Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

blir spennende å se de neste dagene :)
 
Spennende!!!
Jeg ser "best" noe på 9 DPO kl.1900.. Men igjen er det veldig dårlig kvalitet på det som lastes opp her, så ikke ta mine tolkninger for god fisk. Håper du snart får sterke fine babystreker:angelic::):):)
Ja, enig med deg! Dårlig kvalitet her inne :inpain:
Men hvis du ser nøye på bildet der står 8,9 og 10 DPO. Så syns jeg streken for idag var sterkere? Får bare fortsette å teste igjen imorgen :angelic: Krysser fingrene :Heartred
 
Ja, enig med deg! Dårlig kvalitet her inne :inpain:
Men hvis du ser nøye på bildet der står 8,9 og 10 DPO. Så syns jeg streken for idag var sterkere? Får bare fortsette å teste igjen imorgen :angelic: Krysser fingrene :Heartred
Syns det var vanskelig å se siden testen 10 dpo på det bildet var så gråmelert i bakgrunnen:p Men igjen er det vanskelig å se på bilde! Spent på i morgen:happy:
 
Ja, enig med deg! Dårlig kvalitet her inne :inpain:
Men hvis du ser nøye på bildet der står 8,9 og 10 DPO. Så syns jeg streken for idag var sterkere? Får bare fortsette å teste igjen imorgen :angelic: Krysser fingrene :Heartred
Det skal jo dobles hver 2. dag, så si at f.eks 8 dpo hadde du 5 i hcg, da bør du ha 10 10 dpo. Og 20 12 dpo :p det er ikke store mengder, og heller ikke noe som vil gi sterke streker. Fargestoffet i testene kan og variere, samme hvor konsentrert urinen er. Derfor er det vanskelig å bruke dem til å teste stigning, ihvertfall når du tester flere ganger om dagen ;)
 
Dagens oppdatering fra meg igjen (igjen ... tenker dere!):hilarious:

Håper ikke at jeg poster altfor mye tester her og der :p Men ja, har tatt temp og test idag også. Bare treg med oppdatering her:angelic: Vært i ett kjør idag også :hilarious:

Tja, vet ikke helt hva jeg vil tro. Men håpet er fortsatt der, siden jeg syns streken idag er bitte litt sterkere enn tidligere? Men litt irriterende at det økes veeeeldig sakte evt.:nailbiting: Nervepirrende kan jeg si... :eek: Tempen har falt ned litt, men fortsatt høy nok over coverlinen (heldigvis) og så har jeg også de høye hvilepulsene enda :angelic:

Legger med info på hvert bilde her, men den aller siste bildet med alle testene samlet er disse tørket. Man kunne se stigningen liksom.:angelic:

Så, damer - hva tenker dere?!:wideyed::nailbiting:
Spennende dette her! Håper streken blir sterkere de neste dagene! :joyful:
 
Det skal jo dobles hver 2. dag, så si at f.eks 8 dpo hadde du 5 i hcg, da bør du ha 10 10 dpo. Og 20 12 dpo :p det er ikke store mengder, og heller ikke noe som vil gi sterke streker. Fargestoffet i testene kan og variere, samme hvor konsentrert urinen er. Derfor er det vanskelig å bruke dem til å teste stigning, ihvertfall når du tester flere ganger om dagen ;)
Sant, det er ikke mye annet enn å se i løpende dager fremover :angelic:
 
Tempen har steget opp igjen :angelic:

Men vet ikke om slik temp fall og så opp igjen er den typiske tegnet på at mensen nærmer seg eller at det er fortsatt håp? Jeg har egentlig IKM om ca et par dagero_O
 

Vedlegg

  • 97C0443B-CCBE-4020-B41E-F8143FA73A02.jpeg
    97C0443B-CCBE-4020-B41E-F8143FA73A02.jpeg
    826 KB · Visninger: 50
Tempen vil alltid variere litt :) så håpet er ikke ute før tr kommer
 
Dagens strek ser ut samme som igår dessverre. Ikke noe sterkere så disse må ha vært skyggestrek:( MEN jeg har ikke noe tegn til TR enda, så er fortsatt håp til den dukker opp evt. Jeg håper bare at mine HCG slår ut sent:angelic:
 
Dagens test er fortsatt spor av skyggestrek :banghead: Men, fortsatt ingen tegn til TR så det er enda håp! Tempen har steget bitte litt, så håper at den holder seg fortsatt høyt nok over coverlinen!:p:angelic:
 

Vedlegg

  • C847D181-E278-4D1C-9034-3AF3739DDE6E.jpeg
    C847D181-E278-4D1C-9034-3AF3739DDE6E.jpeg
    533,7 KB · Visninger: 49
  • BB2DFC99-7E1A-47FA-8A18-9BF1A2320ECC.jpeg
    BB2DFC99-7E1A-47FA-8A18-9BF1A2320ECC.jpeg
    807,2 KB · Visninger: 49
Blir spennende dager fremover :)
 
Tempen imorges sank dessverre nedover, men var fortsatt godt over coverlinen så der var jeg fortsatt optimist. Men tvilte litt på siden hvilepulsen sank nedover også. Tok en g-test, og selvfølgelig den samme gamle nytt med denne dumme skyggestreken. Ikke noe økt i styrken heller:banghead: Så et par timer senere, gikk jeg på do så kom det rosa på papiret:grumpy: Etterhvert ble det til mer rødt, så har TR dessverre presset innom på besøk idag:sad010

Alle de svake g-testene var bare skyggestrek, så neste gang skal jeg vite bedre at jeg vil ikke tro på noe før det syns mer enn de jeg har fått i denne pp.:yuck:

Jeg mister ikke håpet fortsatt da jeg har time hos gyn for utredning den 2.juni, så jeg skal fortsatt tempe / teste meg i denne nye syklusen nå:p Da rusler jeg inn nå på PP20 :shy:

Jeg kommer tilbake til her igjen med oppdateringer når jeg har fått positiv EL-test evt, og temping osv:D Antatt EL vil være ca midten av mai. :Heartred
 
Mange klemmer!
 
Tempen imorges sank dessverre nedover, men var fortsatt godt over coverlinen så der var jeg fortsatt optimist. Men tvilte litt på siden hvilepulsen sank nedover også. Tok en g-test, og selvfølgelig den samme gamle nytt med denne dumme skyggestreken. Ikke noe økt i styrken heller:banghead: Så et par timer senere, gikk jeg på do så kom det rosa på papiret:grumpy: Etterhvert ble det til mer rødt, så har TR dessverre presset innom på besøk idag:sad010

Alle de svake g-testene var bare skyggestrek, så neste gang skal jeg vite bedre at jeg vil ikke tro på noe før det syns mer enn de jeg har fått i denne pp.:yuck:

Jeg mister ikke håpet fortsatt da jeg har time hos gyn for utredning den 2.juni, så jeg skal fortsatt tempe / teste meg i denne nye syklusen nå:p Da rusler jeg inn nå på PP20 :shy:

Jeg kommer tilbake til her igjen med oppdateringer når jeg har fått positiv EL-test evt, og temping osv:D Antatt EL vil være ca midten av mai. :Heartred
Gode klemmer og lykkeønskninger. Snart må det være din tur!!:hug013:Heartred
 
Back
Topp