Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Gode klemmer og lykkeønskninger. Snart må det være din tur!!:hug013:Heartred
Tusen takk for det du:Heartred Håper PP20 er hellet mitt :angelic:

Skal prøve forskjellige trikser med grapefrukt ekstrakt, WY, ananas og Conceive +Plus :hilarious:
 
Hadde du fått letrozol? Hvis ikke kan du jo prøve salviete frem til el? Det skal hjelpe egget med modning
 
Hadde du fått letrozol? Hvis ikke kan du jo prøve salviete frem til el? Det skal hjelpe egget med modning
Jeg har brukt letrozol før ja, så regner med at jeg får det igjen:happy: Så det er ikke nytt for meg liksom :angelic: Men salviete, det kan jeg alltids prøve også. Hvor ofte og lenge tar jeg det? Kræsjer vel ikke med de som har lavt stoffskifte mon tro?o_O

Bare hyggelig! Har fått masse hjelp her inne tidligere før jeg også:)
Det er forumet til!:D Glad for at det fins :Heartred
 
Jeg har brukt letrozol før ja, så regner med at jeg får det igjen:happy: Så det er ikke nytt for meg liksom :angelic: Men salviete, det kan jeg alltids prøve også. Hvor ofte og lenge tar jeg det? Kræsjer vel ikke med de som har lavt stoffskifte mon tro?o_O


Det er forumet til!:D Glad for at det fins :Heartred
Det vet jeg ikke. Men dosering er 1-2 kopper daglig frem til el. Kanskje lurt å sjekke ut om det kan krasje med tanke på stoffskiftet :)
 
Det vet jeg ikke. Men dosering er 1-2 kopper daglig frem til el. Kanskje lurt å sjekke ut om det kan krasje med tanke på stoffskiftet :)
Ja, kan høre med fastlegen om det :happy:
Takk for tipset i hvertfall :Heartred
 
Tempen imorges sank dessverre nedover, men var fortsatt godt over coverlinen så der var jeg fortsatt optimist. Men tvilte litt på siden hvilepulsen sank nedover også. Tok en g-test, og selvfølgelig den samme gamle nytt med denne dumme skyggestreken. Ikke noe økt i styrken heller:banghead: Så et par timer senere, gikk jeg på do så kom det rosa på papiret:grumpy: Etterhvert ble det til mer rødt, så har TR dessverre presset innom på besøk idag:sad010

Alle de svake g-testene var bare skyggestrek, så neste gang skal jeg vite bedre at jeg vil ikke tro på noe før det syns mer enn de jeg har fått i denne pp.:yuck:

Jeg mister ikke håpet fortsatt da jeg har time hos gyn for utredning den 2.juni, så jeg skal fortsatt tempe / teste meg i denne nye syklusen nå:p Da rusler jeg inn nå på PP20 :shy:

Jeg kommer tilbake til her igjen med oppdateringer når jeg har fått positiv EL-test evt, og temping osv:D Antatt EL vil være ca midten av mai. :Heartred

Sender klemmer og masse babystøv ❤️
 
Kanskje jeg er smittsom :wideyed: Tror jaggu gravidstøvet smittet deg nå :flower
Da ligger babystøvet fra deg klart for PP20 nå og at jeg tester sterk positiv rundt 27-28.mai:angelic::hilarious::Heartred
 
Hvordan går det?
 
Vet ikke om du har skrevet, men håper det går begynner å gå mot lysere tider for deg :Heartred

Hvordan går det?

Det er et ting sikkert, en lysere tid vil komme den 2.juni da jeg skal til gyn og evt får letrozol om det ikke klaffet før:joyful:

Akkurat nå temper jeg, og tar el-tester:angelic: Er på CD11 nå :) Venter på ny EL skal dukke opp! Antas å ventes rundt 12-16.mai. Venter i spenning om den kommer, og om det vil klaffe denne gangen slik at jeg får TUL den 2/6 istedenfor letrozol :hilarious:

Koselig at dere tenker på meg!:Heartred
 
Det er et ting sikkert, en lysere tid vil komme den 2.juni da jeg skal til gyn og evt får letrozol om det ikke klaffet før:joyful:

Akkurat nå temper jeg, og tar el-tester:angelic: Er på CD11 nå :) Venter på ny EL skal dukke opp! Antas å ventes rundt 12-16.mai. Venter i spenning om den kommer, og om det vil klaffe denne gangen slik at jeg får TUL den 2/6 istedenfor letrozol :hilarious:

Koselig at dere tenker på meg!:Heartred
Håper for deg!
 
Det er et ting sikkert, en lysere tid vil komme den 2.juni da jeg skal til gyn og evt får letrozol om det ikke klaffet før:joyful:

Akkurat nå temper jeg, og tar el-tester:angelic: Er på CD11 nå :) Venter på ny EL skal dukke opp! Antas å ventes rundt 12-16.mai. Venter i spenning om den kommer, og om det vil klaffe denne gangen slik at jeg får TUL den 2/6 istedenfor letrozol :hilarious:

Koselig at dere tenker på meg!:Heartred


åhh, spennende :Heartred krysser fingrene for at det klaffer for deg denne runden :Heartred
 
Uppdate! Er på CD16 nå.

Tidligere idag fikk jeg rosa på papiret. Tenkte at det kan være at jeg er ekstra fruktbar i denne runden og EL er rett rundt hjørnet. Men nå nettopp var jeg på do så blør jeg tydeligvis litt mere nå og mer friskt blod blandet med slim og små klumper. (Sry igjen for detalj) Virker som at mensen er på vei... :banghead: Altfor kort syklus!:sorry:

Får avvente litt og se i et par dager til.. tester og temper uansett hver dag:cool: Men er så irriterende at man plutselig blør når man venter på EL.. Bare for 8 dager siden stoppa forrige mensen.:sorry:
 
Back
Topp