Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Hei til dere som følger med eller lurer på hvordan det går med meg :angelic::joyful: Har vært stille her inne noen dager nå, men jeg har tatt el-tester hver eneste dag og tempet også.:cool: Og først den 10/4 (cd 22) TROR jeg har hatt EL! For jeg pleide egt ikke å få el-smerter så fikk jeg det igår og litt idag. Begynte å lure om eggene slapp denne gangen at det ga smerter og ømme brystvorter o_O Uansett, vi har vært aktiv og hoppet i høyet i siste dagene :hilarious: Da får vi bare vente og se litt an. Tviler som alltid, men håper bare :angelic:

Og jeg har endelig fått time hos gyn den 2.juni så får nok letrozol den dagen, så det hjelper på hvis det ikke traff i denne syklusen her nå:p


Spennende da :)
Går riktig vei dette
 
7 DPO oppdatering;

Tempen for idag har falt ned litt :nailbiting: Har også merket noe stikninger og sånne svake ligamentsmerter igår kveld, så vi får se :p
 

Vedlegg

  • 63CDE220-F96C-4EE1-B7B4-9A63BD183E26.jpeg
    63CDE220-F96C-4EE1-B7B4-9A63BD183E26.jpeg
    68,4 KB · Visninger: 45
Last edited:
Liten oppdatering her:angelic:

Jeg er 7 DPO nå, og vet selvfølgelig at det er for tidlig med testing. :yuck: Men siden jeg har flere tester hjemme så tenkte jeg; Hvorfor ikke? Ikke så farlig å svi av en nå når jeg har flere!:angelic::hilarious:

Da så jeg at det kom opp en svaaak rosa farget strek, syns jeg - eller er det bare hjernen min som spiller meg et pluss??:p Jeg har tatt mange tester gjennom noen måneder nå og fått mange skyggestrek, men syns ærlig talt at denne her var litt sterkere til å være en skygge?!:nailbiting: Jeg tør ikke å stole på den eller ha et stort håp, siden jeg er på PP19 og lite sannsynlig at det skulle klaffe nå før letrozol behandling til sommeren.:p

Ønsker derfor høre hva dere tenker om dette her?:angelic:
Og ja, uten tvil så skal jeg ta nye tester fremover!:hilarious:
 

Vedlegg

  • 132D38D4-68A4-4DDF-B1FE-3CEEFC21FEDC.jpeg
    132D38D4-68A4-4DDF-B1FE-3CEEFC21FEDC.jpeg
    19 KB · Visninger: 55
  • 065AF5DB-544D-461C-B3F8-FD5F36B1BB10.jpeg
    065AF5DB-544D-461C-B3F8-FD5F36B1BB10.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 50
  • FA105926-F0AB-4FD1-933E-709E4AAE95D7.jpeg
    FA105926-F0AB-4FD1-933E-709E4AAE95D7.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 48
Liten oppdatering her:angelic:

Jeg er 7 DPO nå, og vet selvfølgelig at det er for tidlig med testing. :yuck: Men siden jeg har flere tester hjemme så tenkte jeg; Hvorfor ikke? Ikke så farlig å svi av en nå når jeg har flere!:angelic::hilarious:

Da så jeg at det kom opp en svaaak rosa farget strek, syns jeg - eller er det bare hjernen min som spiller meg et pluss??:p Jeg har tatt mange tester gjennom noen måneder nå og fått mange skyggestrek, men syns ærlig talt at denne her var litt sterkere til å være en skygge?!:nailbiting: Jeg tør ikke å stole på den eller ha et stort håp, siden jeg er på PP19 og lite sannsynlig at det skulle klaffe nå før letrozol behandling til sommeren.:p

Ønsker derfor høre hva dere tenker om dette her?:angelic:
Og ja, uten tvil så skal jeg ta nye tester fremover!:hilarious:


Kan så vidt skimte noe på første bilde! Sykt spennende med testing de neste dagene!
 
Ja, nå gjør det enda verre for å vente helt til imorgen for ny test!:p:hilarious:
 
Liten oppdatering her:angelic:

Jeg er 7 DPO nå, og vet selvfølgelig at det er for tidlig med testing. :yuck: Men siden jeg har flere tester hjemme så tenkte jeg; Hvorfor ikke? Ikke så farlig å svi av en nå når jeg har flere!:angelic::hilarious:

Da så jeg at det kom opp en svaaak rosa farget strek, syns jeg - eller er det bare hjernen min som spiller meg et pluss??:p Jeg har tatt mange tester gjennom noen måneder nå og fått mange skyggestrek, men syns ærlig talt at denne her var litt sterkere til å være en skygge?!:nailbiting: Jeg tør ikke å stole på den eller ha et stort håp, siden jeg er på PP19 og lite sannsynlig at det skulle klaffe nå før letrozol behandling til sommeren.:p

Ønsker derfor høre hva dere tenker om dette her?:angelic:
Og ja, uten tvil så skal jeg ta nye tester fremover!:hilarious:
Håper veldig for deg! :joyful:
 
Kan det være det såkalte festedipp?:nailbiting:

Skal svi av en g-test om en time :angelic:
 

Vedlegg

  • F1B43302-9EEB-4D84-8D29-7D21C3413D15.jpeg
    F1B43302-9EEB-4D84-8D29-7D21C3413D15.jpeg
    71,6 KB · Visninger: 43
Håper for deg!
 
Har tatt et par tester idag (babyplan og RFSU) og de ser så vidt samme som gårdagens test :yuck: Så vet ikke jeg:p Kan være skyggestrek, eller så er det fortsatt litt for tidlig tidlig:angelic: tar vel ca 48 timer med øking tenker jeg så får bare håpe testene for imorgen skal vises mer :angelic:

Ser dere noe her også eller?:)
 

Vedlegg

  • 8353F093-D5E9-4FCA-BEC3-A74530D48273.jpeg
    8353F093-D5E9-4FCA-BEC3-A74530D48273.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 47
  • 65445C4A-BF81-47FE-B3E3-E9DFA10714B3.jpeg
    65445C4A-BF81-47FE-B3E3-E9DFA10714B3.jpeg
    33 KB · Visninger: 49
Har tatt et par tester idag (babyplan og RFSU) og de ser så vidt samme som gårdagens test :yuck: Så vet ikke jeg:p Kan være skyggestrek, eller så er det fortsatt litt for tidlig tidlig:angelic: tar vel ca 48 timer med øking tenker jeg så får bare håpe testene for imorgen skal vises mer :angelic:

Ser dere noe her også eller?:)

Ser! :woot: Spesielt på Babyplan! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen ❤️ Hååååper du kommer inn på januar 2022 ❤️
 
Ser! :woot: Spesielt på Babyplan! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen ❤️ Hååååper du kommer inn på januar 2022 ❤️
Jeg håper virkelig det! Litt dumt at streken er sånn å si samme som igår :p Hadde håpet på øking. Sikkert fordi min hcg produksjon er treg evt, og økes vel mer etter 48 timer. Atter igjen flere timer med venting til imorgen :hilarious::Heartred
 
Jeg håper virkelig det! Litt dumt at streken er sånn å si samme som igår :p Hadde håpet på øking. Sikkert fordi min hcg produksjon er treg evt, og økes vel mer etter 48 timer. Atter igjen flere timer med venting til imorgen :hilarious::Heartred

Men du er vel bare 8DPO? :happy: Jeg testet blenda frem til og med 9DPO, har troa på dine tester, de ser jo kjempelovende ut! :happy:
 
Last edited:
Men du er vel bare 8DPO? :happy: Jeg testet blenda frem til 9DPO, har troa på dine tester, de ser jo kjempelovende ut! :happy:
Ja, det stemmer. Er 8 DPO idag så er fortsatt tidlig. Testa positiv med forrige mann når jeg var på 9 DPO :happy: Så håper det skjer denne gangen også, så jeg venter spent til imorgen! Både for testene og tempinga, da de så jo lovende ut foreløpig!:Heartred

Legger ved grafene min fra starten i februar til nå, så kan dere se åssen de ligger. Spesielt i denne syklusen i forhold til de tidligere da jeg endelig fikk kryss på FF:love7
 

Vedlegg

  • C7D43829-A7BE-49A3-98F0-77C89845D111.jpeg
    C7D43829-A7BE-49A3-98F0-77C89845D111.jpeg
    53,9 KB · Visninger: 48
  • 041E4F0B-DF80-4078-BBC0-086103C018ED.jpeg
    041E4F0B-DF80-4078-BBC0-086103C018ED.jpeg
    60,3 KB · Visninger: 42
  • 9946EE24-6FF9-40F9-9320-5551C21D0E1A.jpeg
    9946EE24-6FF9-40F9-9320-5551C21D0E1A.jpeg
    75,3 KB · Visninger: 39
Har tatt et par tester idag (babyplan og RFSU) og de ser så vidt samme som gårdagens test :yuck: Så vet ikke jeg:p Kan være skyggestrek, eller så er det fortsatt litt for tidlig tidlig:angelic: tar vel ca 48 timer med øking tenker jeg så får bare håpe testene for imorgen skal vises mer :angelic:

Ser dere noe her også eller?:)
Jeg fikk positiv først 10dpo med bp tidligstrimmel- var neg 9dpo, så håper at du får positiv Ila de neste dagene!! :joyful:
 
Jeg ser strek på begge! :woot: Jeg har ikke fått skygge på babyplan før, men har sett at flere i det siste har fått skygge på rfsu. Streken er tydeligst på babyplan da :p
Hvis du har en del tester så ville jeg tatt en ny i kveld, mine ble sterkere på kvelden! Jeg testet flere ganger om dagen:wacky:
I forhold til stigning så vil du ikke merke synlig forskjell fra den ene dagen til den andre, du må se på den som eventuelt kommer i morgen!
 
Ja, det stemmer. Er 8 DPO idag så er fortsatt tidlig. Testa positiv med forrige mann når jeg var på 9 DPO :happy: Så håper det skjer denne gangen også, så jeg venter spent til imorgen! Både for testene og tempinga, da de så jo lovende ut foreløpig!:Heartred

Legger ved grafene min fra starten i februar til nå, så kan dere se åssen de ligger. Spesielt i denne syklusen i forhold til de tidligere da jeg endelig fikk kryss på FF:love7


Til info så fikk jeg disse strekene 10dpo nå når jeg ble gravid (er 10+2 i dag).
Øverste streken er kl.07:15 (morgenurin)
Nederste streken er kl.08:30 (annengangsurin-var mer konsentrert/mørkere).

6FDE71F0-3F95-4A9B-917B-705AA54902AE.jpeg
 
Jeg fikk positiv først 10dpo med bp tidligstrimmel- var neg 9dpo, så håper at du får positiv Ila de neste dagene!! :joyful:
Ja, det kan plutselig bli helt positiv over natten :hilarious:
Krysser fingrene:angelic::Heartred

Jeg ser strek på begge! :woot: Jeg har ikke fått skygge på babyplan før, men har sett at flere i det siste har fått skygge på rfsu. Streken er tydeligst på babyplan da :p
Hvis du har en del tester så ville jeg tatt en ny i kveld, mine ble sterkere på kvelden! Jeg testet flere ganger om dagen:wacky:
I forhold til stigning så vil du ikke merke synlig forskjell fra den ene dagen til den andre, du må se på den som eventuelt kommer i morgen!
Enig med deg! :Heartred Jeg stoler mest på babyplan sine, men tok bare Make Sure og RFSU ved siden av bare:knegg: Jeg vurderer kanskje å ta en ny ikveld, men om ikke så skal det bli en test imorgen uansett!:Heartred
 
Til info så fikk jeg disse strekene 10dpo nå når jeg ble gravid (er 10+2 i dag).
Øverste streken er kl.07:15 (morgenurin)
Nederste streken er kl.08:30 (annengangsurin-var mer konsentrert/mørkere).

Vis vedlegget 354578
Ja, pleier å ta testen i urinen ca en time etter første do besøket da urinen blir mer konsentrert :) Din er et god eksempel, på hvorfor det er lurt å ta en time etter!:D
 
Back
Topp