Noen som kjenner babyn i magen allerede? Uke 13.

Jeg innbiller meg at jeg kjenner noe av og til, særlig om jeg sitter litt fremoverbøyd. Men kan fort være luftbobler også. Dette er min nr.4

De 3 siste svangerskapene har jeg ikke merket noe før uke 17. Kjennes ut som sommerfuglvinger som slår eller en liten fisk som spreller. :)
Nr 4 på vei nå og regner med at det bli uke 17 nå også :)

Er i uke 14, og syns innimellom jeg kan kjenne *noe*, men vanskelig å vite om det bare er luft eller ikke - siden alt på innsiden flytter på seg og luft sikkert kjennes annerledes ut nå enn før. Men i dag da jeg tok en liten pause for å lene meg bakover og drikke en del vann var det akkurat som jeg kjente noe romstrering helt nederst på midten av magen.

Innimellom kjenner jeg også små bobler/sommerfugl-følelse. Men tror det vil ta litt tid før jeg kan si 100% at det er babyen.

Morkaken foran denne gangen også så blir nok en stund til jeg kjenner noe

Sniker, jeg kjente allerede i slutten av uke 11 nå i min første graviditet - jeg bare skjønte det ikke før sånn en uke senere :hilarious: Hadde jo blitt fortalt at det ikke var vanlig å kjenne før man er halveis. Nå er jeg halveis, og babyen kan sparke magen min godt utover!

Tror jeg kjenner, men er ikke helt sikker, er i uke 14

Tror ikke jeg kjenner noe ennå. Morkake ligger foran også så det tar kanskje litt tid før jeg merker aktivitet der inne :dance008

Har ikke merket noe. Er 16 uker imorgen. Føler meg bare oppblåst også, ikke noe tydelig gravidmage :(

Går straks inn i uke 15, førstegangsfødende. Syns jeg har kjent litt sommerfugler/bobler i dag, men kan jo være ønsketenkning fordi det er jo veldig tidlig. Samtidig har jeg visst morkaken bak, så har hørt at man kan kjenne det tidligere enn andre da.

Går straks inn i uke 15, førstegangsfødende. Syns jeg har kjent litt sommerfugler/bobler i dag, men kan jo være ønsketenkning fordi det er jo veldig tidlig. Samtidig har jeg visst morkaken bak, så har hørt at man kan kjenne det tidligere enn andre da.
Kjente i uke 15/16 med morkake bak og førstegangs så det er mulig :)

Jeg kjente det litt i uke 12 faktisk. Er på vei med nr to.
Er i uke 14 nå og merker det litt innimellom

Jeg synes jeg kjenner noe innimellom (uke 13), men er nok bare ønsketenkning enda :)

Er 13+5 nå, og begynner å bli overbevist om at jeg kjenner noe. Er som en liten fisk, eller noe som slår kråke helt nederst på midten av magen. Det varer for lenge av gangen til at jeg tror det er luft, og er på samme sted hver gang. Kommer som regel en runde på morgenen (når jeg har drukket den første kaffekoppen), og når jeg tar noen pauser i dagen for å få i meg en del vann. Er ikke så god til å drikke gjennom hele dagen, så setter av tid til det. Spørs om den reagerer på det kalde vannet som strømmer forbi.

Vet jo ikke om det er det, men når jeg begynner å merke et mønster i «bevegelsene» så kan det jo være. Gøy følelse uansett hva det er!

Jeg tror faktisk jeg har kjent baby noen ganger nå, helt på høyre side, har morkaken foran men tydeligvis ikke på høyre side. Er 13+3 eller 14+3 alt ettersom hvilken ultralyd jeg følger

• Liker
Reactions: S92
Fikk vite at morkaken lå på fremre vegg så kan ta litt tid å kjenne spark denne gangen, blir spennende å se :angelic:

14 + 4 i dag, og denne kilingen/sprellingen kommer med jevne mellomrom. Alltid samme følelse på samme sted. Kan gå noen dager mellom jeg kjenner det, men de dagene jeg kan kjenne kommer det gjerne 2-3 ganger gjennom dagen - på noenlunde samme tider. Andre som begynner å merke ett eller annet?

Gleder meg til å kunne kjenne mer tydelige spark, og ikke minst til mannen kan kjenne det utenpå magen :love017

Back
Topp