Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gidder ikke bli utålmodig, er 15 uker på vei, og vet hvor mye bekymringer jeg får når jeg begynner å kjenne bevegelseFlere enn meg som begynner å bli riiiimelig utålmodig på å kjenne ordentlige bevegelser og spark? Lurer så fælt på om den lille har det bra. Vi fikk se en sprellende, frisk og fin sak på ultralyd for tre uker siden, men man lurer jo på hvordan det går.

Hørtes klokt ut! Er førstegangs, og prøver å «ta det kult», og bare stole på at kroppen vet hva den driver med <3Gidder ikke bli utålmodig, er 15 uker på vei, og vet hvor mye bekymringer jeg får når jeg begynner å kjenne bevegelse![]()
Fikk se på både TUL og en oppfølgingstime at lille bolla tar sats å sparker fra inni magen, ligger å "hopper", og det stemte med bevegelsene jeg kjenner.Så kjekt! Med forrige kjente vi det på utsiden samme dag jeg kjente det for første gang på innsiden. Var vel 18-19 uker eller noe. Er 16 nå med nr.2 så spent på om det blir tidligere denne gangen!Jeg begynte å kjenne liv i uke 12/13, er uke 17 nå og kjenner de samme bevegelsene men litt kraftigereFikk se på både TUL og en oppfølgingstime at lille bolla tar sats å sparker fra inni magen, ligger å "hopper", og det stemte med bevegelsene jeg kjenner.
Er tredje gangs gravid, og dette er det tidligste jeg har kjent liv. Begge jentene mine ble født veldig sterke, så tydelig at de trener inni der.
Pappaen ligger å kjenner på magen hver kveld, han begynner å bli utålmodig på å kjenne et spark fra den lille og gleder seg veldig til det. Men dessverre tror jeg det er en stund til bevegelsene kjennes utenpå.

Eg kjende spark med første i veke 19. No kjende eg spark i veke 17, og såg første spark utpå magen i går (18+5)Er førstegangsgravid i uke 18, kjenner av og til noe jeg tror kan være et spark. Men det er så usikkert, klarer alltid å overbevise meg selv om at det er luftbobler![]()