Noen som kjenner bevegelse eller "bobler"?

Kjente i går noen bobler. Først 3, så en etter en halv time. Men kan jo være luft også :D:p Gleder meg ihvertfall veldig til jeg kan kjenne liv!
 
Jeg tror jeg kjenner liv, men er veldig usikker da jeg er førstegangs :p er 13+6 i dag. Det er ihvertfall en følelse jeg ikke har kjent før og kan ikke sammenlignes med bobler. Er liksom et veldig forsiktig "stryk", altså det kjennes ut som om noen tar en finger og stryker på huden min. Varer kun et sekund eller to så det er ikke så lett og kjenne etter om det faktisk var den lille eller noe annet :eek: haha
 
Hørt hjertelyden da?? Alt er helt sikkert som det skal![emoji3][emoji3]ingen symptomer her heller;bortsett fra bt-fall nettopp; hørte nettopp hjertelyden[emoji7] men dere?? Når dere finner hjertelyden på den ene sida; er det normalt å kunne finne hjertelyden på andre sida også?? Jm og lege har kun tatt hjertelyden på høyre side; men finner på venstre sida også...kan det være to mon tro?[emoji50]
Det kan være navlesnoren:)
 
Førstegangs gravid så har egentlig ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter...
Kjente noe ukjent i går når jeg lå på rygg, men ingen aning..
 
Hadde en sånn rar følelse 10cm ned for navlen og litt på innsiden... akkurat som om noe saaaakte strøk en liten malingspensel inni meg- eller som om en kattehale som kilte meg.... er d kanskje liv? Er bare i uke 15- mener jo dette er veeeeldig tidlig når d er første gangs gravid?
Var ikke luft i magen bare :')
 
Hadde en sånn rar følelse 10cm ned for navlen og litt på innsiden... akkurat som om noe saaaakte strøk en liten malingspensel inni meg- eller som om en kattehale som kilte meg.... er d kanskje liv? Er bare i uke 15- mener jo dette er veeeeldig tidlig når d er første gangs gravid?
Var ikke luft i magen bare :')


Etter mine erfaringer med de to første tror jeg nok det var baby som var på ferde ja:) jeg husker så godt første gang jeg kjente noen tegn til noe med førstemann. Kjentes ut som at noen dro en finger langs innsiden av magen under navelen der i to-tre cm. Så var det borte igjen :p
 
Jeg pleier å kjenne etter om bevegelsene er etterfulgt av luft ut bak eller ikke. For de to følelsene kan være relativt like i starten:p
 
Etter mine erfaringer med de to første tror jeg nok det var baby som var på ferde ja:) jeg husker så godt første gang jeg kjente noen tegn til noe med førstemann. Kjentes ut som at noen dro en finger langs innsiden av magen under navelen der i to-tre cm. Så var det borte igjen :p

Oi- kuuuult!!
Skal jeg forsøke å være enda mer obs på hvordan d er neste gang :-D
 
Jeg kjenner ofte bobling nederst i magen.. vet ikke selv om det er luft eller lille bølle Hehe :) men når jeg var på tul for en uke siden var det en skikkelig sprelle der, så skulle ikke forundre meg om det var lille :) er første gangs så har egentlig ikke så mye peiling haha :) 13+5 i dag
 
Små dunk nå :Heartpink 16+6. Fin men merkelig følelse. Skvetter liksom litt til:p
 
Back
Topp