Noen som kjenner bevegelse eller "bobler"?

Jeg kjenner ingenting, men er min første så vet jo heller ikke hva jeg skal kjenne etter:p
Men gleder meg til de små boblene, fiskehalen og kilingen de fleste har snakket om:D
Jeg har termin 8.juli;)
Med første merket jeg ikke noe av boblene og fiskehalene men skvatt skikkelig til da hele magen gjorde et digert hopp! Hehe
 
Lurer på om det kan være babyen jeg kjenner nå i uke 13+2. Kjente i uke 15 med nr 2, og kunne se sparkene utenpå magen i uke 18 :)
 
Skulle så gjerne ønske jeg kjente noe. 11+6 idag. Fremdeles nervøs for at alt er bra:dead: Tenk om jeg bare hadde kjent noe. Er nr 3, så tenker liksom at det burde være mulig...meeen nei. Fryktelig lenge til tul fredag.
 
Jeg er 13+3 i dag og har kjent litt av og på siden uke 12 ca. Er 3. svangerskap så vet hva jeg skal kjenne etter, men blir like bekymret for hver dag jeg ikke kjenner noenting og like glad og lettet hver gang jeg kjenner et lite livstegn:)

Jeg gleder meg veldig til jeg kan kjenne noe hver eneste dag. Er jo veldig betryggende med bekreftelser på at det går bra inni der:p
 
Er 15+4 og kjenner ingen ting.. og med lite symptomer begynner jeg å lure på om det fortsatt vokser og gror inni der.. er 3. Gangs...
 
Er 15+4 og kjenner ingen ting.. og med lite symptomer begynner jeg å lure på om det fortsatt vokser og gror inni der.. er 3. Gangs...
Hørt hjertelyden da?? Alt er helt sikkert som det skal![emoji3][emoji3]ingen symptomer her heller;bortsett fra bt-fall nettopp; hørte nettopp hjertelyden[emoji7] men dere?? Når dere finner hjertelyden på den ene sida; er det normalt å kunne finne hjertelyden på andre sida også?? Jm og lege har kun tatt hjertelyden på høyre side; men finner på venstre sida også...kan det være to mon tro?[emoji50]
 
14+1 i dag, tredje barnet, føler jeg kjenner noe innimellom, men føler det er litt for høyt opp, så vet ikke om det er baby eller bare luft:p

Sist kjente jeg ikke før etter uke 20 pga forranliggende morkake
 
14+4 og i dag kjente jeg for første gang bevegelse midt på dagen. Har hatt litt sommerfuglvinger om kveldene tidligere, når jeg ligger helt i ro :)
 
12+5 kjente en bobble i går nede i magen! veldig tidlig siden jeg er førstegangs men det må ha vært mini! aldri kjennt sånn før :D
 
Jeg har kjent liv i en ukes tid nå -13+6 i dag <3
 
Så spennende! Jeg gleder meg til å kjenne bevegelsene, men jeg venter første så vet jo ikke hvordan det kommer til å kjennes ut Kanskje et dumt spm, men jeg har ganske mye flesk i mageregionen for å si det sånn, så det blir nok en stund til jeg faktisk ser gravid ut! Eller har vel i grunnen sett gravid ut en del år nå. Haha. Men det jeg lurte på er om det blir vanskeligere å kjenne liv dersom man har mye mageflesk?
 
Så spennende! Jeg gleder meg til å kjenne bevegelsene, men jeg venter første så vet jo ikke hvordan det kommer til å kjennes ut Kanskje et dumt spm, men jeg har ganske mye flesk i mageregionen for å si det sånn, så det blir nok en stund til jeg faktisk ser gravid ut! Eller har vel i grunnen sett gravid ut en del år nå. Haha. Men det jeg lurte på er om det blir vanskeligere å kjenne liv dersom man har mye mageflesk?
Jeg har også endel fett på magen, men kjenner bobler allerede :) er 12+6 idag :)
 
Jeg har også endel fett på magen, men kjenner bobler allerede :) er 12+6 idag :)

Åja, hihi! Det var jo betryggende å lese! Venter du første, eller har du barn fra før?
 
13 uker på vei. Kjenner ingenting. Jordmor sa jeg ikke kom til å kjenne så mye liv, for morkaken ligger foran. Godt det er første, for da vet jeg ikke hvordan det skal være [emoji12]
 
Back
Topp