Noen som kjenner babyn i magen allerede? Uke 13.

Jeg kjente ikke spark før 15+5, 16+3 var jeg helt sikker at det var spark! Hun sparker flere ganger til dagen nå, er 17+5 nå ❤️ Kjente utenpå magen allerede 16+0, og fikk på video ca. 17+0 :)

Jeg kan kjenne bevegelse utenpå magen nå, men mannen har til gode å kjenne det. Sikkert vanskeligere for han å merke forskjell på hva som er min puls og min kropp, og ungen innenfor.

Har kjent bevegelser til ganske faste tider gjennom jula, men i dag som jeg er tilbake på jobb har det vært vanskeligere å følge med på. Merker jeg lett blir stressa av det å kjenne liv :dead: Er 18+3, så vet jo at bevegelsesmønsteret fortsatt kan variere veldig.

Jeg kan kjenne bevegelse utenpå magen nå, men mannen har til gode å kjenne det. Sikkert vanskeligere for han å merke forskjell på hva som er min puls og min kropp, og ungen innenfor.

Har kjent bevegelser til ganske faste tider gjennom jula, men i dag som jeg er tilbake på jobb har det vært vanskeligere å følge med på. Merker jeg lett blir stressa av det å kjenne liv :dead: Er 18+3, så vet jo at bevegelsesmønsteret fortsatt kan variere veldig.
Liv kjennes også mye lettere når man fokuserer og er avslappet, noe man sjeldent er på jobb :bag:

Forrige uke (17+0) var det en som sparket så hardt at det syntes godt utenpå magen. Men mannen fikk det ikke med seg, da han var opptatt med å se på skjermen, og jeg ville ikke forstyrre legen med å påpeke det til ham :hilarious:

Liv kjennes også mye lettere når man fokuserer og er avslappet, noe man sjeldent er på jobb :bag:
Ja jeg hører jo at dette er normalt. Er liksom ikke like lett å fokusere på sparkene når man er midt i et møte :laughing002 blir sikkert enklere etter hvert som ungen kommer høyere opp.

Back
Topp