Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Hei! Har et spørsmål knyttet til appen PreMom. Jeg har nettopp begynt å teste etter EL, og ser at jeg har lagt inn testene under «easy@home. Bør jeg legge de til under «Others», eller har det ikke så mye å si?
Når testene dine er fra Babyplan så skal du legge de inn til "Other" :) Easy@home har sine egne tester som er beregnet for akkurat der du la inn. Lykke til! :D
 
Oppdatering :angelic:

Igår kveld testet jeg positiv på EL, med Babyplan sine strimler :D Men idag imorges testet jeg med ClearBlue monitor, og den stod maksimalt:joyful:

Testet da igjen med Babyplan sin EL-test, og den har sunket ned noe. Så lurer jeg på om EL er idag eller imorgen, med tanke på hvilket av de to forskjellige testene jeg skal følge etter?:wacky:
 

Vedlegg

  • C0078F90-E741-43A5-8EC3-7BFC2CAEAE41.jpeg
    C0078F90-E741-43A5-8EC3-7BFC2CAEAE41.jpeg
    580,6 KB · Visninger: 36
  • 9E707226-F2EC-4677-93FF-AF0D7178EB87.jpeg
    9E707226-F2EC-4677-93FF-AF0D7178EB87.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 38
Oppdatering :angelic:

Igår kveld testet jeg positiv på EL, med Babyplan sine strimler :D Men idag imorges testet jeg med ClearBlue monitor, og den stod maksimalt:joyful:

Testet da igjen med Babyplan sin EL-test, og den har sunket ned noe. Så lurer jeg på om EL er idag eller imorgen, med tanke på hvilket av de to forskjellige testene jeg skal følge etter?:wacky:

Hurra for EL i alle fall! Ingen erfaring med monitor dessverre. Men vil tro enten i dag eller i morgen. Siden du temper, så vil du nok få svaret der, men det blir jo ikke før dagen etter tidligst :wideyed: Ville lagt inn aksjer for å være sikker i alle fall :D
 
Jeg tester og tester etter el med digital clearblue el test. Men får bare negativ. Syns det er så rart. Skulle vært rundt dagen idag. Men kanskje det er det som er problemet også siden det ikke har klaffa enda for en spire på over ett halvt ? Første gang jeg tester etter el.. hva tenker dere mer erfarne el testere?
 
Hurra for EL i alle fall! Ingen erfaring med monitor dessverre. Men vil tro enten i dag eller i morgen. Siden du temper, så vil du nok få svaret der, men det blir jo ikke før dagen etter tidligst :wideyed: Ville lagt inn aksjer for å være sikker i alle fall :D
Ja, sant! Så får jeg uansett svar før eller siden på FF når EL fant sted :D Men i flg Premom så er jeg 1 DPO imorgen. Åh den laaaange DPO-land:hungover::hilarious:
 
Jeg tester og tester etter el med digital clearblue el test. Men får bare negativ. Syns det er så rart. Skulle vært rundt dagen idag. Men kanskje det er det som er problemet også siden det ikke har klaffa enda for en spire på over ett halvt ? Første gang jeg tester etter el.. hva tenker dere mer erfarne el testere?
Jeg er ikke sikker, da dette er min første syklus med monitor. Har alltid bare brukt strimler. Kanskje du kan prøve ut babyplan strimler og registere det inn i Premom tillegg?

evt ta kontakt med fastlegen for henvisning til gyn, for mer sjekk da vet dere hvor dere står hen også:Heartred
 
Jeg er ikke sikker, da dette er min første syklus med monitor. Har alltid bare brukt strimler. Kanskje du kan prøve ut babyplan strimler og registere det inn i Premom tillegg?

evt ta kontakt med fastlegen for henvisning til gyn, for mer sjekk da vet dere hvor dere står hen også:Heartred
Ja, tenkte jeg skulle bestille de om det ikke går denne gang heller. Kjenner jeg blir litt stressa Iver den er negativ. Har time med gyn i oktober :shy:
 
Ja, tenkte jeg skulle bestille de om det ikke går denne gang heller. Kjenner jeg blir litt stressa Iver den er negativ. Har time med gyn i oktober :shy:
Skjønner deg godt :Heartred Like greit å bestille så slipper du å sitte igjen med stresset:joyful:
 
Ja, ikke sant. Skjønner liksom ikke helt heller. Har to barn fra før 7 og 4 år. Så skjønner ikke helt hva det er med denne kroppen her :hungover::hungover:
Samme her, ikke alltid kroppen er helt med :wacky:
 
2 DPO idag :joyful: Idag steg tempen min høyt opp til værs :eek: Håper at tempen ikke blir så lav imorgen at FF setter kryss!:angelic: Åh, dette blir spennende! Endelig en ordentlig EL-periode / DPO-land liksom :hilarious:
 

Vedlegg

  • FE8E7286-0948-4ECD-A5AB-B7A6141C0ACF.jpeg
    FE8E7286-0948-4ECD-A5AB-B7A6141C0ACF.jpeg
    1.017,1 KB · Visninger: 35
Overlykkelig her imorges! :smiley-bounce022

Endelig fått den etterlengtet kryss på FF!:gen014 Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag :angelic: Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå:joyful:

Og idag er det bryllupsdagen vår, hvor så koselig å få FF-kryss på vår dag også :laughing021
 

Vedlegg

  • D632A663-551A-4735-8019-8DF0B11D6EC6.jpeg
    D632A663-551A-4735-8019-8DF0B11D6EC6.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 41
Overlykkelig her imorges! :smiley-bounce022

Endelig fått den etterlengtet kryss på FF!:gen014 Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag :angelic: Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå:joyful:

Og idag er det bryllupsdagen vår, hvor så koselig å få FF-kryss på vår dag også :laughing021

Håper det har klaffet for dere :love7
Opplevde det samme med strimmel og monitor foresten..at den var positiv på strimmel kvelden før monitor slo ut..regner med det har noe med at siden man bare tester morgen med monitor så går man glipp av stigningen som skjer i løpet av dagen/kvelden om man ikke tester med strimmel i tillegg..! Så er glad for at jeg testet med begge deler :) 36+2 i dag:love7
 
Overlykkelig her imorges! :smiley-bounce022

Endelig fått den etterlengtet kryss på FF!:gen014 Nå må vi bare håpe at det klaffet og at gullegget blir befrukta! Første g-test blir til helgen en gang, og jeg er 3 DPO idag :angelic: Har ikke kjent så mye spenning på lenge her nå:joyful:

Og idag er det bryllupsdagen vår, hvor så koselig å få FF-kryss på vår dag også :laughing021
Så bra! Heier på deg! :joyful: Kos deg med feiring av bryllupsdag:Heartred
 
Håper det har klaffet for dere :love7
Opplevde det samme med strimmel og monitor foresten..at den var positiv på strimmel kvelden før monitor slo ut..regner med det har noe med at siden man bare tester morgen med monitor så går man glipp av stigningen som skjer i løpet av dagen/kvelden om man ikke tester med strimmel i tillegg..! Så er glad for at jeg testet med begge deler :) 36+2 i dag:love7
Så moro å høre at du har en måned igjen til terminen!:Heartred Ja, det var dumt at monitoren tester bare kun på morgenen. Så begynner jeg jo å lure på om jeg er 4 DPO siden det var positiv kvelden før:confused013 Uansett om det er 3 eller 4 DPO idag så håper jeg virkelig at det klaffet. 24 PP begynner å bli drøyt nå:joyful:

Så bra! Heier på deg! :joyful: Kos deg med feiring av bryllupsdag:Heartred
Takk for det du og krysser fingrene veldig her!:Heartred:D
 
Så moro å høre at du har en måned igjen til terminen!:Heartred Ja, det var dumt at monitoren tester bare kun på morgenen. Så begynner jeg jo å lure på om jeg er 4 DPO siden det var positiv kvelden før:confused013 Uansett om det er 3 eller 4 DPO idag så håper jeg virkelig at det klaffet. 24 PP begynner å bli drøyt nå:joyful:


Takk for det du og krysser fingrene veldig her!:Heartred:D

Ja det er ikke så godt og si men så lenge aksjene er lagt inn så er det bare å krysse fingrene :love7
 
4 DPO idag :dance008
Og jeg liker denne grafen så langt!:gen014
 

Vedlegg

  • 4AC1B404-9D5C-46EC-A1B0-99F40EB7C454.jpeg
    4AC1B404-9D5C-46EC-A1B0-99F40EB7C454.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 33
Back
Topp