom man har mye mageflesk?
Jeg har også endel fett på magen, men kjenner bobler allerede er 12+6 idag
Er min førsteÅja, hihi! Det var jo betryggende å lese! Venter du første, eller har du barn fra før?
Er min første