Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Spennende ja, spesielt der at jeg fikk el smerter som jeg ikke pleide å få uten letrozol. Har følelse på at eggene slapp, men vet ikke om det ble en treff :p Tempen hopper og leker fortsatt her, så vi får se åssen tempen er i DPO land:angelic: Er bare 1 DPO idag :hilarious:
Håper tempen hopper imorgen for å bekrefte el da! Håper for deg!!!!:joyful:
 
Oi, for en skikkelig temp hopp idag :eek:
Se grafen vedlagt her :hilarious:

Har ikke fått kryss enda, men vi får se et par dager til. Håper at den holder seg høy fremover :angelic:
 

Vedlegg

  • E9AD4B2E-4B26-4E21-B745-79855E7484D8.jpeg
    E9AD4B2E-4B26-4E21-B745-79855E7484D8.jpeg
    58,8 KB · Visninger: 64
Oi, for en skikkelig temp hopp idag :eek:
Se grafen vedlagt her :hilarious:

Har ikke fått kryss enda, men vi får se et par dager til. Håper at den holder seg høy fremover :angelic:
Oi se der ja! Da var nok el i går cd24- men det kan stemme med positiv eltest det- siden man har el 12-48t etter positiv test! Så da er du i så fall 1dpo i dag, og krysset kommer når du er 3dpo (etter tre høye temper). Spennende altså!!:joyful: Krysser fingrene for spire på deg også!:)
 
Oi se der ja! Da var nok el i går cd24- men det kan stemme med positiv eltest det- siden man har el 12-48t etter positiv test! Så da er du i så fall 1dpo i dag, og krysset kommer når du er 3dpo (etter tre høye temper). Spennende altså!!:joyful: Krysser fingrene for spire på deg også!:)
Ja, der sier du noe:joyful:
Kan være godt mulig at EL var igår:angelic: Premom sier at jeg er 2 DPO nå, men da ligger jeg mellom 1-2 DPO foreløpig nå til jeg har tempet i et par dager til før jeg fastslår dette:D Spennende dager, og alle månedene har alltid gått i dass så håper april måned er hellet mitt:angelic::Heartred
 
Dagens oppdatering :angelic:

Enten 2 eller 3 DPO idag, og tempen økte fortsatt idag også!:D Blir spennende til imorgen og håper FF setter kryss da:Heartred Hvilepulsen har også økt, dette var et bra tegn også:angelic:
 

Vedlegg

  • 8135F599-FE4E-4E7D-A823-853FD5619E8E.jpeg
    8135F599-FE4E-4E7D-A823-853FD5619E8E.jpeg
    64 KB · Visninger: 57
Dagens oppdatering :angelic:

Enten 2 eller 3 DPO idag, og tempen økte fortsatt idag også!:D Blir spennende til imorgen og håper FF setter kryss da:Heartred Hvilepulsen har også økt, dette var et bra tegn også:angelic:
@Mamacita; Hva tenker du dette her?:angelic:
 
Dagens oppdatering :angelic:

Enten 2 eller 3 DPO idag, og tempen økte fortsatt idag også!:D Blir spennende til imorgen og håper FF setter kryss da:Heartred Hvilepulsen har også økt, dette var et bra tegn også:angelic:
Ff setter kryss etter tre dager med høy temp, så hvis temp fortsatt er høy i morgen, så regner du at du er 3dpo imorgen:joyful: Ser lovende ut!:joyful:
 
Ff setter kryss etter tre dager med høy temp, så hvis temp fortsatt er høy i morgen, så regner du at du er 3dpo imorgen:joyful: Ser lovende ut!:joyful:
Takk for det:happy: Yeee, dette ser lovende ut!:Heartred
Måtte tempen holde seg høy imorgen også:angelic:
 
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Da har FF fastslått at jeg har hatt EL!:D

Nå blir det nervepirrende dager frem til testingen starter! :angelic: Har ikke fått kryss på FF i et par måneder minst, da jeg begynte med temping. Åh, det var en deilig syn :Heartred

Da er jeg 3 DPO idag :love7

Men, hva er forskjellen på striper strek og hel strek på krysset?:) Og ser også på Premom sin temping (se bilde vedlagt), første gangen jeg fikk B-prikken på skjemaet etter 3 sykluser. Spennende! :joyful:
 

Vedlegg

  • 7B228ABB-5B35-4138-AB8F-F1258A16A84C.jpeg
    7B228ABB-5B35-4138-AB8F-F1258A16A84C.jpeg
    61,9 KB · Visninger: 63
  • 2B9C3852-1FAE-4460-A3AE-632CB0378053.jpeg
    2B9C3852-1FAE-4460-A3AE-632CB0378053.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 60
Last edited:
:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Da har FF fastslått at jeg har hatt EL!:D

Nå blir det nervepirrende dager frem til testingen starter! :angelic: Har ikke fått kryss på FF i et par måneder minst, da jeg begynte med temping. Åh, det var en deilig syn :Heartred

Da er jeg 3 DPO idag :love7

Men, hva er forskjellen på striper strek og hel strek på krysset?:) Og ser også på Premom sin temping (se bilde vedlagt), første gangen jeg fikk B-prikken på skjemaet etter 3 sykluser. Spennende! :joyful:
Ff setter stiplet strek hvis den er usikker- her kan det være fordi du Jar lagt inn positiv el-test tidligere i syklusen også:) Det ser veldig tydelig ut som el var der krysset er og at du er 3dpo nå! Men hvis du vil ja helfarget kryss, kan du fjerne den positive eltesten tidligere i syklusen:) Spent på testing om noen dager da! Jeg fikk positiv 10dpo med babyplan tidlig denne gangen:joyful: Håper for deg!!!!
 
Ff setter stiplet strek hvis den er usikker- her kan det være fordi du Jar lagt inn positiv el-test tidligere i syklusen også:) Det ser veldig tydelig ut som el var der krysset er og at du er 3dpo nå! Men hvis du vil ja helfarget kryss, kan du fjerne den positive eltesten tidligere i syklusen:) Spent på testing om noen dager da! Jeg fikk positiv 10dpo med babyplan tidlig denne gangen:joyful: Håper for deg!!!!
Da har jeg prøvd å fjerne den tidligere postiv el-test, men fortsatt står som usikker kryss :p Kan være noe annet eller? Nå er dagene lange i DPO-land :hilarious: Jeg har heldigvis mange g-tester hjemme så jeg kommer til å svi av første test ca 6 DPO sånn som jeg er ei testetøs:angelic: Sannsynligheten for første positive og svak strek kommer ikke før etter ca 8 DPO, uansett :hilarious: Jeg testet positiv med forrige mann når jeg var på 9 DPO :happy: Sååå den 21.april håper jeg drømmen blir oppfylt :Heartred
 
Ser veldig ut som el-stigning :) du får som det står her striplet linje ved motstridende tegn. Du har satt C på utflod dagen før som FF kategoriserer som «ikkefertil» utflod. Den regner W og E som el-utflod. Det kunne sikkert gitt heltrukken linje. Men tror nok jeg ville stolt på striplet kryss her for stigninga var ganske utvetydig! :)
 
Veldig fin stigning på tempen din :)
Krysser fingrene for deg :)
Tusen takk for det du:love7

Ser veldig ut som el-stigning :) du får som det står her striplet linje ved motstridende tegn. Du har satt C på utflod dagen før som FF kategoriserer som «ikkefertil» utflod. Den regner W og E som el-utflod. Det kunne sikkert gitt heltrukken linje. Men tror nok jeg ville stolt på striplet kryss her for stigninga var ganske utvetydig! :)
Se der ja! Jeg endret til E nå, for det må jo være det jeg fikk og ikke C. Var nok ikke mye forskjell på de to. Jammen så ble det heltrukket kryss :notworthy Men sant, som du sier så har det vært en fin stigning så håper bare at den holder seg høy i DPO-land:Heartred

Har fortsatt ømme vorter, som jeg ikke pleier å ha.
Krysser fingrene!!:angelic:
 

Vedlegg

  • 4AF2012D-9B4C-4B30-9383-4E2E7EE66556.jpeg
    4AF2012D-9B4C-4B30-9383-4E2E7EE66556.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 45
Dagens temping! Har begynt å gå ned nå, og håper veldig på at den ikke fortsetter å peke nedover:wideyed::nailbiting: Det er heller ikke festedipp, da det er for tidlig på 4 DPO tenker jeg?
 

Vedlegg

  • 9430574B-6280-40A3-B776-4D6C75ABBF84.jpeg
    9430574B-6280-40A3-B776-4D6C75ABBF84.jpeg
    64,7 KB · Visninger: 48
Dagens temping! Har begynt å gå ned nå, og håper veldig på at den ikke fortsetter å peke nedover:wideyed::nailbiting: Det er heller ikke festedipp, da det er for tidlig på 4 DPO tenker jeg?
Tempen kan fiiiiiint svinge litt uten T det har noe betydning:) Det er ikke mm den faller nedenfor coverline nær ikm at håpet kan være ute! Ikke alle har festedipp heller- jeg hadde ikke det! Men jeg hadde svak festeblødning 8/9dpo (lyserosa på papiret noen ganger). Håper for deg! :joyful:
 
Tempen kan fiiiiiint svinge litt uten T det har noe betydning:) Det er ikke mm den faller nedenfor coverline nær ikm at håpet kan være ute! Ikke alle har festedipp heller- jeg hadde ikke det! Men jeg hadde svak festeblødning 8/9dpo (lyserosa på papiret noen ganger). Håper for deg! :joyful:

Null stress, litt opp og ned er vanlig etter el :)

Takk for betryggende svar begge to!:Heartred
Da håper jeg bare at tempen holder seg godt over coverlinen:angelic::Heartred
 
6 DPO idag!:D Liker temp-grafen min her nå i denne syklusen og dette ser lovende ut, så jeg håper veldig på at det er en spire der nå:Heartred
 

Vedlegg

  • 4FD75551-7084-4992-98CE-931B0A4BBB80.jpeg
    4FD75551-7084-4992-98CE-931B0A4BBB80.jpeg
    69,5 KB · Visninger: 48
Back
Topp