Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Ny dag, og EL-utslag er fortsatt høy tross alt at jeg pleide å ha kort EL-topp:wideyed: Håper den synker ned imorgen tidlig :angelic: Ser at EL-testen fra igår fortsatt var høy så antar at EL-dagen er idag, og 1 DPO imorgen:D

Ganske oppblåst her :dance008
 

Vedlegg

  • AFD17BC4-0B68-4D20-97F9-555C391F1FE2.jpeg
    AFD17BC4-0B68-4D20-97F9-555C391F1FE2.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 39
Merkelig nok så vil LH ikke gå ned enda, på dag 4 her nå. Virker mer som at egget sliter å slippes:pompus: Håper den gir slipp snart, da snakker vi om en veldig bra gullegg!:angelic: Da jeg aldri har opplevd dette før, siden jeg pleide å ha IKKE noe positivt EL test eller veldig kort LH topp:p

HØY både på strimlene og monitoren :hungover:
 

Vedlegg

  • 4F9396BB-E1B0-48B4-8E29-120B50892FDD.jpeg
    4F9396BB-E1B0-48B4-8E29-120B50892FDD.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 32
Merkelig nok så vil LH ikke gå ned enda, på dag 4 her nå. Virker mer som at egget sliter å slippes:pompus: Håper den gir slipp snart, da snakker vi om en veldig bra gullegg!:angelic: Da jeg aldri har opplevd dette før, siden jeg pleide å ha IKKE noe positivt EL test eller veldig kort LH topp:p

HØY både på strimlene og monitoren :hungover:
Temper du og? Da er det lettere å se om egget slipper :)
 
Temper du og? Da er det lettere å se om egget slipper :)
Ja jeg temper tillegg, men er vel litt for tidlig ennå å se om egget slapp eller ikke. I flg Premom er jeg 2 DPO idag:pompus:

Hva tenker du om temp-skjemaet her?
 

Vedlegg

  • 741376D3-74EC-4395-99E8-70DA4789AAC6.jpeg
    741376D3-74EC-4395-99E8-70DA4789AAC6.jpeg
    803,1 KB · Visninger: 32
Ja jeg temper tillegg, men er vel litt for tidlig ennå å se om egget slapp eller ikke. I flg Premom er jeg 2 DPO idag:pompus:

Hva tenker du om temp-skjemaet her?
Hadde du påvist pcos? Det kan gjøre at testene er positive eller sterke flere ganger ila en syklus uten at egget slipper.. Ifølge grafen har du ikke hatt el enda nei.. Håper for deg at det skjer snart!:joyful: Heier!:smiley-bounce016
 
At el enten var CD 4, eller ikke har skjedd enda :(

Hadde du påvist pcos? Det kan gjøre at testene er positive eller sterke flere ganger ila en syklus uten at egget slipper.. Ifølge grafen har du ikke hatt el enda nei.. Håper for deg at det skjer snart!:joyful: Heier!:smiley-bounce016

Ikke godt å vite, og el-testen var bitte litt sterk ved CD4 også så kan være altfor kort syklus at EL ikke rekker å komme. Vi får se de nærmeste dagene fremover:) EL kan være idag liksom, og så tempen faller ned plutselig imorgen og så opp igjen:angelic: Har jo fortsatt høy utslag på EL idag.

Jeg har blitt påvist PCOS i 2018, så regner med at jeg fortsatt har den. Men en ting jeg vet, dette her denne gangen er annerledes siden jeg aldri hatt mørk og positive EL utslag på lang tid (flere dager) før. Så for meg er det ganske lovende selv om EL kanskje ikke har kommet enda. Jeg gir aldri opp før det sitter en spire i magen:joyful::Heartred
 
Ikke godt å vite, og el-testen var bitte litt sterk ved CD4 også så kan være altfor kort syklus at EL ikke rekker å komme. Vi får se de nærmeste dagene fremover:) EL kan være idag liksom, og så tempen faller ned plutselig imorgen og så opp igjen:angelic: Har jo fortsatt høy utslag på EL idag.

Jeg har blitt påvist PCOS i 2018, så regner med at jeg fortsatt har den. Men en ting jeg vet, dette her denne gangen er annerledes siden jeg aldri hatt mørk og positive EL utslag på lang tid (flere dager) før. Så for meg er det ganske lovende selv om EL kanskje ikke har kommet enda. Jeg gir aldri opp før det sitter en spire i magen:joyful::Heartred
Ja, CD4 blir jo altfor tidlig;) Tempen går ikke nødvendigvis ned når man har el, bare noen som opplever det:) Men det er tydelig i grafen når el har vært pga tempoøkningen som holder seg over ‘linja’ som kommer etter tre dager med forhøyet temp. Håper virkelig for deg at det er rett rundt hjørnet! Masse lykke til!:joyful:
 
Dagens test og temp :happy: Er fortsatt håp, for at EL finner sted :angelic: Da tempen fortsatt å øke, så krysser fingrene for at den øker igjen imorgen og holde seg høy de neste dagene:Heartred
 

Vedlegg

  • D506AB53-D099-477C-B3C0-0478A4289388.jpeg
    D506AB53-D099-477C-B3C0-0478A4289388.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 28
  • 79B0391D-DCB8-4336-BF41-8B706FC77E12.jpeg
    79B0391D-DCB8-4336-BF41-8B706FC77E12.jpeg
    864,9 KB · Visninger: 32
Dagens temp og test :p

Merkelig nok, EL testen er fortsatt høy:banghead: Men, tempen har økt så jeg vet ikke hva jeg vil tro ennå. Venter enten kryss på EL, eller så forventet TR om 6 dager :rolleyes:

Spennende tider!:p Vurderer å svi av en G-test ikveld eller imorgen siden EL testene var positive lenge nå:angelic:
 

Vedlegg

  • A9C4F4F0-1B15-4726-9FBB-D35368041B74.jpeg
    A9C4F4F0-1B15-4726-9FBB-D35368041B74.jpeg
    977 KB · Visninger: 39
  • 3B856692-4B60-4D75-9B66-56F859FFDBBA.jpeg
    3B856692-4B60-4D75-9B66-56F859FFDBBA.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 39
What?! Nå fikk jeg lyse rosa på papiret :wideyed:

Tempen steg jo, så kan jo ikke være TR på vei ennå. Eller plutselig faller den ned imorgen :wacky: Eller annet ting, økt fruktbarhet ved EL eller festeblødning... o_O

Nå ble jeg ikke enda klokere enn å vente .. :hilarious:
 
What?! Nå fikk jeg lyse rosa på papiret :wideyed:

Tempen steg jo, så kan jo ikke være TR på vei ennå. Eller plutselig faller den ned imorgen :wacky: Eller annet ting, økt fruktbarhet ved EL eller festeblødning... o_O

Nå ble jeg ikke enda klokere enn å vente .. :hilarious:

Da jeg var prøver og tempet fikk jeg både tempdropp dagen før TR kom, samme dag som TR kom, og dagen etter TR hadde kommet, så det kan variere veldig! ;)Ifølge tempingen din har du ikke hatt el, så ville tatt opp med legen at du har positiv eltest så lenge (som kan skje når man har pcos). Så det kan være du ikke har el alle syklusene dine (anovulasjon), eller det kan tenkes el fortsatt kommer snart-umulig å vite før den er her:wacky: Men kontakt legen for nærmere oppfølging kanskje?
 
Da jeg var prøver og tempet fikk jeg både tempdropp dagen før TR kom, samme dag som TR kom, og dagen etter TR hadde kommet, så det kan variere veldig! ;)Ifølge tempingen din har du ikke hatt el, så ville tatt opp med legen at du har positiv eltest så lenge (som kan skje når man har pcos). Så det kan være du ikke har el alle syklusene dine (anovulasjon), eller det kan tenkes el fortsatt kommer snart-umulig å vite før den er her:wacky: Men kontakt legen for nærmere oppfølging kanskje?
Ja, vi kan jo aldri vite om EL kommer når jeg har pcos liksom. Har lagt merke til at jeg ikke får EL hver måned så det er kjipt! :sorry: Vi får se om rosa idag blir til TR eller ikke, men hvis det blir TR som ankom så har jeg letrozol klar til å tas (blir første kur i denne prøvinga). Ettersom hvis letrozol ikke virker så skal gyn ta grundigere undersøkelser :)

Jeg har tatt letrozol med de to forrige svangerskapene og det klaffa iallfall av kuren. Så tror jeg må i denne runden også for å lykkes :p


Jeg er forberedt for få TRs ankomst når som helst og at tempen faller ned imorgen.:banghead: Men håper selvsagt på det beste:hilarious:
 
Jeg hadde noen runder nå uten el, men plutselig kom den og da satt spiren. Lurte på om jeg skulle måtte be gyn om noe hjelp med el, men så ble det svangerskapskontroll istedenfor :p
 
Jeg hadde noen runder nå uten el, men plutselig kom den og da satt spiren. Lurte på om jeg skulle måtte be gyn om noe hjelp med el, men så ble det svangerskapskontroll istedenfor :p
Fantastisk følelse!:Heartred
 
Her har TR meldt sin ankomst :banghead::banghead:

Så det blir å innta første tablett av Letrozol imorgen kveld. Blir veldig spent om det klaffer etter første runde med kuren og at det blir en mai-baby!:angelic::joyful:


Har hørt at man bør ta letrozol om kvelden for at bivirkningene kan bli mindre evt?:p
 
Last edited:
Her har TR meldt sin ankomst :banghead::banghead:

Så det blir å innta første tablett av Letrozol imorgen kveld. Blir veldig spent om det klaffer etter første runde med kuren og at det blir en mai-baby!:angelic::joyful:


Har hørt at man bør ta letrozol om kvelden for at bivirkningene kan bli mindre evt?:p
Krysser fingrene for at det denne gangen blir ett gullegg!
 
Back
Topp